DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
[swiataut.net] Test XXL Dacii Lodgy 1.2 tce
Autor Wiadomość
Dziekan 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Megane
Silnik: 1.6
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Łomża
Wysłany: 2014-10-29, 11:00   [swiataut.net] Test XXL Dacii Lodgy 1.2 tce

Witam

Skoro jest dział o mediach, to nie mogę nie zapostować czegoś swojego:
http://www.swiataut.net/texts/show/1/330
Za Lodgy autentycznie mi tęskno. Wolałbym to auto od kilku sporo droższych.
Jeśli w teście jest jakiś błąd, proszę o info

Pozdrawiam, Dziekan
 
wrzesi 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.2 TCE 116KM
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-31, 10:07   

Fajny artykuł, a co do rzeczonych minusów to powiem tak:

1. Siedzenie kierowcy wyregulowałem RAZ :)
2. Kierownice wyregulowałem RAZ :)
3. ESP jest juz w standardzie (+ 0,5 gwiazdki do wyniku NCAP) :D
4. Ogranicznik prędkości jest juz w standardzie (+ 0,5 gwiazdki do wyniku NCAP) :D
5. Wskaźnik temp silnikah - zgoda
6. Brak stabilności przy wyższych prędkościach - ok, ale wysokie auto to i sie lekko buja :)

Tylko brać i sie cieszyć.

Pozdrawiam
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4056
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-31, 11:21   

Drobne błędy do poprawki.
Przykład
Kod:
Co więc zrobiła Dacia, by wnętrze testowego Logana było przyjemne w odbiorze?

Miało być Lodgy :-D
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-31, 12:35   

Dziekan, chwali się, że napisałeś o wynikach EURONCAP, ale duży minus za to, że pominąłeś część ichniego komentarza z uzasadnienia. Jest ono ważniejsze od ESP i kontrolek zapięcia pasów.

In the frontal impact, the screen pillar was heavily deformed at the top of the windscreen and the roof was bent in front of the B-pillar. The rear passenger floor panel and tunnel were completely separated, extending into the driver's footwell and the transmission tunnel was deformed between the front seats. The car was penalised for the instability of its passenger compartment in the test.

Odsyłam też do naszego forum, gdzie to szeroko omawialiśmy.
 
Dziekan 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Megane
Silnik: 1.6
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 3
Skąd: Łomża
Wysłany: 2014-10-31, 17:17   

Wielkie dzięki Panowie. Wrzesi, test pisałem trochę dawno, specyfikacja była mniej przyjazna. Dobrze, że to poprawili. Jas_pik aż mi głupio, zaraz poprawię.

Dyziek wygląda na to, że faktycznie pominąłem. To chyba dlatego, że jestem prywatnie fanem aut francuskich (a więc i rumuńskich) i nastawiłem się od początku na zrównoważenie "jeżdżeniu" po Dacii w moim teście: jak wiadomo część branży motoryzacyjnej i mediów mocno przesadza próbując pokazać france i Dacie w złym świetle. A niedługo przed testem z tego co pamiętam zmienili zasady w ncap i dodali kilka takich właśnie dziwnych punktów i chyba "pognałem za zajączkiem" skupiająć się na nich jako powodach przesadnie niskiej oceny. Widać musiałem w tym ferworze bronienia Logdy pominąć tą bardzo istotną informację :( Jednak bezpieczniej pisać o autach, których się nie lubi... ;)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne