DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster: koszty eksploatacji diesel / benzyna
Autor Wiadomość
Hamil 



Marka: Dacia
Model: logan
Silnik: 1.6MPI
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-20, 21:21   

fotorobart napisał/a:
ja nie miałem tego dylematu... w grę wchodził tylko ON :mrgreen:


Trudno sie nie zgodzić, nowy to na pewno diesel i po 6 latach do sprzedaży. Tak robią bogate, zachodnie narody, sprzedając swoje Polakom :)
_________________
Dacia...czemu nie.
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1208
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-21, 06:09   

corrado napisał/a:
480km x 2 = 960 km (minimum bo tez trochę jazdy do jantara itp. < - > W-wa -> Krynica Morska po A1 i kawałek A2 )
spalanie : 250pln tankowanie po 4.65pln/L = 53,7L
Jak ty zmieściłeś 53 litry do zbiornika o pojemności 50 litrów ? :?: :?:
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2015-08-21, 07:34   

spokojnie więcej wchodzi pod korek zależy kto ile ma czasu na tankowanie w ph 1 wchodziło plus 15 teraz jakieś plus 10 litrów
 
ajax 



Marka: Daćka i "łopel"
Model: Duster 4X4
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 912
Skąd: z Powołania ;-P
Wysłany: 2015-08-27, 21:40   

Ajgor napisał/a:
Sądząc po porze pisania i poziomie zjadliwości to facet ewidentnie miał kaca :-D

To raczej stan normalny u tej osoby
leo napisał/a:
Panowie Moderatorzy, napiszę całkiem serio: moim skromnym zdaniem, brak Waszej zdecydowanej reakcji na powtarzające się incydenty z tym osobnikiem, a także ciągłe dopuszczanie do stawiania zarówno Was, jak i innych userów pod ścianą i zmuszanie do ciągłego tłumaczenia się, dlaczego garbaty ma proste dzieci... trąci już nieco zamiłowaniem do praktyk masochistycznych. Zróbcie WRESZCIE użytek z rozszerzonego interfejsu, bo szans na unormowanie sytuacji, poprawę czy jakąkolwiek reformę w tym przypadku NAPRAWDĘ nie ma. Jak długo jeszcze będziecie powątpiewać, jak długo musicie się o tym przekonywać? Rozumiem Waszą szlachetną postawę, ale... jeśli zbyt mało jest argumentów, dorzucę jeszcze ze dwa: uczyńcie to chociażby w imię racjonalnego gospodarowania miejscem na serwerze, albo w trosce o poziom dyskusji na forum. Bo przy takich okazjach po prostu nieraz nie chce się już normalnym ludziom logować.
Dziękuję za uwagę, proszę o rozważenie.

popieram zdanie leo. Odechciewa się zaglądać na forum, a tym bardziej pisać.
I proszę "klub Kapelusznika" powiększyć o kolejnego czlonka - jeśli godzien tego jestem ;-D
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM/ 1,2 Tce 130 KM
Rocznik: 2012/2019/2025
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1361
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-08-28, 09:48   

mojo napisał/a:
Porównanie spalania 1.2tce i 1.5dci (...)
Ja jestem jednak za dieslem :-D


Bardzo ciekawe porównanie. Szkoda, że nie mamy porównania takiego samego auta (np. Lodgy) z różnymi silnikami, tj. takim dieslem i takim benzyniakiem.
Jeżdżę Dusterem 4x4 1,5 dCi 110 KM. Nigdy nie udało mi się uzyskać tak niskiego spalania (raz miałem wynik 4,7 l/100 z dłuższej spokojnej trasy, mógł to być jednak błąd pomiaru, bo nigdy później tak niski wynik się nie powtórzył).
Jeżdżę dieslem, gdyż przy 25 tys. km rocznie (w praktyce ostatnio wychodzi mi trochę mniej - samochód po prawie 2,5 roku jazdy ma na liczniku 53 tys. km) koszt zakupu auta z dieslem zwraca się po ok. trzech latach (zakładam, że diesel bierze 1,5-2 l mniej paliwa na 100 km - porównuję na podstawie jazdy Skodą Octavią, bo jeździłem i dieslem i benzyną przez wiele lat). Nie miałem nigdy problemów z silnikami diesla (jeżdżę takimi - czasami równolegle z autami na benzynę - od 1991 r.). Przy wyborze auta znaczenie miało też to, że w Dusterze silnik 1,5 dCi 110 KM okazał się o wiele dynamiczniejszy niż benzyna 1,6 105 KM. A poza tym to lubię jeździć wolnossącymi benzyniakami, gdyż odpowiada mi ich kultura pracy.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne