corrado wychowani na stagu tak mają, jak im jedna pompka padnie, że się wozi nieraz więcej benzyny niż lpg
U mnie padło w omedze, w sumie 2 razy, ale jednego razu nie liczę, bo to było 2 dnia po zakupie - więc "spadek" po poprzednim właścicielu
Ostatnio zmieniony przez Michał93 2015-04-16, 09:22, w całości zmieniany 1 raz
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-04-16, 10:18
Macie pewność, że pompki padły z winy niskiego poziomu paliwa, a nie z powodu naturalnego wyeksploatowania? (mam na myśli, że ta sama pompka może padła by w tym samym czasie gdybyście jeździli tylko na benzynie.) W końcu nic nie jest wieczne.
Do dzisiaj nie wiadomo , Aso wymieniło sterownik od LPG bo widocznie inaczej nie umieli /nie chciało im się go resetować .
Wskaźnik LPG to nie jest czarna magia da się go wyskalować przy pustym zbiorniku ale widocznie aso inaczej nie potrafiło
Za pierwszym razem wymienili sam wskaźnik (jak by wyświetlacz odpowiadał za pomiar )
potem coś próbowali ustawić komputerem
na koniec zamówili nowy sterownik .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-04-16, 12:09, w całości zmieniany 1 raz
Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2015-04-16, 19:52
LPG factory installation - between petrol ECU and LPG LC02 canLine ECU transmission of information rpm, map, watertemperature on digital connection (canbus)
heh i just dont get that i have to connect car ECU with LPG driver .
I think i will have to connect directly to lambda or temperature sensor . Now it looks more easier.
You said that
Sam byłem w szoku
Tankowanie przy wylocie z wawy na poznań (po 2.49 ) do pełna i po 220 km piszczy brak gazu
Cała autostrada z gazem w podłodze łącznie z ruszaniem spod bramek i 170-180 4 osoby na pokładzie
Ostatnio zmieniony przez Michał93 2015-04-23, 11:30, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-23, 12:04
No i co w tym dziwnego że spalanie gazu przy 170 jest 15/100 ?
Nawet wychodzi dość mało bo benzyny powinien spalać 12 litrów (20% więcej LPG) a w rzeczywistości palił by więcej
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2015-04-23, 12:07, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-23, 12:36
Czysta fizyka: opór powietrza rośnie do kwadratu prędkości. Każde 10 km więcej to od pewnej granicy (~ 150) jest nawet litr więcej na 100 km:
http://www.autocentrum.pl...-znaczy-drozej/
Po drugie jeśli masz firmową instalację to pewnie masz też dotrysk benzyny.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2015-04-23, 12:38, w całości zmieniany 1 raz
no dobra ale porównujemy sedana z wysoko zawieszonym suvem .
różniąca jest ogromna już sam opór powietrza i masa robią różnice .
Sedan to najlepsze auto na autostrady a suv najgorszy .
Można prędzej porównywać logy z dusterem ale nie loganem
Spalanie bardzo duże według mnie to nawet nie realne , może paliwo było gorszej jakości , bardzo często tak się zdarza że jak gdzieś jest bardzo drogo to nikt tam nie tankuje co skutkuje zła jakością.
Lepsze świeże najtańsze paliwo z cerfura niż stare super nitro plus 98
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-04-23, 14:05, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum