Jak dla mnie to jeśli chodzi o salon Dacii, pomiędzy Świętochłowicami i Zabrzem jest ogromna różnica zarówno pod względem obsługi a i w moim przypadku również ceny.
od kiedy Dominik sie w Zabrzu rozkreca to z ogromnej róznicy robi się przepaść tak naprawdę. Inna spfraw ze w Zabrzu on jest sam do daciek ta laska tylko udaje ze cos wie a tak naprawde nic nie wie pilnuje salonu jak Domin na jazde z kims jedzie, w świonach jest zawsze minimum dwóch sprzedawców z tego co zauważyłem choć siedzą na renaulcie bo na dacce chyba za zimno mają ;)
No ja mam dwa auta kupione u Dąbrowskich w Zabrzu. Sandero z 2014 którym jeździ ojciec i teraz kupiłem Logana MCV dla siebie. Z serwisu niestety nie jestem zadowolony. Sandero doposażałem w hak i miałem problemy z jego eksploatacją.
Ale najbardziej zirytowali mnie z Loganem.
Auto było z wyprzedaży rocznika stało w salonie. Wszystko fajnie, jeździ dobrze, ale drażniła mnie trochę dzwoniąca tablica rejestracyjna z tyłu. No i przy oględzinach okazało się że ramka tablicy jest przymocowana wkrętami samowiercącymi w nowym miejscu. Do tego nikt nie mógł mi udzielić konkretnej informacji w jaki sposób mam realizowaną kontrolę ubytku ciśnienia w oponach. Proponowano mi zdjęcie opony żeby upewnić się czy na pewno nie mam czujników.
O sprawie z dziurami w klapie poinformowałem dealera i importera.
Ogólnie uważam że w ten sposób mocowane przez ASO Dąbrowscy są tablice we wszystkich modelach Dacii gdzie robione jest to do klapy. Dlatego chcę trafić do jak największej liczby ich klientów.
Zamieszam dokumentację fotograficzną.
Ogólnie maniana niesamowita. Kto może niech linkuje ten post do każdego kto kupił u Dąbrowskich Logana MCV, Dustera, Lodgy, czy Dokkera. Jak coś to proszę o kontakt PW.
Ostatnio zmieniony przez arnold 2016-02-21, 20:12, w całości zmieniany 2 razy
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-02-21, 19:15
Niewiarygodne. Przeciez to ekstremalnie prosta sprawa dobrze zamocowac tablice. I zupelnie poza totalnym niechlujstwem nie potrafie zrozumiec, dlaczego serwis tak je montuje.
Bardzo dobrze, ze pietnujesz to w necie i to niestety kolejny przyklad, ze importer nie potrafi wymusic jakosci na ASO Daci.
Pozornie wydaje sie to byc malo znaczace, ale pytanie jak w dlugiej perspektywie bedzie to wplywalo na rdzewienie auta. Mysle, ze to pierwszy krok byc mial pieknie pordzewiala klape tylna. Wiem niestety Cie nie pocieszylem, ale dlatego warto dzialac zdecydowanie.
Na pewno we fabrycznych otworach, nawet w ramce są otworki które pokrywają się. Ale czy mocowane jest to spinkami, kolłkami czy jakimiś wkrętami specjalnymi to nie wiem. Ale ASO też nie wie. Sugerowano mi coś o jakiś nitach, ale nity zrywalne to taka sama kaszana.
Ostatnio zmieniony przez arnold 2016-02-21, 21:25, w całości zmieniany 1 raz
Jakiś czas temu klapa została naprawiona. Zgodziłem się na zakitowanie otworów i pomalowanie tego w kolor do taśmy. Dąbrowcy przykleili mi podkładki z pianki pod tablice stoosowane w Nissanie. W ramach rekompesaty wyłudziłem w cenie hurtowej kuwetę do bagażnika dla mojego drugiego sandero.
Ale za to od Renault Polska dostałem olej i filtr do następnego przeględu co już mnie cieszy.
Witam sympatyków Dacii.
Przestrzegam przed partaczami (zwanych mechanikami ) ASO Zabrze Dąbrowscy.
Mianowicie w lutym udałem się na roczny przegląd ,po około dwóch tygodniach przypadkowo zauważyłem wyciek spod samochodu. Po skorzystaniu z kanału okazało się że korek spustu oleju był niedokręcony.
No tak jeżeli się ma do odkręcenia siedem śrub to przy zakręcaniu można którąś przeoczyć.(czas przeglądu 1,5 godz.
W załączeniu przesyłam fotki.
Pozdrawiam klubowiczów . Kontrolujcie serwisy bo to partacze.
Własnie to jest jedyny moment gdzie pieszczone autko ulega degradacji. Dla mnie to pożywka. I tak bym tego nie zostawił. Na fakt dziadostwa się gotuje. I lubie walczyc. Bywa , ze się opłaca.
Marka: Dacia
Model: SS Techroad i Duster 4WD
Silnik: 90TCe i 150TCe
Rocznik: 2019 i 2021 Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Kwi 2017 Posty: 214 Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2018-03-04, 09:40
Wychodzi na to że najlepiej mieć "zaprzyjaźniony" kanał albo mobilny najazd samochodowy i samemu wymieniać olej. Mamy wówczas pewność co do wykonanej pracy.
Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 720 Skąd: kraków
Wysłany: 2018-03-04, 09:57
marko napisał/a:
Wychodzi na to że najlepiej mieć "zaprzyjaźniony" kanał albo mobilny najazd samochodowy i samemu wymieniać olej. Mamy wówczas pewność co do wykonanej pracy.
wychodzi na to, że zależy na kogo trafisz .. ja narzekałem na "jednego inżynierka" od Łyki (ASO Kraków), gościa już nie ma, moje zastrzeżenia i narzekania skoczyły się
Ostatnio zmieniony przez fotorobart 2018-03-04, 09:58, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 25 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 944 Skąd: EL
Wysłany: 2018-03-16, 19:42
Niestety człowiek jest tylko człowiekiem. Popełnia błędy. Jedni przez nieuwagę, zmęczenie, rutynę, a inni są zwykłymi partaczami, którym nie zależy na dobrej jakości swojej pracy.
Czy w salonach Reno mozna przyglądac sie jak przebiega serwis . Oczywiscie za szybą , lub monitoring. U konkurencji peugeot-a na to pozwalają. Przy kawce .czy cherbacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum