Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Co po Daci ??
Autor Wiadomość
wox 


Marka: Renault/Suzuki
Model: Espace/Jimny
Silnik: 1,6 TCe/1,3
Rocznik: 2016/2012
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 1411
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2014-10-06, 00:05   

laisar napisał/a:
My z towarzyszką małżonką zaczęliśmy rozważać coś jeszcze większego ... Na razie najfajniej wygląda nowy ford turneo custom

:mrgreen: idziemy tym samym tropem

ALE ...
... jest opcja pozostania przy minivanach i dokupienia box-a dachowego
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-06, 00:35   

benyo napisał/a:
VIANO bodajże 7-letnim i już go rdza żarła

W 2010 był FL, podobno pomógł.

No a od tego roku jest już w ogóle nowa generacja.


benyo napisał/a:
w środku pusto głośno i dużo gołej blachy

Pusta przestrzeń to dla mnie właśnie ta poszukiwana cecha, głośność można wyciszyć, a blacha mi nie przeszkadza.

Tylko te silniki...

Benzyniaki są chyba jedynie w VW transporterze, a choć to ponoć dobre auto, to jakoś wszystko mnie od niego odrzuca /:


wox napisał/a:
jest opcja pozostania przy minivanach i dokupienia box-a dachowego

To już bym chyba wolał przyczepkę... Albo busowy plecak C:

Chociaż Tobie przecież nie przeszkadzają diesle, więc właściwie nie powinieneś mieć problemu z wyborem?

(Nawet ja bym się może przełamał - takie auto i tak miałoby być u nas do długich dystansów, a na co dzień MCV-ka).
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-10-06, 08:58   

piotr. z napisał/a:
Przy sprzedaży KAŻDEGO samochodu potrzeba nie stada oglądaczy ale JEDNEJ osoby, która samochód kupi- czyli zdecydowanego klienta. Co z tego, że koło naszego samochodu, który chcemy sprzedać, będą krążyły tabuny ludzi jak zabraknie tego, kto chce nim po wyłożeniu kasy odjechać? :->

ja wole sprzedawac samochod stadu i sprzedac w ciagu 2 dni, niz czekac na tego jedynego tygodniami/miesiacami/latami. Kazde auto ktos kupi, pytanie za ile je oddasz zeby po miesiacach "palowania" miec z glowy.
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-06, 10:32   

Laisar, obejrzyj póki jeszcze są Zafirę Family - kończą produkcję - ja odebrałem w piątek i jestem pod wrażeniem ilości miejsca w środku - maksymalna długość przestrzeni bagażowej 180,5 cm, wysokość w bagażniku 130 cm ( chyba porównywalna z MCV) , w razie konieczności wyciągasz z podłogi 6 i 7 fotel - za ok 65 tyś samochód z poduszkami przednimi, bocznymi, kurtynami, ESP, automatyczną klimatyzacją i jeszcze drobiazgami typu obszycie kierownicy skórą i inne drobiazgi za które w Dacii trzeba dopłacić, długości 4,5 m to według mnie całkiem dobra propozycja - z silnikiem benzynowym 1,8 120 KM
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-10-06, 10:35   

johnson napisał/a:

ja wole sprzedawac samochod stadu i sprzedac w ciagu 2 dni, niz czekac na tego jedynego tygodniami/miesiacami/latami. Kazde auto ktos kupi, pytanie za ile je oddasz zeby po miesiacach "palowania" miec z glowy.


Nie to miałem na myśli- ilość nie zawsze idzie w jakość (znaczy zdecydowanego kupującego). Nie jest powiedziane, że wśród tych tabunów oglądaczy trafi się kupiec aczkolwiek statystycznie może być prędzej. ;-)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-06, 11:32   

PiotrWie napisał/a:
Laisar, obejrzyj póki jeszcze są Zafirę Family

Dzięki, znam; niestety - swego czasu był to dla mnie zawód porównywalny chyba z nowym "espacem" ):

Cytat:
maksymalna długość przestrzeni bagażowej 180,5 cm

W MCV trochę więcej - 200 - choć nie ma wtedy płaskiej podłogi.

Cytat:
wysokość w bagażniku 130 cm ( chyba porównywalna z MCV)

Owszem - ale...

Cytat:
w razie konieczności wyciągasz z podłogi 6 i 7 fotel

...tu było clou mego zawodu: te fotele są tak cholernie małe i niewygodne, że to właściwie karna ławka! Zgrabne chowanie ich w podłodze nie zastępuje dla mnie ich mikrej wielkości. Szkoda, bo samo auto rzeczywiście ma wystarczające wymiary, by zmieściło się tam coś normalnego do siedzenia.

Jakoś wątpię, żeby coś drastycznie poprawili po 2009 roku, kiedy ostatni raz to sprawdzałem, ale skoro kończą produkcję, to może jeszcze obejrzę. Chociaż to i tak tylko z ciekawości - nawet gdyby w 3 rzędzie faktycznie były super fotele, to zmiana MCV na opla nie ma większego sensu. To przecież ten sam rozmiar, a jak pisałem powyżej, rozglądam się jednak za czymś sporo większym.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-10-08, 10:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-06, 14:20   

To pozostają Ci tylko Vany rozmiaru XXL - najlepiej amerykańskie lub busy. I mierz dokładnie wewnątrz - bo np Zafira Tourer jest 19 cm dłuższa od Family, ale w bagażniku jest różnica tylko 4 cm, co jak dla mnie było słabym uzasadnieniem dokładania ok 20000.
A 6 i 7 siedzenie w Zafirze nie jest wygodne - za to znika całkowicie w podłodze. Ja nie potrzebuję wozić na co dzień 7 osób - ot raczej podwieźć kogoś czasem kilka kilometrów. Zięć ma 7 osobowe MCV, ale trzeci rząd siedzeń w garażu - bo złożony zajmuje (dla niego) za dużo miejsca w bagażniku. Więć jeśli nie planuje kogoś wozić i nie zamontuje siedzenia - to np gdy chce kogoś podwieźć po imprezie do domu to się nie da - bo najpierw musiałby jechać po fotele do domu.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2014-10-06, 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-06, 16:04   

PiotrWie napisał/a:
6 i 7 siedzenie w Zafirze nie jest wygodne - za to znika całkowicie w podłodze

Zostawiając 645 litrów pojemności - czyli porównywalnie do MCV też ze złożonym 3 rzędem, który jest jednak duuuużo wygodniejszy do siedzenia... To taka sama stracona okazja na to, żeby było naprawdę dobrze, jak niedzielona kanapa w MCV-ce - mała zmiana konstrukcyjna, a wielki zysk praktyczny /:


PiotrWie napisał/a:
trzeci rząd siedzeń w garażu - bo złożony zajmuje (dla niego) za dużo miejsca w bagażniku

Ja byłem jeszcze bardziej... zaślepiony d; - z braku garażu zamówiłem w ogóle wersję 5-os. Bo "gdzie ja będę trzymał 3 rząd?". No i potem musiałem wszystko odkręcać... (((:

(Oczywiście, dla kogoś innego akurat zysk 50 litrów może być właśnie tym kluczowym, wiadomo).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-10-06, 16:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
zdzisiu27 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 371
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-06, 16:21   

Zafira? Bleeee... Brzydkie to.
W tej klasie wzorem jest dla mnie C4 Picasso.
_________________
Dusty Popylacz ;-P 1.6 Laureate 2011


W moim odczuciu samochód Dacia Duster zrobi niesamowitą wręcz furorę na rynku motoryzacyjnym
 
benyo 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2014-10-06, 16:26   

zdzisiu27 napisał/a:
W tej klasie wzorem jest dla mnie C4 Picasso.


Bardzo ładne auto, ale niestety wszelkie "obłości" kabiny zabierają miejsce w środku. Zaokrąglony tył zmniejsza znacząco przestrzeń bagażową, a na kanapie 3 rzędu niestety siedzą tylko niscy o małych nóżkach.
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-06, 17:36   

zdzisiu27 napisał/a:
Zafira? Bleeee... Brzydkie to.
W tej klasie wzorem jest dla mnie C4 Picasso.

Kwestia gustu - moja zona za największe paskudztwo uznała Fiata 500 Living i Merivę. A na Zafirę stwierdziła że wreszcie normalny samochód a nie "cudo" typu Hondy Civic

C4 Picasso wyeliminowało "dizajnerskie" lusterko wsteczne, zasłaniające niestety dużą część widoku do przodu. Gdy wysiadaliśmy po jeździe próbnej pracownik serwisu potwierdził że niestety wszyscy to stwierdzają i gdyby nie to lusterko to chyba sprzedawaliby więcej - naprawdę bardzo przeszkadza, jest za nisko, na wysokości normalnego lusterka jest lusterko do obserwowania dzieci, właściwe - dość duże - jest dziesięć centymetrów poniżej, nie wiem kto dał homologację takiemu cudowi.
 
słoń 



Marka: Dacia/Renault
Model: Dacia Sandero/Trafic
Silnik: 1,0tce+LPG/1,6 DCI Energy
Rocznik: 2020/2017
Wersja: Celebration
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 287
Skąd: DOL SZ GCZ
Wysłany: 2014-10-06, 19:58   

A Lancia Voyager?? to jest kawał fury
_________________

 
benyo 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2014-10-06, 20:15   

słoń napisał/a:
A Lancia Voyager?? to jest kawał fury



To prawda, prawdziwy VAN, ale niestety też kawał ceny :-)
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-06, 21:17   

benyo napisał/a:
Wniosek jest dość prosty: każdemu odpowiada coś innego w samochodach, nie da się stworzyć ogólnoświatowego rankingu najlepszych samochodów, gdyż tak naprawdę taka ocena jest zawsze subiektywna. Jedni uważają samochód KIA za złom i borykają się z problemami inni z takimi problemami borykają się w Daciach. Przykład choćby powyższy: kolega d3mol3k, który zachwalał KIA Carnival jako bezawaryjne i nie ma podstaw, żeby mu nie wierzyć, a przecież Carnival we wszelkich rankingach podawane jest jako najbardziej awaryjne auto na świecie.
Dlatego do swoich wypowiedzi warto dodawać zwrot: "w moim przypadku" "w moim samochodzie" "ja mam takie doświadczenie, że...", a starać się unikać wypowiedzi typu "to lub to auto to ZŁOm", wtedy unikniemy takich niepotrzebnych i nigdy nie przynoszących efektów sporów.


I to jest chyba trafne podsumowanie jak powinna wyglądać dyskusja na temat samochodów i nie tylko. Dużo w aucie zależy od nas Wracając szybko do Carnivala - jedyny mankament upierdliwość każdego przeglądu - hamulec ręczny a raczej jego linka. Nigdy dobrze nie trzymał po wymianie szybko tracił swoje możliwości. Miał wady w środku - układ foteli 2+2+"3" - wada za mocno powiedziane, układ mi strasznie czasami przeszkadzał ze względu na brak 3 pośrodku za to miał obracane fotele 2 rzędu co miało swoje plusy czasami :-) .

Opel? Miałem Merivę ale tu popłynąłem na prestiżu - uszkodziły się przy 157000 km uszczelniacze zaworów i trzeba było robić głowicę + cewka zapłonowa. Komp wywalał błąd 3 cylindra. Płakałem jak sprzedawałem. Oba te auta jeżdżą do dzisiaj.


Były skody Favorit i Felicja Kombi - felka miała za miękkie przednie zawieszenie i ciekła woda do kabiny po uszczelce szyby w prawym dolnym rogu (kierowca) - załatwione silikonem :-) - poza tym po włożeniu 1000 po zakupie autka przez 3 lata nic nie robiłem :-) autko jeździło bezawaryjnie.

Dzisiejsze autka w związku z galopującym postępem są wielką niewiadomą przy nowych rozwiązaniach. Jednemu się sprawdzą innym uprzykrzą życie i podejście do danej marki.

Auto ma sprawiać przyjemność z jeżdżenia. Jeśli jej nie ma auto trzeba sprzedać i kupić inne.

Z innej jeszcze strony odnośnie dyskusji ogólnej - skoro tyle negatywnych opinii obiegowych jest na rynku odnośnie naszej marki i nie tylko - czemu nią jeździmy? Przecież rdzewieją na potęgę, diesle padają wtryski i przekręcają się panewki - i inne takie.

Problem z wyborem co kupić był jest i będzie zawsze do puki auta będą sprzedawane i puki my będziemy chcieli je kupować. Kolejny mój problem co dalej co następne jak będę chciał pozbyć się obecnej dacii. Obserwuję rynek odbywam jazdy próbne. I dalej nie wiem co bo ten ma to czego nie ma tamten ale tamten ma znowuż to czego brakuje w tym i w trzecim.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-10-06, 21:43   

PiotrWie napisał/a:
zdzisiu27 napisał/a:
Zafira? Bleeee... Brzydkie to.
W tej klasie wzorem jest dla mnie C4 Picasso.

C4 Picasso wyeliminowało "dizajnerskie" lusterko wsteczne, zasłaniające niestety dużą część widoku do przodu. Gdy wysiadaliśmy po jeździe próbnej pracownik serwisu potwierdził że niestety wszyscy to stwierdzają i gdyby nie to lusterko to chyba sprzedawaliby więcej - naprawdę bardzo przeszkadza, jest za nisko, na wysokości normalnego lusterka jest lusterko do obserwowania dzieci, właściwe - dość duże - jest dziesięć centymetrów poniżej, nie wiem kto dał homologację takiemu cudowi.

to nowe c4 picasso/grand to naprawde fajne auto na tle innych vanow, fajne opcje, duzo nowoczesnych sytemow, a przy zafirze ktora traci myszka wypada naprawde super, jedyna wada to silniki, nie ma nic fajnego z automatem, ten automat etg tez mnie nie przekonuje bo to tylko zautomatyzowana skrzynka, auto na 5, zwlaszcza te roletki nad przednia szyba i podnozek fotela pasazera, dziwie sie ze taki zabytek jak zafira Cie przekonala, to c4 jest 4 generacje nowsze
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-06, 22:10   

słoń napisał/a:
Voyager

Kawał fury, kawał ceny i podobno czasami kawałki (dosłownie) problemów. Już nawet pomijając dawne podśmiechujki ze sławetnego diesla VM czy skreślonej drugiej gwiazdki EuroNCAP, to nawet w miarę nowe egzemplarze borykają się ponoć z upierdliwymi drobiazgami. w rodzaju awarii rozmaitych silniczków tego lub owego (drzwi, klapy, szyb, foteli), przełączników albo właśnie gubienia kawałków wyposażenia wnętrza. Ludzie skarżą się też na hamulce i układ kierowniczy, natomiast bardzo dobre recenzje zbierają silniki.benzynowe.

W sumie wypadałoby chociaż obejrzeć, aczkolwiek po niedawno macanym freemoncie trochę się boję...

Ten okazał się bowiem zadziwiająco ciasny jak na spore w końcu auto. Gorzej, że w salonowej demówce podsufitka smętnie zwieszała się nad fotelami drugiego rzędu, obciążona umocowanym tylko w niej dodatkowym panelem klimy. Nie działała także jedna klamka wewnętrzna drzwi, a klapa bagażnika nie chciała się trzymać otwarta.

To już stojące obok scudo panorama sprawiał 100x solidniejsze wrażenie - chociaż znajomy ujeżdżający je w firmie transportowej też ze wszystkich sił odradza. (Czyli od razu odpadają tez pozostałe trojaczki - peugeot expert i citroen jumpy. A kiedyś to były takie solidne wozy...).


johnson napisał/a:
dziwie sie ze taki zabytek jak zafira Cie przekonala, to c4 jest 4 generacje nowsze

Nie zawsze "nowsze" znaczy "lepsze" - co prawda tego nowego c4g jeszcze dokładnie nie obejrzałem, ale poprzedni sprawiał wrażenie strasznie delikatnego, więc zafira śmiało mogła wygrać np wrażeniem solidności.
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-10-07, 09:33   

johnson napisał/a:

to nowe c4 picasso/grand to naprawde fajne auto na tle innych vanow, fajne opcje, duzo nowoczesnych sytemow, a przy zafirze ktora traci myszka wypada naprawde super, jedyna wada to silniki, nie ma nic fajnego z automatem, ten automat etg tez mnie nie przekonuje bo to tylko zautomatyzowana skrzynka, auto na 5, zwlaszcza te roletki nad przednia szyba i podnozek fotela pasazera, dziwie sie ze taki zabytek jak zafira Cie przekonala, to c4 jest 4 generacje nowsze

No cóż - jak ci nie przeszkadza ze w prawą stronę bardzo mało widzisz to nie ma problemu - w końcu jest bardziej prawdopodobne że ktoś wjeżdżając z prawej zabije pasażera, a kierowcę może tylko porani. Poza tym van tej wielkości do którego nie wejdą do środka dwa rowery - po co mi on, taniej kupić Pandę.
Jak dla kogoś najważniejszy wygląd to niech kupuje - ale z faktu że na nowy model daja takie rabaty raczej wynika że nikt się na to nie rzuca. A rozmowa o wyglądzie vanów to prawie jak ocenianie z wyglądu konia roboczego - van ma służyć, nie wyglądać, o wyglądzie to możne według mnie dyskutować w klasie premium czy sportowej.
Poza tym zwykle wystylizowane nowocześnie i futurystycznie samochody po kilku latach bardzo się starzeją - np poprzedni model Hondy Civic nad wyglądem którego piano zahwyty obecnie wygląda dość nieciekawie. Osobiście gdybym mógł kupić za uczciwe pieniądze nowy egzemplarz starego Volvo kombi - kanciastego pudła z lat 80-tych to nie przekonałby mnie do siebie żaden obecny samochód.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2014-10-07, 09:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
DAREK 


Marka: OPEL
Model: ZAFIRA
Silnik: 1.8
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 119
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-10-07, 11:11   

Moje subiektywne spostrzeżenia porównawcze Citroen - Opel:
- niewygodne - małe i nisko zamontowane siedzenia drugiego rzędu GP w porównaniu do zwykłej kanapy Zafiry
- mniej miejsca w trzecim rzędzie
- brak mocowania dla rolety po rozłożeniu trzeciego rzędu siedzeń
- w egzemplarzach używanych (pierwszej wersji GP) dużo większe ślady zużycia wnętrza niż Zafiry
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2014-10-07, 11:22   

DAREK napisał/a:
Moje subiektywne spostrzeżenia porównawcze Citroen - Opel:
- niewygodne - małe i nisko zamontowane siedzenia drugiego rzędu GP w porównaniu do zwykłej kanapy Zafiry
- mniej miejsca w trzecim rzędzie
- brak mocowania dla rolety po rozłożeniu trzeciego rzędu siedzeń
- w egzemplarzach używanych (pierwszej wersji GP) dużo większe ślady zużycia wnętrza niż Zafiry

Dodatkowym felerem C4 Picasso w starej budzie były notorycznie wygniatające się pianki fotela kierowcy i to przy przebiegach w okolicy 3-50 tys. km. Ciekawe czy zmienili konstrukcje albo dostawce tych foteli w nowym Pikusiu. Zrobotyzowany automat wymaga poza tym co kilkadziesiąt tysięcy serwisowego przyuczenia sprzęgła do zużycia okładziny, co zapewne zostało odpowiednio wycenione w aso cytryny. O fachowości ASO citroena tez można by conieco napisać. Z własnego doświadczenia mogę tylko napisać, że malowana na gwarancji maska po 2 latach zaczęła gubić zbyt grubo nałożony lakier na najwyraźniej nieodpowiednio przygotowanym kawałku podłoża. Można by to olać ale robiono to w centrali Citroena na al. Krakowskiej. gdzie jak gdzie ale tam powinni się najbardziej przykładać do roboty.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-10-07, 11:31   

PiotrWie napisał/a:
johnson napisał/a:

to nowe c4 picasso/grand to naprawde fajne auto na tle innych vanow, fajne opcje, duzo nowoczesnych sytemow, a przy zafirze ktora traci myszka wypada naprawde super, jedyna wada to silniki, nie ma nic fajnego z automatem, ten automat etg tez mnie nie przekonuje bo to tylko zautomatyzowana skrzynka, auto na 5, zwlaszcza te roletki nad przednia szyba i podnozek fotela pasazera, dziwie sie ze taki zabytek jak zafira Cie przekonala, to c4 jest 4 generacje nowsze

No cóż - jak ci nie przeszkadza ze w prawą stronę bardzo mało widzisz to nie ma problemu - w końcu jest bardziej prawdopodobne że ktoś wjeżdżając z prawej zabije pasażera, a kierowcę może tylko porani. Poza tym van tej wielkości do którego nie wejdą do środka dwa rowery - po co mi on, taniej kupić Pandę.
Jak dla kogoś najważniejszy wygląd to niech kupuje - ale z faktu że na nowy model daja takie rabaty raczej wynika że nikt się na to nie rzuca. A rozmowa o wyglądzie vanów to prawie jak ocenianie z wyglądu konia roboczego - van ma służyć, nie wyglądać, o wyglądzie to możne według mnie dyskutować w klasie premium czy sportowej.
Poza tym zwykle wystylizowane nowocześnie i futurystycznie samochody po kilku latach bardzo się starzeją - np poprzedni model Hondy Civic nad wyglądem którego piano zahwyty obecnie wygląda dość nieciekawie. Osobiście gdybym mógł kupić za uczciwe pieniądze nowy egzemplarz starego Volvo kombi - kanciastego pudła z lat 80-tych to nie przekonałby mnie do siebie żaden obecny samochód.

Mi nic nie przeszkadzalo w lusterku wiec nie bardzo moge sie odniesc, moze kwestia wzrostu albo pozycji za kierownica.
Co do wyglada to auto ma byc fajne i tyle, przynajmniej dla mnie. Ceny sa dobre, Citroen zawsze mial cennik na bogato a potem 30% rabatu. Taka polityka firmy i juz.
Co do pakownosci to sprawa indywidualna. Dla mnie akurat. W kombii tez bym sie zmiescil, tutaj auto jest po prostu fajne.
Stylistyka jak stylistyka, auto wyglada nowoczesnie i jest ladne. Zafira nie. Takie moje zdanie.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-10-07, 12:08   

cookie napisał/a:
Można by to olać ale robiono to w centrali Citroena na al. Krakowskiej. gdzie jak gdzie ale tam powinni się najbardziej przykładać do roboty.


Bo niektóre serwisy robią naprawy w warsztatach "u pana kazia", które nie mają odpowiednich zezwoleń na wykonywanie takich napraw. Wpisy jako firmy PPHU, a nie warsztat blacharsko - lakierniczy, żeby nie robić kosztownych uwarunkowań środowiskowych itd. Najgorsze jest to, że serwis nie sprawdza takich firm dając im auto (auta) do naprawy. Koło mnie jest taki i na 10 naprawionych aut wraca 5 na poprawki i wiecznie się ludzie kłócą. Swego czasu wozili z Krakowa z seata auta i po miesiącu się skończyło. Potem był WV i podobna sytuacja więc się nie dziwcie, że czasami tak wygląda auto naprawiane w ASO.
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2014-10-07, 13:02   

Marek1603 napisał/a:
Bo niektóre serwisy robią naprawy w warsztatach "u pana kazia", które nie mają odpowiednich zezwoleń na wykonywanie takich napraw. Wpisy jako firmy PPHU, a nie warsztat blacharsko - lakierniczy, żeby nie robić kosztownych uwarunkowań środowiskowych itd. Najgorsze jest to, że serwis nie sprawdza takich firm dając im auto (auta) do naprawy. Koło mnie jest taki i na 10 naprawionych aut wraca 5 na poprawki i wiecznie się ludzie kłócą. Swego czasu wozili z Krakowa z seata auta i po miesiącu się skończyło. Potem był WV i podobna sytuacja więc się nie dziwcie, że czasami tak wygląda auto naprawiane w ASO.

ASO Krakowska to siedziba Citroena w Polsce. Wątpię aby nie mieli własnej lakierni ale może jest tak jak piszesz, a może nie nauczyli się zaleceń serwisowych lakierowania Toyoty;-). W każdym razie kolor dobrać umieli za to przygotować podłoża już nie.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-10-07, 15:19   

No właśnie. Diabeł tkwi w szczegółach.
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-07, 18:58   

Nie wiem, jak Jerozolimskie, ale Cytryna na Pulawskiej do mnie nie przemawia juz na etapie sprzedaży. Marny kontakt. Gorszy mają tylko w Fiacie w Piasecznie.
 
cookie 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9Tce
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 273
Skąd: nijer Łorsoł
Wysłany: 2014-10-07, 19:30   

Zanim kupilem dacie ogladalem celise na krakowskiej. Wcześnie byłem w Toyocie i Fordzie, które są po sąsiedzku. W Citroënie olali mnie po całości. Nawet w pugu dostałem ciekawa ofertę, a w cytrynie zlewka totalna mimo zerowego ruchu w salonie i ofert z toyoty i forda w garści.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne