DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
klamka wewnętrzna
Autor Wiadomość
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2014-12-18, 13:04   klamka wewnętrzna

witam
w moim dokerze lewe drzwi klamka otwierająca je od wewnątrz się zacina, otwierać otwiera ale wraca bardzo powoli do pozycji wejściowej ale płynnie , podejrzewam że coś tam się wewnątrz zaciera , może ktoś z szanownych kolegów miał problem i rozwiązał go bez ASO , auto mam na gwarancji, ale jest spory kawałek by specjalnie jechać
dziękuje za podpowiedź
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-18, 13:27   

Zdejmij tapicerkę i zobacz sam
_________________
Moje auto
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-12-18, 16:25   

wystarczy zapewne oczyścić i posmarować
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2015-02-02, 18:34   

witam
skropiłem obie klameczki WD40 i działają , a już chciałem gnać do ASO
 
Ajgor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: Eco-G 100
Rocznik: 2023
Wersja: Extreme
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 803
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-02-02, 19:08   

Obym nie był złym prorokiem, ale problem prawdopodobnie za jakiś czas powróci, bo WD40 ma to do siebie że spłynie lub odparuje i bez rozebrania i dokładnych oględzin tego co Ci tam się zacina i ewentualnego czyszczenia będziesz co jakiś czas pryskał WD.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-02, 19:12   

będzie powracał jak bumerang więc albo sam zdejmiesz tapicerkę i wysmarujesz wszystko smarem albo wizyta w ASO
_________________
Moje auto
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-02-03, 14:40   

warto przesmarować jakimś rzadkim olejem w sprayu - np do zamków, dobry jest też środek do smarowanie ruchomych części maszyn do szycia
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-02-03, 15:00   

Nie miałem takiego przypadku. Co do WD40 jak najszybciej posmaruj jakimś smarem. Wstrzyknij strzykawką bo tak jak napisali powyżej - za jakiś czas (szybciutko) to wróci. Znaczy się że gdzieś może się woda dostała albo co innego. U mnie jest wszystko OK na razie.

Z WD40 kiedyś miałem problem w skodzie. Co prawda zamek to był tylnej klapy ale po uruchomieniu go owym specyfikiem po niecałym miesiącu zaniemógł z powrotem.
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2015-02-03, 15:16   

zgadzam się co do WD 40 marny to środek ale myślę że na jakiś czas wystarczy,
ostatnio do pracy kupili WD40 na butelce napisano 20 % gratis, biorę stara butelkę a ona wielkość jak ta nowa i pojemność identyczna więc gdzie te 20% a i nowa produkowana w chinach ha ha
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-02-03, 19:20   

WD40 czy podobny do niego (i trochę lepszy) CX80 to środki które penetrują, myją, wypierają wodę,ułatwiają odkręcenie zapieczonych czy podrdzewiałych połączeń, chronią czasowo przed korozją. Do smarowania nadają słabo, bo śrdków smarnych jest tam niewiele, poza tym szybko się ulatniają. Można je oczywiście doraźnie stosować ale trzeba poprawić czymś trwalszym
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne