Czy planowane jest montowanie do Logana MCV jakiegoś mocniejszego silnika benzynowego z doładowaniem niż 0,9Tce?
Nie.
NorbertK napisał/a:
Czy planowane jest wprowadzenie na rynek w najbliższych powiedzmy dwóch latach modelu większego niż Logan. Mówię o samochodzie typu sedan lub kombi.
Nie - wielokrotnie pojawiały się takie plotki i Renault wielokrotnie je dementował, a nie ma też żadnych realnych poszlak, by podważać oficjalne zaprzeczenie.
Czy są jakieś realne terminy odnośnie DD 2 ?
pytam ponieważ chciał bym wymienić samochód na koniec roku
Wszyscy piszą o 2017 ale czy ktoś z renault o tym informował ?
zobaczymy w którą stronę pójdzie Renault projektując Dustera dla Dacii. Czy zrobią z niego beznadziejnego klona Kadjara i QQ czy będzie ewolucją Dustera z nasileniem na aspekty bezpieczeństwa, technologi i lepszej "blachy"
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-02-23, 21:06
Pamietajcie, ze przez rok do dwoch nowy model zawsze cierpi na choroby wieku dzieciecego. Znajomy pare lat temu kupil jakies Renault (juz nie pamietam modelu) swiezo po wprowadzeniu na rynek, to klal na czym swiat stoi. To nawet nie byly duze naprawy, jakies drobiazgi (typu czujniki pracy silnika), ale strasznie irytujace bylo to, ze komputer pokazywal awarie i odmawial uruchomienia silnika (pedzisz rano do pracy i nagle zonk, zasuwasz autobusem). Samochod co chwila ladowal w ASO i spedzal tam troche czasu, bo z nowym modelem mechanicy mieli problemy. Po 3-4 latach takiej zabawy kolega sprzedal ten samochod duzo ponizej ceny rynkowej z zastrzezeniem, ze samochod co chwile sie psuje i nie bierze za niego zadnej odpowiedzialnosci po sprzedazy.
Nie mam pewnosci jak duze beda zmiany w nowym Dusterze, ale sadzac po zdjeciach calkiem spore. Wiec moze warto poczekac rok, dwa z zamowieniem.
Jeśli uważasz że zmiany pomiędzy obecnym modelem a tym z renderingów to sądzę że się bardzo mylisz. Dotychczasowa praktyka pokazuje że w modelach Dacji stosuje się sprawdzone rozwiązania pochodzące z dotychczas produkowanych modeli ze stajni R.
To raczej wydłużenie czasu życia sprawdzonych rozwiązań w celu maksymalizacji zysku i minimalizacji ceny dla końcowego odbiorcy. Podejrzewam że super nowinki typu skrętna oś tylna zawitają w D za 10 lat. A w najbliższym czasie to będą wychodzące rozwiązania z dotychczasowych modeli typu bezkluczyk i klimatronik czy lusterko fotochromatyczne a największą zmianą będzie tablica wskaźników wprost z Clio IV
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-02-23, 21:44
to raczej wizualizacje - jaki naprawdę będzie nowy DD, zobaczymy być może w marcu w Genewie
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-02-23, 22:05
Pewnie cos jest w tych wizualizacjach. A w samochodzie moze sie zepsuc kazda najdrobniejsza czesc i usterka wcale nie musi byc duza by byla klopotliwa (=zajmuje czas, wymaga odstawienia auta itd). Ja w kazdym badz razie zawsze mam duze watpliwosci przed nowymi technologiami i wole poczekac rok, dwa.
To nie są żadne zdjęcia, tylko wizualizacje - i to nie choćby pół-oficjalne, od kogoś nawet luźno powiązanego z producentem, tylko stworzone przez grafików do wypocin pismaków wysysających swoje androny z brudnych paluchów wyjętych sami-wiecie-skąd d; Na przykładzie wcześniejszych modeli widać, że w zasadzie nigdy nie trafiali nawet przypadkiem w okolice realnego podobieństwa do wersji produkcyjnych, więc i szczęście, i inteligencję mają poniżej owego przysłowiowego ślepego drobiu.
Dlatego sądzenie czegokolwiek na tej podstawie - o zmianach małych czy dużych - jest całkowicie bez sensu.
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2016-02-24, 08:52
ken-wawa napisał/a:
Pamietajcie, ze przez rok do dwoch nowy model zawsze cierpi na choroby wieku dzieciecego. Znajomy pare lat temu kupil jakies Renault (juz nie pamietam modelu) swiezo po wprowadzeniu na rynek, to klal na czym swiat stoi. To nawet nie byly duze naprawy, jakies drobiazgi (typu czujniki pracy silnika), ale strasznie irytujace bylo to, ze komputer pokazywal awarie i odmawial uruchomienia silnika (pedzisz rano do pracy i nagle zonk, zasuwasz autobusem). Samochod co chwila ladowal w ASO i spedzal tam troche czasu, bo z nowym modelem mechanicy mieli problemy. Po 3-4 latach takiej zabawy kolega sprzedal ten samochod duzo ponizej ceny rynkowej z zastrzezeniem, ze samochod co chwile sie psuje i nie bierze za niego zadnej odpowiedzialnosci po sprzedazy.
Nie mam pewnosci jak duze beda zmiany w nowym Dusterze, ale sadzac po zdjeciach calkiem spore. Wiec moze warto poczekac rok, dwa z zamowieniem.
Choroby wieku dziecięcego dotyczą wielu samochodów, ale Duster jest pod tym względem dziwny - najbardziej zadowolen są z małej ilości awarii są właściciele samochodów z 2010r. Sam kupowałem z pewnymi oporami - też się tego bałem a poza kabelkiem od klaksonu jak dotychczas całkowicie niezawodny. Inni właściciele z tego rocznika to potwierdzają.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2016-02-24, 08:52, w całości zmieniany 1 raz
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-02-24, 12:19
Wydaje mi się, że spadku sprzedaży to koncerny motoryzacyjne się za bardzo nie obawiają - skoro kilka miesięcy trzeba czekać na auto. Poza tym nie kupisz dustera, to pewnie kupisz renię albo nysana.. albo jakiś inny powiązany produkt. I tak zarobią i tak.
Ostatnio zmieniony przez Lza 2016-02-24, 12:21, w całości zmieniany 1 raz
Nie psuły się więc trzeba było coś wymyślić, żeby serwisy zarobiły
Teorie spiskowe jak Lenin - wiecznie żywe... A tymczasem nie należy się dopatrywać złej woli tam, gdzie istnieje najprostsze wytłumaczenie: głupota.
(I chciwość - ale to też głupota, tyle że pośrednio: przedkładanie szybkich zysków nad długoterminowe).
Bo co się niby psuje w fazie 2 dustera? Nagminnych usterek konkretnych części wcale jakoś nie widać.
Pojawiło się za to kilka problemów z poprawnym funkcjonowaniem niektórych rzeczy - dwa naj(nie)sławniejsze i chyba najpoważniejsze przypadki to nierówne obroty silników oraz śnieżąca klima.
Oba niekrytyczne, choć upierdliwe - ale najgorszy w nich był po prostu horrendalnie długi czas, jaki Renault zajęło ich zlikwidowanie.
(Bo przynajmniej w końcu podobno się to udało - o silnikach pisali już sami użytkownicy, co do klimy to tak twierdzi ASO, a my się przekonamy jak nadejdzie sezon letni).
Być może w tym miejscu wychodzi "taniość" Dacii - w postaci niskiego priorytetu i środków na rozwiązanie problemów.
A czy zostały wprowadzone świadomie i celowo?
Raczej na to nie wygląda, bo kłopoty dotyczyły wyłącznie nowych samochodów, z którymi to sam producent musiał się użerać, więc nie generowały żadnych zysków, tylko realne straty. Wątpliwe także, by przełożyły się na wyższą sprzedaż "prawdziwych" renówek.
Jak jest więc przyczyna pojawienia się problemów?
MSZ taka jest u większości producentów obecnie: cięcie nakładów na testowanie nowych rozwiązań - użytkownicy rozpoznają je bojem...
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-02-24, 12:55
A w daciach są jakieś nowe rozwiązania? Wydaje mi się, że czytałem dużo jednakże nic co by było jakimś nawet podmuchem nowoczesności nie zauważyłem. Zresztą "droższe" popularne modele też nie mają jakichś ultranowoczesnych rozwiązań. Mają więcej niż dacia, ale raczej już wypróbowane. Nowe rozwiązania są zauważalne dopiero w samochodach, które kosztują 150000+ i tam jest dopiero poligon..
Ostatnio zmieniony przez Lza 2016-02-24, 12:57, w całości zmieniany 1 raz
W pewnym sensie - nowe w Dacii: oba wspomniane problemy pojawiły się przy okazji wprowadzenia normy Euro5.
W samej konstrukcji silników nie zmieniło się zbyt wiele, a to co się pojawiło też było już stare i sprawdzone. Natomiast nowym "rozwiązaniem" było oczywiście oprogramowanie sterownika silnika - i jak widać było niedorobione.
Dodatkowo, przy okazji i prawdopodobnie z tego samego powodu, zmieniono typ sprężarki klimy - też nie na żadną super-nowość, tylko na konstrukcję co prawda nowszą niż poprzednia daciowa, ale już używaną w wielu innych modelach w Aliansie. Tyle że sterowaną przez ten sam komputer, co silnik...
Marka: w planach
Model: w planach
Silnik: w planach
Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 369 Skąd: na polnocy
Wysłany: 2016-03-07, 22:32
Swoja droga, jak stawiacie, kiedy pojawi sie nowy Duster. Mnie nos mowi, ze nowa wersja bedzie po wakacjach (i mowie o jakiejs wiekszej zmianie, nie jakiejs kosmetycznej przerobce). A to, ze Dacia trzyma to w tajemnicy, to sie nie dziwie. Od razu znacznie zmniejszyla by sie sprzedaz samochodow, gdyby sie to wydalo, bo wielu klientow wolaloby poczekac na nowy model.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum