witam
w moim dokerze lewe drzwi klamka otwierająca je od wewnątrz się zacina, otwierać otwiera ale wraca bardzo powoli do pozycji wejściowej ale płynnie , podejrzewam że coś tam się wewnątrz zaciera , może ktoś z szanownych kolegów miał problem i rozwiązał go bez ASO , auto mam na gwarancji, ale jest spory kawałek by specjalnie jechać
dziękuje za podpowiedź
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Obym nie był złym prorokiem, ale problem prawdopodobnie za jakiś czas powróci, bo WD40 ma to do siebie że spłynie lub odparuje i bez rozebrania i dokładnych oględzin tego co Ci tam się zacina i ewentualnego czyszczenia będziesz co jakiś czas pryskał WD.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-02-03, 14:40
warto przesmarować jakimś rzadkim olejem w sprayu - np do zamków, dobry jest też środek do smarowanie ruchomych części maszyn do szycia
Nie miałem takiego przypadku. Co do WD40 jak najszybciej posmaruj jakimś smarem. Wstrzyknij strzykawką bo tak jak napisali powyżej - za jakiś czas (szybciutko) to wróci. Znaczy się że gdzieś może się woda dostała albo co innego. U mnie jest wszystko OK na razie.
Z WD40 kiedyś miałem problem w skodzie. Co prawda zamek to był tylnej klapy ale po uruchomieniu go owym specyfikiem po niecałym miesiącu zaniemógł z powrotem.
zgadzam się co do WD 40 marny to środek ale myślę że na jakiś czas wystarczy,
ostatnio do pracy kupili WD40 na butelce napisano 20 % gratis, biorę stara butelkę a ona wielkość jak ta nowa i pojemność identyczna więc gdzie te 20% a i nowa produkowana w chinach ha ha
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-02-03, 19:20
WD40 czy podobny do niego (i trochę lepszy) CX80 to środki które penetrują, myją, wypierają wodę,ułatwiają odkręcenie zapieczonych czy podrdzewiałych połączeń, chronią czasowo przed korozją. Do smarowania nadają słabo, bo śrdków smarnych jest tam niewiele, poza tym szybko się ulatniają. Można je oczywiście doraźnie stosować ale trzeba poprawić czymś trwalszym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum