Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-28, 18:10
johnson napisał/a:
w jakims niemieckim katalogu widzialem w opisie ze po sparowaniu ma miec dostep do sieci spolecznosciowych, to mnie nie obchodzi ale oznacza ze bedzie online przez net z telefonu a to otwiera duuuuzo mozliwosci
Ale ze względu na inny hardware - to i tak nie będzie dla nas, lepiej nawet nie próbować wgrywać tego softu do naszych sprzętów.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-02-28, 18:43
no wlasnie tu jest ciekawie bo na https://www.facebook.com/Menaco.Navigation pod nowa wersje 4.0.5 TMC jest w drodze a oznacza ze media nav nawet stare bedzie po necie z tel odbierac info o korkach, ciekawe.
Jak nie to zawsze mozna kupic z rozbitka za 500-600 nowa wersje, tylko trzeba polowac na allegro.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-28, 19:43
johnson napisał/a:
no wlasnie tu jest ciekawie bo na https://www.facebook.com/Menaco.Navigation pod nowa wersje 4.0.5 TMC jest w drodze a oznacza ze media nav nawet stare bedzie po necie z tel odbierac info o korkach,
Tylko po jakiego to odbieranie przez telefon, skoro można DUŻO PROŚCIEJ, z radia, zainstalowanego przecież w urządzeniu?
Ale ze względu na inny hardware - to i tak nie będzie dla nas, lepiej nawet nie próbować wgrywać tego softu do naszych sprzętów.
To nie są znaczne róznice w HW - jak ktoś ma dostęp do częsci i stacji lutującej to może to sam zrobić.
W naszym obecnym sprzecie jest tuner DAB ( tzn jest miejsce na płycie i ścieżki, tylko elementy nie sa wlutowane. Wymiana procka na szybszy i dołożenie jednego banku RAm to nie jest żaden problem.
Pozatym nie ma przeszkód aby oprogramowanie z nowszej wersji zadziałało.
Cav napisał/a:
Tylko po jakiego to odbieranie przez telefon, skoro można DUŻO PROŚCIEJ, z radia, zainstalowanego przecież w urządzeniu?
Radio musiałoby mieć zaimplementowany dodatkowe elementy związane z odbiorem sygnału TMC nadawanego przez rozgłośnie radiowe - tylko po co jak za rak w większości krajów EU zostaną wyłączone nadajniki wysyłające sygnał TMC - dlatego od 2012 roku już się tego nie implementuje w nowych odbiornikach - lecz przesyła przez net. Dlatego Renault ntego nie zamówło bo po co.
Duster w limitowanej wersji ma dostac media nav z oblsuga tmc, technicznie to bedzie inne urzadzenie w stosunku do starego media nav czy tylko bedzie mialo inny soft?
Coraz więcej informacji dociera
( HW)
1. Procesor: obecnie AU1320 - 533MHz -> będzie AU1354 - 633MHz ( MIPS)
2. Pamięć RAM: obenie 256MB będzie 512 MB
3. GPS: obecnie procesor uBlox 6 będzie UBlox7 z obdługą sygnału Glonass
4. uruchomiony będzie moduł odbiornika DAB "Digital Audio Broadcasting",
(SW)
1. Wciąż Windows 6 CE
2. Rozbudowane i nowe funkcje BT ( nowe oprogramowanie komunikacyjne z telefonami z Androidem)
3. Zdalne uruchamianie ( nie wiem w tym przypadku o co chodzi)
4. Odbiór sygnałów TMC przez sparowany telefon i przekazywanie ich do nawigacji
5. Sterowanie telfefonu przez MN ( odtwarzqanie podcastów/web radio/Deezer )
hmm, może jeszcze tryb Eco dodadzą ?
coraz lepiej to wygląda, ciekawe czy tylko do Jubileuszowej wersji będzie nowa wersja czy też do innych?
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-02-28, 20:33
Cav napisał/a:
johnson napisał/a:
no wlasnie tu jest ciekawie bo na https://www.facebook.com/Menaco.Navigation pod nowa wersje 4.0.5 TMC jest w drodze a oznacza ze media nav nawet stare bedzie po necie z tel odbierac info o korkach,
Tylko po jakiego to odbieranie przez telefon, skoro można DUŻO PROŚCIEJ, z radia, zainstalowanego przecież w urządzeniu?
przez radio to juz zabytkowe rozwiazanie dzisiaj, poza tym dostep do netu daje duzo wiecej mozliwosci nie tylko sytuacje na drodze.
Dzisiaj kazdy soft ciagnie do chmury czyli Twoja jednostka staje sie tylko konsumentem tresci, koncowka terminala. Wszystko dzieje gdzie indziej, dzieki temu nie potrzeba zadnych aplikacjii lokalnych, zostaje tylko minimum potrzebne do odpalania centralnych funkcjonalnosc. W Dacii tego nie bedzie ale inne marki ida w te strone.
Ostatnio zmieniony przez johnson 2015-02-28, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
A raczej może jest róznica - nawigacja pokazuje lokalizację z pewnym opóźnieniem w stosunku do wersji poprzedniej tak że już przejechałem skrzyzowanie a na mapie jestem wciąż przed -- róznica rzędu 50 m
Wczoraj sprawdzałem, niestety masz rację... To teraz pozostaje czekać na poprawkę w wersji 4.0.6
Wczoraj sprawdzałem, niestety masz rację... To teraz pozostaje czekać na poprawkę w wersji 4.0.6
Chyba na razie nie ma sensu wgrywać 4.0.5 lecz wgrać z powrotem 4.0.3 i za pomocą totalcommandera wrzucić sobie nowe zmienione pliki Appmain.exe i micomanager.exe
Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1.4 gpl
Dołączył: 03 Mar 2015 Posty: 1 Skąd: romania
Wysłany: 2015-03-03, 15:05
Hello! Sorry for writing in english but i don't know Polish. I have some problem with my medianav and in my country i didn't found someone to help me. My medianav show "connect diag tool" after a wrong tap in micom menu. I don't know how to fix it and i gave up trying.
My question is: It is any posibility to give audio signal directly to power amp(tdf8546 in ic110) to use it as an aux amp? Thank you and sorry again for my language!
Dear remus,
If you have problem "connect diag tool" the easiest way is to go to any Renault/Dacia dealer to connect service unit named "CLIP".
Renault "Clip" will connect with car system and will quickly repair it by upgrade official firmware to your Medianav - but only if internal memory is not corrupted.
Is no over way to get this internal firmware ( is not avilable to find anywhere).
I tried all possible software solutions to find way to recovery by software metods ( called exploit) but it not working.
Second solution is to put firmare by jtag points on mainboard - but it's to difficult for me.
W przypadku zablokowania naigacji plik restore :
https://mega.co.nz/#F!jw80mBYI!hr6GdCjyrYUIISiEcq6tlg
Uwaga mogą się wgrać mapy Europy zachodniej z 2014 .
Ostatnio zmieniony przez jas_pik 2015-03-07, 13:15, w całości zmieniany 2 razy
W przypadku zablokowania naigacji plik restore :
https://mega.co.nz/#F!jw80mBYI!hr6GdCjyrYUIISiEcq6tlg
Uwaga mogą się wgrać mapy Europy zachodniej z 2014 .
Jas_pik czy ty masz kontakt z twórcami tego pliku restore,może by dodali mapę Polski😊
Na razie mamy uwolnioną wersję - działają chyba wszystkie mapy TT i HERE ale ma drobny błąd - następuje crash nawigacji w momencie osiągnięcia celu.
Poza tym jest w pełni stabilna i działająca.
Nowe wieści o nowej wersji MediaNav Evolotion.
Już można zamawiać w innych krajach :
http://www.dacia.at/media...uster_Neuer.pdf
strona 3
Zaś na video instrukcji upgradu MediaNav widzimy że jest już Traffic (23 sekunda filmu)
Witam wszystkich , przepraszam , aby przeciągnąć się stary wątek , ale widziałem słupek Sebastiana na Forum UK http://www.daciaforum.co....nsor-eco-drive/ i myślę, Tłumacz Google traci znaczenie na stanowisku . Korzystanie z Google Myślę, że" Klucz USB" to zwykły pendrive USB , czy to prawda czy też ma program odblokowujący na to?
Nie mogę dostać mój MN , aby odblokować , aby pokazać temperaturę i tryb ECO . Mam nadzieję, że jest kilka anglojęzycznych tutaj jak Tłumacz Google nie jest wielki !
Można spróbować ponownie napisać przewodnik proszę?
Dzięki i przepraszam za mój wykorzystanie Google Translate!
Hi All, sorry to drag up an old thread but I saw Sebastian's post on the UK Forum http://www.daciaforum.co....nsor-eco-drive/ and I think Google translate has lost the meaning on the post. Using Google I think that a "klucz USB" is just an ordinary USB pendrive , is that correct or does it have an unlocking program on it?
I cannot get my MN to unlock to show temperature and ECO mode. Hopefully there are some English speakers here as Google translate isn't great!
Dear widu13 .
Is very easy
Get any empty udb stick put into MN and get out from
turn of car by key
wait min 15 sec
Turn on car by key
when MN starts
Vol+
Vol -
Put usb stick into
Now You can see internal menu of MicomManager
But its possible if you have system of your MN 4.0.3 , if you have newer 4.0.5 it will not work.
You have to downgrade to system 4.0.3
Dear widu13 .
Is very easy
Get any empty udb stick put into MN and get out from
turn of car by key
wait min 15 sec
Turn on car by key
when MN starts
Vol+
Vol -
Put usb stick into
Now You can see internal menu of MicomManager
But its possible if you have system of your MN 4.0.3 , if you have newer 4.0.5 it will not work.
You have to downgrade to system 4.0.3
Thank you, I have 4.05 so will have to find the 4.03 software to download.
Witam,
Od niedawna posiadam Dacię lodgy 1.6 lpg, w której komputer pokładowy ma tylko trzy ubogie funkcje, bez spalania czy temperatury. Dealer powiedział, że jest to spowodowane posiadaniem firmowego gazu. Odkopałem ten oto temat, udało mi się odpalić ekran eco, lecz wszystkie wartości wskazują 0, a w miejscu spalania i temperatury mam poziome kreseczki. Jedynie czas się odlicza. Wcisnąłem reset, trochę pojeździłem zarówno na gazie jak i na benzynie ale nic się nie rusza. Da się coś z tym zrobić? Odblokować jakoś spalanie?
Pozdrawiam
I niestety jak na razie nie uzyskasz niczego.
Nie wiemy do tej pory jak aktywować te funkcje - mimo że docierają do MN sygnały prędkości oraz prawdopodobnie sygnały spalania.
Na razie możesz mieć protezę w postaci modułu OBDII ( w wersji BT lub WiFi) oraz smartfona z odpowiednim oprogramowaniem w wersji Android - pewnie Torque
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum