Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2014-05-18, 23:01
Zamarzanie parownika klimatyzacji - wersja od 2012 r.
Autor Wiadomość
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-04-13, 12:46   

http://www.daciaklub.pl/f...1667857#1667857
grapess napisał/a:
Nadal mam nie rozwiązane problemy dotyczące klimatyzacji.


Czyli klima jest niesprawna. Nie powinieneś żądać zwrotu kilku tyś zł za klimatyzację, które zapłaciłeś kupując samochód?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2015-04-13, 22:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
grapess 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 + LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 736
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-04-13, 14:42   

benyo, tak generalnie nie jest źle. O wiele lepiej niż na początku, nawet czasami robi się nudno. Były miesiące, kiedy nie byłem w ASO !!!!!

Lza, Moim zdaniem tak, zdaniem ASO działa super.
Niestety nie interesuje mnie rozwiązanie bez klimy :(. Trzeba doprowadzić ją do porządku.
Zastanawiam się nad zmianą ASO :)
 
benyo 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2015-04-13, 21:59   

Lza napisał/a:
Nie powinieneś żądać zwrotu kilku tyś zł za klimatyzację, które zapłaciłeś kupując samochód?


Tak, na pewno oddadzą mu kasę i wyprują klimatyzację z auta :-)

Grapess próbować zawsze warto, chociaż moim zdaniem to nie kwestia ASO, ale dziwacznej konstrukcji tej klimatyzacji. Chociaż wolałbym się mylić.
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-04-13, 22:01   

Zapłacił za coś co nie działa. Czy to jest fair?
 
benyo 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2015-04-13, 22:09   

Lza napisał/a:
Zapłacił za coś co nie działa. Czy to jest fair?


Musisz poczytać wątek, klima działa, lecz nie działa tak, jak życzyłby sobie grapess, lecz działa tak jak założył producent, czyli włącza się i wyłącza. Niestety przy odbiorze auta nie mamy możliwości sprawdzenia działania wszystkich układów i urządzeń, zgodnie z tym jakbyśmy chcieli, żeby działały. Stąd potem różne mniejsze lub większe rozczarowania.
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-04-13, 22:13   

Ważne jest, czy skutecznie utrzymuje zadaną temperaturę czy nie. Jeśli nie, bo się sama wyłącza, to znaczy że jest niesprawna. To jak w końcu z nią jest? grapes, jak ustawisz w upalny dzień na 20 stopni, to trzyma czy nie daje rady?
 
benyo 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2015-04-13, 22:20   

Lza napisał/a:
Ważne jest, czy skutecznie utrzymuje zadaną temperaturę czy nie. Jeśli nie, bo się sama wyłącza, to znaczy że jest niesprawna. To jak w końcu z nią jest? grapes, jak ustawisz w upalny dzień na 20 stopni, to trzyma czy nie daje rady?


To jest klima manualna, nie da się jej ustawić na 20 stopni :-) nie utrzymuje zadanej temperatury bo się jej zadać nie da. Albo jest włączona i chłodzi ile może albo jest wyłączona i nie chłodzi. A że d.. nie urywa przy chłodzeniu to już kwestia poruszana tutaj niejednokrotnie i to nie jest problem tylko grapessa ale ogólnego działania klimy w Daciach, że szronu na wąsie Ci nie zrobi :-)
Ostatnio zmieniony przez benyo 2015-04-13, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-13, 22:54   

Ten temat to dla mnie największy odstraszacz przy kupnie nowej daci (a rozważałem takową możliwość ) . Korozji tak się nie boje bo z tym można walczyć i przeciwdziałać ale problemy z klimą która montowana jest od lat 50 w samochodach to skandal .Ja sam czuje szarpniecie po załączeniu klimy a doskonale wiem kiedy to się stanie bo sam ją włączam
I nic mnie to nie obchodzi że unia dała jakieś normy jeżeli renault nie potrafi wyprodukować sprawnego samochodu z klimą nie powinno ich sprzedawać .
Przez ten temat odradzam każdemu cały koncernu renault-nissan .

Bardzo mnie ciekawi czy w krajach śródziemnomorskich taki problem występuje ? tam pewnie sądy konsumenckie powiesiły prezesów za jaja i problem zniknął
To jest niepojęte że coś działało dobrze a po "ulepszeniu " przestało działać
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-04-13, 22:58, w całości zmieniany 4 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-13, 23:47   

Karenzo napisał/a:
czy w krajach śródziemnomorskich taki problem występuje ?

Pojedyncze przypadki występują w każdym kraju - tak jak u nas, wszędzie problem dotyczy niewielkiej liczby pojazdów.

Dlatego uważam, że nie jest winny projekt czy konstrukcja układu, tylko coś w jego montażu lub w pojedynczych częściach.

Skandalem jest natomiast olewanie klientów przez producenta i ASO.

No ale koledzy też wolą psioczyć po próżnicy na forum zamiast się zorganizować, policzyć i wystąpić wspólnie...
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-14, 01:23   

Z tego tematu wynika że TTTM i dotyczy to wszystkich modeli
_________________
Moje auto
 
benyo 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2015-04-14, 06:12   

laisar napisał/a:
Pojedyncze przypadki występują w każdym kraju - tak jak u nas, wszędzie problem dotyczy niewielkiej liczby pojazdów.

Dlatego uważam, że nie jest winny projekt czy konstrukcja układu, tylko coś w jego montażu lub w pojedynczych częściach.

Skandalem jest natomiast olewanie klientów przez producenta i ASO.


Ale to nie są pojedyncze przypadki. Z tego co tutaj koledzy piszą (a nawet rozmawialiśmy o tym na ostatnim spocie) to właściwie w większości nowych Dacii ta klima tak się zachowuje, że się włącza i wyłącza i to w tych samych momentach (np. przy przyspieszaniu). Tylko, że jedni są na to bardziej wyczuleni inni mniej albo wcale. W moim też się włącza i wyłącza w tych sytuacjach, ale chłodzi poprawnie, więc uznałem, że TTTM, tym bardziej, że u innych jest podobnie.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-04-14, 06:30   

benyo napisał/a:
To jest klima manualna, nie da się jej ustawić na 20 stopni :-) nie utrzymuje zadanej temperatury bo się jej zadać nie da. Albo jest włączona i chłodzi ile może albo jest wyłączona i nie chłodzi.


Ależ Panowie! To nie o to chodzi. Klimie manualnej też zadajemy temperaturę - mamy działające pokrętło regulacji temperatury - tyle, że temperaturę wydmuchiwanego powietrza, a nie temperaturę we wnętrzu auta (co np. mi bardziej odpowiada; a miałem auta z klimatronikiem i manualną, więc wiem, co mówię).
Problem z klimą w Dacii - przynajmniej w mojej i wielu innych osób, które go opisywały - polega na tym, że klima podczas dłuższej jazdy (zwykle ok. 100-130 km ciągłej jazdy) niespodziewanie przestaje działać, w aucie nagle robi się gorąco i parno - taka mała sauna. Czasami temu zjawisku towarzyszą zgrzyty i wydmuch "pyłu"/"szronu" z nawiewów. Trzeba klime wyłączyć, otworzyć okna, itp. Po jakimś czasie - 10-15 min., może trochę więcej - znów można ją włączyć i działa. Niestety, w podróży jest to bardzo uciążliwe i jest to ewidentna wada, a nie obojętna cecha. Za cechę można uznać syczenie przy włączaniu i wyłączaniu co chwilę sprężarki - nieprzyjemne, ale można przeżyć, gdyby klima dobrze działała. Oprócz tego ta klima "dupy nie urywa", jak ktoś napisał. Przyznam, że w żadnym ze znanych mi aut innych marek nie było takich problemów z klimą.
Renault wie o problemie i przyznał się do tego. Natomiast nie zna rozwiązania. Moim zdaniem, to wada konstrukcyjna. W tak dużym aucie tylko 470 gram czynnika to coś dziwnego. Musi się szybko schłodzić do temperatury, która spowoduje zamarznięcie czegoś tam i pojawienie się tego problemu.
 
grapess 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 + LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 736
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-04-14, 07:33   

laisar napisał/a:
Pojedyncze przypadki występują w każdym kraju - tak jak u nas, wszędzie problem dotyczy niewielkiej liczby pojazdów.


Mam takie pytanie/prośbę. Czy możecie zrobić taki test. Włączyć klimę na jałowym biegu. Bez dodawania gazu. Auto ma stać. Po prostu uruchamiam silnik, włączam klimę.
Czy w takich warunkach klima pracuje u Was ciągle czy się włacza i wyłącza co 30 sekund tak jak u mnie.

W szczególności prośba do osób, które są zadowolone z wydajności klimy w swoim aucie.
Ostatnio zmieniony przez grapess 2015-04-14, 07:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
Telside 


Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 31
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2015-04-14, 08:05   

Karenzo napisał/a:
Ten temat to dla mnie największy odstraszacz przy kupnie nowej daci


Dla mnie też. Ostatnio byłem na przeglądzie klimy w swojej 206. Na pierwszym biegu wentylatora i pokrętle temperatury w pozycji maksymalne zimno, tak napiernicza chłodem, że szok. Gdyby włączyć ostatni bieg wentylatora, zamarznięcie murowane (przy obecnych temperaturach). Latem w upały włączę pierwszy lub maksymalnie drugi bieg wentylatora i będzie idealnie.

Sorki z OT.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-04-14, 08:23   

grapess napisał/a:
Czy możecie zrobić taki test. Włączyć klimę na jałowym biegu. Bez dodawania gazu. Auto ma stać. Po prostu uruchamiam silnik, włączam klimę.
Czy w takich warunkach klima pracuje u Was ciągle czy się włacza i wyłącza co 30 sekund tak jak u mnie.
W szczególności prośba do osób, które są zadowolone z wydajności klimy w swoim aucie.


Ja nie jestem zadowolony z wydajności klimy, ale u mnie w sytuacji opisanej przez Ciebie włącza się i wyłącza co chwila.
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-14, 08:35   

Jak komus wlacza i wylacza czesto to pewnie srednie cisnienie juz jest
niech sobie wymieni uszczelki przy okazji napelniania czynnika -

http://www.skleprenaultwa...an,-Sandero/735

przynajmniej te, bo sa jeszcze inne , ale te najbardziej pracuja i sie zuzywaja.
ewentualnie mozna sprawdzic cisnienie tez w ddt2000 jakie jest naprawde, chociaz ja sam nie sprawdzalem bo mnie to nie interesuje , ale widzialem na forum rumunskim
 
wojtus 



Marka: Dacia
Model: Lodgy, Sandero
Silnik: 1.6 MPI, 1.4 MPI LPG
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 167
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2015-04-14, 09:43   

grapess napisał/a:


Mam takie pytanie/prośbę. Czy możecie zrobić taki test. Włączyć klimę na jałowym biegu. Bez dodawania gazu. Auto ma stać. Po prostu uruchamiam silnik, włączam klimę.
Czy w takich warunkach klima pracuje u Was ciągle czy się włacza i wyłącza co 30 sekund tak jak u mnie.

W szczególności prośba do osób, które są zadowolone z wydajności klimy w swoim aucie.


U mnie też na biegu jałowym ma cykl pracy przerywany mniej więcej co 20 sekund.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-04-14, 09:58   

corrado napisał/a:
Jak komus wlacza i wylacza czesto to pewnie srednie cisnienie juz jest


Corrado, gdy mi się tak klima włącza i wyłącza to mi ciśnienie skacze - i na pewno nie jest wtedy średnie, tylko wysokie ;-)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2015-04-14, 09:59   

U mnie też się włącza i wyłącza na I biegu. Jak włączę II to pracuje cały czas.
I to mnie zastanawia. Czyżby większy przepływ powietrza miał taki wpływ. Mały przepływ powoduje wzrost ciśnienia w układzie czynnika. Teraz jak dodamy jeszcze przyrost przepływy czynnika w układzie podczas ruszania to się wyłącza.
Porównując średnice rurek w MCV i Lodgy to ta pierwsza miała grubsze.
Tutaj może renault się bronić, bo może się okazać iż chcieli zaoszczędzić i będą musieli wymieniać układ.
 
grapess 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 + LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 736
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-04-14, 11:17   

Dzięki wszystkim za info, kto jeszcze kto jeszcze podzieli się wiedzą?


Marek1603 napisał/a:
U mnie też się włącza i wyłącza na I biegu. Jak włączę II to pracuje cały czas.


Co prawda chodziło mi obiegi w skrzyni, żeby zrobić test gdy samochód stoi i nie ma żadnego biegu właczonego.

Ale to dobry pomysł, aby również określić bieg prędkości wiatraka. Jak z reguły mam włączone na 2.
W tym układzie klima włącza się i wyłącza regularnie.

Musi być jakiś sposób aby zmusić ich do naprawy tego badziewia.
Ostatnio zmieniony przez grapess 2015-04-14, 11:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2015-04-14, 11:51   

To można dodać jeszcze jeden parametr, który ja zaobserwowałem. Prędkość obrotowa silnika o czym już wcześniej pisałem.

Marek1603 napisał/a:
Klimatyzacja - czynnik został sprawdzony i uzupełniony "jest go teraz tyle ile powinno być w tych układach". Nie dopytywałem o ilość bo i tak by mi nie powiedzieli, bo pewnie wiedzą to z praktyki ile ma być, a nie z instrukcji.
Czujnik nie został wymieniony, bo nie mogą tego zrobić bez zgody centrali, a nie ma na razie takiego zalecenia. Nieoficjalnie podobno trwają pracę aby poniżej opisaną sytuację ominąć - wyeliminować.

Jak podejrzewałem wszystko jest powodem wprowadzenia nowych norm EURO.
Celowo (odgórnie narzucono) jest soft ustawiony tak, aby przy zapotrzebowaniu na moc (gwałtowne wciśnięcie gazu) wyłączało właśnie sprężarkę, która powoduje duże obciążenie.
W związku z uboższą mieszanką mogą też wystąpić opisywane problemy z odpalaniem. I nie jest to wina samego koncernu co narzuconych mu obwarowań. Można to oszukać poprzez przekręcenie kluczyka w pozycję zapłon wyłączenie i ponowne załączenie - odpalenie. Nie ma tu raczej znaczenia za bardzo jakość paliwa. U mnie jak na razie problem nie występuje.Klimatyzację też można oszukać poprzez odpowiednie sterowanie podeszwą naszego buta ;-) do czego jesteśmy zmuszeni poniekąd przez bum na ekologię (czyt. ekologów).
Otóż osoby lubiące agresywną jazdę muszą się pogodzić z wyłączającą się klimą, zwłaszcza przy ruszaniu.
Zacząłem sobie już radzić i ruszam delikatnie z 1, jakby na pół sprzęgle i 2 szybciutko stopniowo wciskając pedał. O dziwo auto jeździ w miarę dynamicznie poprzez szybkie zmiany biegów. Nawet jeżeli zmieniamy poniżej asystenta zmiany biegów. Sprężarka, można powiedzieć, że się nie wyłącza.
Cały pic polega na tym, aby gazu nie wciskać gwałtownie, ani do dechy. Ot ekologia.
Musimy się chyba przestawić - nauczyć jazdy tymi pseudo "ekologicznymi autami". Za trochę się okaże, że sprzęgło klimy nie wytrzymuje tyle załączeń lub inne podzespoły ulegają awarii i koszty napraw będą rosły. No ale to nie ważne. W momencie wyjazdu z fabryki miało być i było ekologiczne.




Wyłącza się tak około 2500obr/min.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-04-14, 11:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
Telside 


Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 31
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2015-04-14, 13:34   

Marek1603 napisał/a:
To można dodać jeszcze jeden parametr, który ja zaobserwowałem. Prędkość obrotowa silnika o czym już wcześniej pisałem.

Wyłącza się tak około 2500obr/min.


Tzn. że na każdym biegu w okolicach 2500obr/min się wyłącza? A co jak przekroczysz te 2500 obrotów powiedzmy na 5 biegu? Załączy się ponownie już na stałe, czy będzie włączać i wyłączać się co chwila?
 
darekG 


Marka: dacia
Model: duster fl
Silnik: 1,6
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: podlasie
Wysłany: 2015-04-14, 20:23   

Dołączam do klubu niezadowolonych z klimy i olanych przez Renault.
Od nowości zgłaszam to w serwisie, który stara się "coś" naprawić i nic.
Moim zdaniem najgorsze jest znaczne obciążenie silnika przy załączaniu klimy w trakcie przyśpieszania. Połączone jest to z "szarpnięciami". Syczenie i inne też występują.
Ostatnio w trakcie wyprzedzania TIRa załączająca się klimatyzacja całkowicie zatrzymała przyśpieszanie. Nie miałem pojęcia co się dzieje. I o mały włos zaliczyłbym spotkanie z autem jadącym z naprzeciwka. :-(
Niestety jest to system który wpływa na Nasze bezpieczeństwo i to jak widać w znacznym stopniu.
Jestem gotów wyłożyć parę złotych i wspólnymi siłami pozwać Renault, może już czas najwyższy?
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-04-14, 20:30   

darekG napisał/a:
Dołączam do klubu niezadowolonych z klimy i olanych przez Renault.
Od nowości zgłaszam to w serwisie, który stara się "coś" naprawić i nic.
Moim zdaniem najgorsze jest znaczne obciążenie silnika przy załączaniu klimy w trakcie przyśpieszania. Połączone jest to z "szarpnięciami". Syczenie i inne też występują.
Jestem gotów wyłożyć parę złotych i wspólnymi siłami pozwać Renault, może już czas najwyższy?


Ja nie zauważyłem owego obciążenia silnika i szarpania (czyżbym jednak był szczęściarzem - tracę tylko na komforcie, a nie na bezpieczeństwie?), ale i pozostałe wady dyskwalifikują tę klimę. Chętnie dołączę do jakiejś akcji w sprawie wymiany/naprawy klimatyzacji. Ponieważ zapewniano mnie już długi czas wstecz, ze sprawą się zajmują w centrali, a dotychczas nie ma rozwiązania, uważam, że to jest ściema, a faktycznie nas olewają.
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2015-04-14, 20:34   

Tez sie pisze ale nie wiem co i jak sie zalatwia w takim przypadku.
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne