naprawde nie wiem po co sie kopac i zakladac jakies cudactwa.
Salonowy podlokietnik kosztuje 200-250 pln. To jest najlepszy jaki jest i ciagle jest badziewakiem. Te tansze musza byc kompletnie do niczego a nawet nie maja skopiowanego systemu mocowania.
Tzw. "oryginał" jest faktycznie do d... Może te "podróby" są lepsze, nie skrzypią, są mocniejsze, bardziej funkcjonalne (ten opisany przez Jurka wydaje się być bardziej funkcjonalny od oryginały Dusterowego), mają lepsze zamknięcia...
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2016-03-15, 22:17
piku napisał/a:
johnson napisał/a:
naprawde nie wiem po co sie kopac i zakladac jakies cudactwa.
Salonowy podlokietnik kosztuje 200-250 pln. To jest najlepszy jaki jest i ciagle jest badziewakiem. Te tansze musza byc kompletnie do niczego a nawet nie maja skopiowanego systemu mocowania.
Tzw. "oryginał" jest faktycznie do d... Może te "podróby" są lepsze, nie skrzypią, są mocniejsze, bardziej funkcjonalne (ten opisany przez Jurka wydaje się być bardziej funkcjonalny od oryginały Dusterowego), mają lepsze zamknięcia...
no nie sa lepsze, zreszta zobacz zdjecia, wszedzie plastik jak z butelek. Oryginal tez nie skrzypi.
Z ciekawosci sprawdzilem i placilem za swoj w ASO Vipcar 250 pln.
Ten w mim aucie - montowany w W-wie na Jerozolimskich - chybocze się i skrzypi (gdy się o niego mocniej oprzeć), a jest "zamykany" na magnesik. Podobno oryginał.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2016-03-16, 14:21
piku napisał/a:
johnson napisał/a:
Oryginal tez nie skrzypi
Ten w mim aucie - montowany w W-wie na Jerozolimskich - chybocze się i skrzypi (gdy się o niego mocniej oprzeć), a jest "zamykany" na magnesik. Podobno oryginał.
Ja waze 95kg i moj nie skrzypi, nie chybocze sie itd.
Ale montowalem sam wiec moze wiecej serca wlozylem niz ASO. Tak tez moze byc.
Jeżeli się chybocze to możę piku twój podłokietnik został przykręcony do plastikowego tunelu a stelaż pod tunelem nie został przez ASO zamontowany. Tak to tylko 4 śrubki przykręcili i gotowe. Ale to musisz sam sprawdzić.
Jeżeli się chybocze to możę piku twój podłokietnik został przykręcony do plastikowego tunelu a stelaż pod tunelem nie został przez ASO zamontowany. Tak to tylko 4 śrubki przykręcili i gotowe. Ale to musisz sam sprawdzić.
Podobno jest stelaż, bo musieli sporo odkręcać, żeby podregulować hamulec ręczny. Ale sprawdzę raz jeszcze, co to jest... Dość, że naprawdę to marniutkie.
Sprawdziłem: podłokietnik jest zamontowany na solidnym metalowym stelażu. Skrzypi to, na czym opierasz łokieć: plastiki, pokrywa, która się rusza na wszystkie strony.
Ostatnio zmieniony przez piku 2016-03-18, 06:55, w całości zmieniany 1 raz
route2000, zadowolony jesteś po dłuższym okresie z tego podłokietnika? Zastanawiam się czy kliknąć "zamów" ale wcześniej wolę się zapytać
Tak, tylko trzeba się przyzwyczaić do tego jak zapinasz pasy, bo przy opuszczonym ciężko jest zapiąć pasy, więc trzeba je podnieść do góry. Jak Ci biegi wchodzą lekko to nie ma problemu ze zmianą biegów przy opuszczonym podłokietniku (zmieniam samą ręką, a łokieć jest oparty na tym podłokietniku).
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Na pewno w ASO, skoro to wyposażenie fabryczne w aucie kol. Limonita - ale nie znam numerów referencyjnych ani cen, nie znalazłem wystarczająco nowych katalogów części... Trzeba pytać w serwisie.
No i pamiętać, że sam stelaż fotela też musi zostać przystosowany do montażu - nie wiadomo, czy to jedynie kwestia dodatkowych otworów, czy może także innego ukształtowania go.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 55 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1601 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-04-17, 21:10
Dzięki route2000, to zamawiam, jednak trochę wygodniej będzie
_________________
Ostatnio zmieniony przez arczi_88 2016-04-17, 21:12, w całości zmieniany 1 raz
rysiek223 [Usunięty]
Wysłany: 2016-04-18, 09:29
Jeśli chodzi o podłokietnik akcesoryjny na tunel to numer katalogowy dla tego produktu do sandero II to 8201533390 poprzedni numer który był to 8201371987 ale ten podłokietnik jest tańszy ale go nie ma w sprzedaży wiem bo montowałem teraz podłokietnik wraz konsolą środkową do podłokietnika numer katalogowy 8201441380 której nie miałem w ten piątek.
Wszystko kupiłem u Lisowskiego w Wieliczce montowałem sam wszystko fajnie pasowało.
Co do ceny to konsola srodkowa cena 54zł a podłokietnik 325zł. Ja cały zestaw kupiłem za 325zł z rabatem.
pod 4.jpg Instrukcja montażu podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 171 raz(y) 151,22 KB
pod 3.jpg Instrukcja montażu podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 137 raz(y) 190,05 KB
pod 2.jpg Instrukcja montażu podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 119 raz(y) 169,56 KB
pod 1.jpg Instrukcja montażu podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 92 raz(y) 203,55 KB
konsola 4.jpg Instrukcja montażu konsoli srodkowej do podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 114 raz(y) 203,5 KB
konsola 3.jpg Instrukcja montażu konsoli srodkowej do podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 110 raz(y) 220,32 KB
konsola 2.jpg Instrukcja montażu konsoli srodkowej do podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 109 raz(y) 186,51 KB
konsola 1.jpg Instrukcja montażu konsoli srodkowej do podłokietnika Sandero II
Plik ściągnięto 84 raz(y) 243,56 KB
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-04-18, 11:02, w całości zmieniany 4 razy
Brakuje mi schowków w moim Dusterze. Czy warto dokupić podłokietnik? Jakie są Wasze opinie o tym podłokietniku?
Właśnie z tego powodu zamówiłem podłokietnik (dostałem gratis). Nie przeszkadza mi w zapinaniu pasów, ale przeszkadza w zaciąganiu ręcznego hamulca. Schowek w podłokietniku przydaje mi się: przedzieliłem go na dwie części, żeby wszystko się nie przesuwało. Podłokietnik jest kiepskiej jakości, tj. o ile sam stelaż bardzo solidny, metalowy, to już góra kiepskie plastiki - skrzypią. Zamknięcie na magnesik też wątpliwej jakości. Podniesiony podłokietnik przeszkadza bardziej w swobodnych ruchach rąk (można stuknąć prawnym łokciem w podłokietnik, blokuje ruch ręki), niż w pozycji opuszczonej.
Jednak sam schowek przydaje się bardzo.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-24, 16:48
Zakupiłem oryginalny jak sądzę podłokietnik do renault megane z zamiarem przeszczepienia do sandero. Zastanawiam się nad instalacją aluminiowych nóżek do śrub szyn fotela w podłodze i dalej do podstawy podłokietnika. Czy Wasze oryginalne podłokietniki też tak ciężko się unoszą w górę ?
podłokietynik_bok.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 242,19 KB
podlokietnik1.jpg
Plik ściągnięto 88 raz(y) 213,74 KB
podlokietnik3.jpg
Plik ściągnięto 75 raz(y) 247,67 KB
podlokietnik4.jpg
Plik ściągnięto 83 raz(y) 230,02 KB
podlokietnik6.jpg
Plik ściągnięto 88 raz(y) 227,41 KB
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2016-05-24, 16:49, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum