No taka cene jeszcze zaakceptuje może.
Tylko czy te podlokietniki są przykręcane do podłogi / mocowania hamulca ręcznego czy tylko poziomo tak jak te otwory w dolnym mocowaniu - na 4 wkręty do plastikowego tunelu środkowego ?
Bo jeśli tylko do plastiku tunelu - to będzie kiepsko trzymać ...
tylko do osłony tunelu środkowego .
Ja mam już 2 lata i nic nie ułamałem .
Może nie można się na nim podtrzymywać albo kłaść . Ale ręce spokojnie dwie osoby mogą trzymać .
Do podłogi mocowany jest tylko oryginał który ma swoją cenne
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-08, 05:46
Karenzo napisał/a:
tylko do osłony tunelu środkowego .
Miałem taki w zastępczym Dusterze, wyglądało to tragicznie, ruszało się na boki wraz z całym tunelem środkowym o kilka cm.
Do tego stopnia że cb wciśnięte pomiędzy ten podłokietnik a fotel pasażera potrafiło się wysunąć podczas jazdy.
Inna sprawa, że gdyby nie te luzy, to w ogóle tego cb bym nie wcisnął przy podłokietniku.
Mój podłokietnik, mocowany do podłogi (oryginał kupiony za pół ceny), mimo że też nie jest najwyższych lotów, sprawia o wiele solidniejsze wrażenie.
Nie oszczędzałbym raczej 150 zł.
Ja mam podłokietnik zamotowany przez dealera, zapewne oryginał. O ile pamiętam, to mocowany jest na metalowych elementach. Też się rusza nieco na boki cały, pokrywa jest zamykana tylko na magnes i też się rusza, gdy się o nią oprzeć mocniej, ma niewielką regulacje wysokości (pokrętło, które widać na jednej z wersji pokazanej porze Karenzo). Nie wiem, zatem czy różnica w jakości jest wielka.
Jeszcze jedna uwaga: podłokietnik sprawił jakiś kłopot, gdy trzeba było podciągnąć hamulec ręczny. Nawet początkowo chciano mi za to doliczyć jakieś koszty.
Karenzo, czy mógłbyś zrobić zdjęcia swojego, żeby pokazać: mocowanie, położenie ponad dźwignia hamulca, funkcjonalność schowka (wydaje się być głębszy niż oryginał - może mieszczą się płyty CD?)?
Ostatnio zmieniony przez piku 2014-07-08, 06:17, w całości zmieniany 1 raz
oby Ci się sprawował, za 250 można co jakiś czas kupić oryginał, jest mega solidny, ja sam montowałem i luzu mam może 0.5 mm jak nim mocno poruszam, jest naprawdę solidnie załozony, ale ja sam zakładałem więc może stąd więcej precyzji niż ASO.
Jak dla mnie to nie ma opcji żeby było to porządne bez montażu do metalowej części tunelu środkowego. Balbym się że to się wszystko połamie.
Spokojnie nie takie rzeczy montowałem, sam mam zamiar i tak przykręcić jak będzie chybotliwe, kątownikami stalowymi do uchwytu hamulca.
http://www.bricoman.pl/pl...towniki-stalowe
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-07-08, 11:31
corrado napisał/a:
Spokojnie nie takie rzeczy montowałem, sam mam zamiar i tak przykręcić jak będzie chybotliwe, kątownikami stalowymi do uchwytu hamulca.
http://www.bricoman.pl/pl...towniki-stalowe
Rozbierz to najpierw i zobacz jak tam jest to durnie zrobione. Ta kolyska montazowa to idiotyzm. Bez niej nie wiem czy to jakos skrecisz. Tam mocno przeszkadza linka hamulca. Moze warto podrobe kupic ale z ta kolyska dopasowana?
Jak mi się ten połamie to sobie kupie oryginał , ale jak na razie nic tego nie zapowiada .
Co do mocowanie przykrywa on tylko miejsce na kubek .
(zdjęcie z internetu )
Jego montaż to banał , odsuwa się tylko fotele maks do przodu i wkręca w plastik .
Demontaż maks 2 min , z czego w rządnym stopniu nie koliduje on z ręcznym
Co do mocowanie przykrywa on tylko miejsce na kubek .
(zdjęcie z internetu ) Obrazek
w rządnym stopniu nie koliduje on z ręcznym
A możesz zrobić zdjęcia z przodu/boku i otwartego - pokazać, jak wygląda i pojemne jest wnętrze schowka? Jesteś pewien, że nie trzeba go demontować, żeby podciągnąć ręczny?
jeżeli chodzi ci o zaciąganie ręcznego to nie trzeba go nawet stawiać do pionu .
Jeżeli ci chodzi o podciąganie linek ręcznego to nie mam pojęcia jak w dustrze się to nawet robi , bo nie ma klasycznej osłony ręcznego .
Z tego co widzę to trzeba cały tunel środkowy demontować
tu masz zdjęcie z jakiejś aukcji
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-07-08, 22:32, w całości zmieniany 2 razy
Konstruktorzy Logana 2 zminimalizowali plastiki na tunelu. Dedykowany (oryginalny) podłokietnik (montowany na śrubach hamulca ręcznego) serwuje jedynie symboliczny schowek.
Podłokietnik dysponuje jednak "wolną" przestrzenią. Pod miękką wkładką pod łokieć.
Po modyfikacji polegającej na:
- wycięciu podkładki (zrobiłem to frezem 4mm, narzędzie Dremelopodobne, 20min),
- wklejeniu odpowiednio wymodelowanego spodu podłokietnika (z włókna szklanego laminowanego żywicą epoksydową, czas ok. 4h wynikający z czasu żelowania żywicy),
- dorobienia klapki osłaniającego schowek (ok. ok. 2h)
uzyskujemy schowek o pojemności zbliżonej do pojemnika w drzwiach bocznych.
Cena podłokietnika to ok. 214zł, modyfikacji ok. 30zł.
Pokrywa podłokietnika zatrzaskiwana jest na 9 zatrzasków: 4 boczne (z każdego boku) oraz z przodu. Pozostawiłem przedni, dorobiłem tylny.
Pozdrawiam - Janusz
podlokietnik01.jpg
Plik ściągnięto 295 raz(y) 104,21 KB
podlokietnik02.jpg
Plik ściągnięto 290 raz(y) 190,81 KB
podlokietnik03.jpg
Plik ściągnięto 396 raz(y) 175,79 KB
Ostatnio zmieniony przez JaWa 2014-10-02, 11:27, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-10-07, 17:27
z plusow uzyteczny bedzie wreszcie uchwyt na napoje z tylu, ogolnie mam slaba wiare w mocowanie tego do plastikow tunelu, strach sie oprzec calym ciezarem
Posiadam ten "nowszy" podłokietnik. Niestety nie jest on zbyt stabilny i sprawia wrażenie bardzo delikatnego. Jeśli ta starsza konstrukcja jest mocniejsza to zdecydowanie polecam starszą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum