Mam ofertę od znajomego z nissana w bardzo dobrych pieniądzach za nissana juka wybrał bym silnik 1.6 94KM podobno to HR16DE czyli to samo co daci tylko że "zdławione" .
On proponuje 1.2 DIG-T 115 czyli jak mniemam 1.2 tce w cenie sandero stepway tylko zostaje mi wydatek 7-8 tyś na instalacje oznaczenie silnika to HRA2/HR12DDT i prins robi do niego instalacje https://docs.google.com/v...2016_dealer.pdf
to ile ma kosztowac taki Nissan Juke???? I to jest pewnie jakis niedobitek z 2016 r.??? Bo to niemozliwe chyba zeby byl w cenie Sandero Stepway. Jak jest w tej samej cenie to nad czym sie w ogole zastanawiasz?
Ps. doplata do lpg w wysokosci 7-8k zl to kompletny absurd moim zdaniem...
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-06-25, 18:38
Juke wewnątrz z tyłu jest mniej przestronny od seicento a bagażnik ma od niego niewiele większy
to ile ma kosztowac taki Nissan Juke???? I to jest pewnie jakis niedobitek z 2016 r.
normalne auto zamawiane w u importera
niestety wybór jest tylko w juke i qaszkaju bo reszta ma jakieś małe rabaty
tam jest silnik z bezpośrednim wtryskiem pisałem przecież że to 1.2 TCE i tyle taka instalacja kosztuje na rynku , w sumie nic mi z oferty nissana nie pasuje ale mam spore rabaty
po mieście nie zrobie więcej niż 10 tyś rocznie a tendencja jest spadkowa.
Ale auto kupie raz a tankować trzeba co tydzień z miesięcznej wypłaty
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-06-25, 19:50, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022 Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 917 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-25, 20:10
Fruxo, to przelicz sobie czy ci się opłaca instalacja za 7kPLN przyprzebiegu poniżej 10kkm...
oprócz ceny gazu trzeba policzyć też droższy przegląd, serwis gazu.
Pytanie czy gra jest warta świeczki...
Co innego jak masz instalacje za 2.5kPLN - wtedy to się w minternecie szybko zwraca, ale jak koszt montażu instalki miałby się zwrócić np po 5 latach to nie ma to najmniejszego sensu.
To pochwal sie ile ma kosztować w wersji 1,2 Tce ?
45 tyś
Cały mój problem polega na braku 1.2 16v w sandero do przeprowadzenia jazdy testowej.
Jeżeli dacia nie wypali ide w strone tipo.
We wtorek mam dostać informacje o tych cenach z nissana może powalczę o tego juka z 1.6 to ten sam silnik co dusterze powinno to jeździć w miarę przyzwoicie aczkolwiek człowiek który mi to załatwia polecał 1.2 tce jako odpowiedni do masy pojazdu.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-06-25, 20:23, w całości zmieniany 3 razy
Z cennia wynika że najtańsza Visia kosztuje cennikowo 54900 z silnikiem 1,6 ( nawet zakładając że przy tej wersji dadzą rabat 9000 to jest to minimum 45900)
Ale najtańsza wersja z Tce to Acenta cennikowo 67300 , nie chce mi się wierzyć że dealer da 22300 zł rabatu.
jesli tak to za tą cenę biorę już dziś :)
To pochwal sie ile ma kosztować w wersji 1,2 Tce ?
45 tyś.
45k za Juke 1.2 Tce???
NIe wierzę )))
dealer robi prezent i dopłaca do auta?
ps. a gaz za 7 - 8k przy przebiegach rzędu 10tkm rocznie to chyba żart.... KOSZT INSTALACJI NIE ZWRÓCI CI SIĘ NIGDY. a jeszcze przy okazji coś spie...rzy za przeproszeniem.
Tak dokładnie , kłamie dla zdobycia internetowego prestiżu na anonimowym forum najtańszej marki na rynku.
Więc jeżeli mamy to za sobą przejdźmy do meritum sprawy czyli zagadnień technicznych.
w moim budżecie mogę wybrać miedzy:
sandero 1.2 16v 75KM
sandero steway 0,9 90KM tce
tipo 1.4 16v
juka 1.6 16v H4M 95 KM(w oznaczeniu renault ) HR16DE (nissan)
i nieszczęsnego juka 1.2 tce 115 KM
najlepszym autem do lpg jest 1.2 16v o oznaczaniu D4F z powodu automatycznej kompenasji luzów zaworowych jest to też najgorszy silnik w stawce
0,9 tce można mieć z farbyką lpg regulacja zaworów przez wymianę popychaczy nie za fajnie
1.4 16v nie wiem nic
1.6 16v od nissana to jednostka szeroko omawiana na tym forum więc tylko podsumuje że regulacja zaworów tak samo jak w 0,9 tce
1.2 tce najlepszy silnik w stawce oraz najdrożej gazowany zawory zapewne również na szklankach jak w całej reszcie czy ktoś ma jakiś opisy jak ten silnik spiuje się na lpg ?
Czy któryś silnik z oferty nissana nadaje się do zasilania gazowego ?
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-06-26, 01:00, w całości zmieniany 2 razy
Tak dokładnie , kłamie dla zdobycia internetowego prestiżu na anonimowym forum najtańszej marki na rynku.
Więc jeżeli mamy to za sobą przejdźmy do meritum sprawy czyli zagadnień technicznych.
w moim budżecie mogę wybrać miedzy:
sandero 1.2 16v 75KM
sandero steway 0,9 90KM tce
tipo 1.4 16v
juka 1.6 16v H4M 95 KM(w oznaczeniu renault ) HR16DE (nissan)
i nieszczęsnego juka 1.2 tce 115 KM
Czy któryś silnik z oferty nissana nadaje się do zasilania gazowego ?
Ode mnie na koniec:
1. skoro podajesz ceny absurdalnie niskie (ale fajne!) za Juke to się nie dziw, że nikt w to nie wierzy. A poza tym to się podziel info gdzie tak dobrze można kupić samochód - myślę, że będą zainteresowanie.
2. Z tych aut co podałeś to biorąc pod uwagę tajemniczą zniżkę na Juke - to jest najlepsze auto do miasta, nad czym Ty sie w ogóle zastanawiasz?
3. Prowadziłem i Dacie Logan (odpowiednik Sandero) i Fiata Tipo i ten drugi prowadzi się o wiele lepiej i sprawia wrażenie auta lepszego, przyjemniej wykonanego, wiec jak nie Juke to moim zdaniem Fiat.
4. Gaz przy przebiegach 10kkm rocznie to ABSURD.
Tyle ode mnie i już się więcej nie odzywam bo nie ma o czym dyskutować imho.
cena jest po znajomości , więcej pisać nie będę
Zastanawia mnie przyszłościowe rozwiązanie , co z tego że kupie samochód tanio jak przyszłe koszty eksploatacyjne będą wysokie( nissan), to z założenia ma być tani samochód którego nie szkoda.
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1963 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-06-26, 12:24
Dodam coś od siebie.
Jak większość powyżej uważam że najlepszym rozwiązaniem bedzie Nissan Juke - utrata wartości nie będzie tak duża jak w przypadku Daci Sandero czy Fiata Tipo, niestety z tego co pamiętam bagażnik nie jest za duży , na tylnej kanapie jest mało miejsca szczególnie nad głową ( mam około 190cm i musiałem siedzieć zgarbiony).
Fiatowski silnik 1.4 8V 77km dobry motor montowany od kilku dobrych lat. Z tego co pamiętam posiada samo regulatory więc nie trzeba ich regulować.
Co do Dacii Nie jest zła ale mogła by być lepsza kto posiada ten wie . Silnik 1.2 16v mam u siebie w MCV II i nie jest zły, normalnego poruszania wystarczy pali nawet przyzwoicie - w trasie można zejść do około 4,7l, w cylku mieszanym poniżej 7 a w samym mieście lekko powyżej 8. I trzeba pamiętać że silnik D4F NIE POSIADA SAMO REGULATORÓW i luz trzeba sprawdzać na LPG średnio co 20tys km na PB podobno co 80tyś km
no więc jestem po rozmowie i konkretnie
mogę sobie pozwolić na juka 1.6 94 KM w wersji vision plus
czyli klima manual , 16 alusy , Regulacja wysokości fotela /kierownicy ,Czujnik deszczu i zmierzchu , dzienne led
auto w takiej kompozycji 52 tyś
Do tego trzeba doliczyć instalacji lpg i utratę gwarancji , 1.2 tce były by tańsze co absurdalne ale odpuszczam sobie ten wybór.
Kontr oferta to dacia sandero stepway 0,9 tce lpg za 48 tyś
klima manual, alusy 16 , Regulacja wysokości fotela /kierownicy , Kierownica i gałka pokryte skórą
Na korzyść sandero na pewno instalacja lpg i wygląd , juke ma za to lepsze wyposażenie
Mam dostać propozycje na stara micre może cena będzie atrakcyjna.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-06-26, 16:19, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3750 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-26, 16:21
Po pierwsze 1.2 16V czyli D4F NIE ma hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego ....
Po drugie przy tak niewielkich przebiegach instalacja LPG jest nieopłacalna (chodzi o całokształt upierdliwości z tym związanych nie tylko o cenę na dystrybutorze) - piszę o jako posiadacz niby idealnego do gazu 1.6 8V K4J który po niecałych 5 latach dobija do ledwo 60 kkm mimo spalania 8-9 litrów benzyny na 100 km po Warszawie ...
Ja bym kupił Sandero Stepway 0,9 bez LPG albo zwykłe Sandero z nowym 1.0 12V które w warunkach miejskich pali od 6 do 7 litrów maksymalnie ....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum