Kasandra hahaha
Ale wypadałoby zacytować klasyka: Dacio, Dusterze, nie jedźcie tą drogą! Pierwsza generacja Dustera i wcześniejsze modele budziły zaufanie tym, że nie ma tam się co zepsuć - brak bajerów, które z czasem robią się kosztowne w utrzymaniu. Nowy Duster wszystkomający bardzo mi się podoba - oby po 7 latach te wszystkie czujniki i kamerki nadal działały tak, jak powinny.
Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 402 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-03-04, 21:27
Dorzucę swoje 3 grosze ws. nowego Dustera.
Ogólnie autko na plus, ale dlaczego wykładzinę między tylną kanapą a uszczelką przy drzwiach przymocowali takerem i zszywkami???
Równie dobrze mogli tam położyć cegłówkę...
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-04, 23:24
Bo to Dacia by Renault.. kluczyk nieskładany, zszywki w wykładzinie, wypierdki spryskiwaczy na masce a nie pod.. tak na złość chyba.. W budżetowym Peugeto 301 w średniej wersji wyposażenia, nawet wycieraczki działały zależnie oo prędkości. Ale za to tak nie wyglądał
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2018-03-04, 23:25, w całości zmieniany 1 raz
Bo to Dacia by Renault.. kluczyk nieskładany, zszywki w wykładzinie, wypierdki spryskiwaczy na masce a nie pod.. tak na złość chyba.. W budżetowym Peugeto 301 w średniej wersji wyposażenia, nawet wycieraczki działały zależnie oo prędkości. Ale za to tak nie wyglądał
I dodatkowo Duster nowy ma VIN który jest dekodowany jako Renault a nie Dacia :D
serio zszywki ? a w którym miejscu? chyba że nie są tak widoczne dla oka :) poza tym w Daci jeszcze ponarzekałbym na wycieraczki są takie małe :P ale płyn chyba normalnie leci na szybe :)
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-05, 10:06
Są z tyłu na łączeniu kawałków wykładzin. Na co dzień w oczy się nie rzucają, widziałem je jak auto oglądałem przed zakupem.
Widziałem takie zszywki w wykładzinach ale na nadkolach w QQ i w Kadjarze.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3965 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-05, 10:55
Prezes napisał/a:
W budżetowym Peugeto 301 w średniej wersji wyposażenia, nawet wycieraczki działały zależnie oo prędkości. Ale za to tak nie wyglądał
Sprawdź wycieraczkę tylną- z tyłu masz interwał zależnie od prędkości (przynajmniej w Sandero/Loganie MCV).
Swoją drogą- w innych Daciach wiadomo jaką opcjonalną manetkę zamontować aby uzyskać czterostopniową regulację biegu przerywanego wycieraczek- w nowym Dusterze manetki jak widać są inne i chyba jeszcze nikt nie rozkminiał tej opcji.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-03-05, 11:05, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 402 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-03-05, 10:59
Prezes napisał/a:
Bo to Dacia by Renault.. kluczyk nieskładany, zszywki w wykładzinie, wypierdki spryskiwaczy na masce a nie pod.. tak na złość chyba.. W budżetowym Peugeto 301 w średniej wersji wyposażenia, nawet wycieraczki działały zależnie oo prędkości. Ale za to tak nie wyglądał
Na szczęście lusterko w przysłonie od strony kierowcy jest pod klapką i szarpnęli się parę EUR na trochę wykładziny do bagażnika i plastikowy próg
Ale inżynier, który podpisał się pod "improvement'em" w postaci zszywek w tapicerce powinien zostać zesłany... nie umując nikomu ale w Fiacie nigdy czegoś takiego nie widziałem, nawet w Maluchu
Ostatnio zmieniony przez walter_g 2018-03-05, 10:59, w całości zmieniany 1 raz
Wczoraj odbyłem dłuższą jazdę testową w wersji Prestige z najwyższym poziomem wyposażenia 4x2 (...) minusem jest to że silnik trochę słychać w kabinie, poza tym jak na razie okej.
Jakim silnikiem jechałeś? Ja jechałem 1,5 dCi 110 KM i miałem wrażenie, ze silnik słychać mniej niż w obecnej wersji, a za to szum powietrza przy ok. 130-140 km/godz jest trochę za bardzo słyszalny. Mam świadomość, że aby to ocenić obiektywnie trzeba pojeździć znacznie więcej, z wiatrem z różnych kierunków. Domyślam się, że skoro moim autem (2012) po drobnych wytłumieniach (dach, bagażnik i tylne nadkola, maska) da się słuchać muzyki przy 140, to w nowym, który generalnie jest znacznie cichszy, będzie lepiej.
Jeździłem RAVką - też słychać wiatr okrutnie. W Octavii też.
@up
Piku, u mnie w Astrze wiatr jest zbyt głośny od 190. Przy 250 jest okrutnie głośno, co nie oznacza że tyle jeżdżę :D
Jestem ciekawy jak będzie z wyciszaniem nowego dustera, Sandero było arcyłatwe do wyciszenia. Moja astra do rozbierania w garażu się nie nadaje za żadne skarby. Może tylko nadkola dałbym radę wyciszyć samemu. Natomiast dusti hmm... Może czas na zakupy. Akurat na koncie wala się nam 60 tyś zł :D
Swoją drogą- w innych Daciach wiadomo jaką opcjonalną manetkę zamontować aby uzyskać czterostopniową regulację biegu przerywanego wycieraczek- w nowym Dusterze manetki jak widać są inne i chyba jeszcze nikt nie rozkminiał tej opcji.
W nowym Dusterze jest automatyka wycieraczek. One działają wg potrzeb. Jeśli jest jak w Renult to można tylko "regulować" natężenie deszczu
Czyli nie ma regulacji deszczu a przerywana praca odbywa się automatycznie. Tj. jak mocno pada one same zapieprzają a jak padał słabo to raz na jakiś czas raz przejadą. Ma to swoje plusy. Minusem bywa brudna szyba od soli, wtedy trzeba przełączyć na zero i co jakiś czas sobie psiknąć.
Prezes ma automatyczne wycieraczki czyli nic więcej tu do szczęścia nie trzeba
Dziś przejechałem się dusterem z 1.5 DCi 4x2 i w sumie jestem zachwycony.
Jeździłem 29 minut, zrobiłem 15.2 km, trochę po obwodnicy Wrocławia, trochę w korku w drodze do dilera. Spalanie wyszło 4.7 l/100 km. W bagażniku zmieściliśmy (nie bez wysiłku) dużą walizę, dwa bagaże podręczne, materacyk do łóżeczka turystycznego, łóżeczko turystyczne, stelaż do wózka Jedo Nevo i na samą górę gondolę od tegoż wózka. Trochę na wcisk weszło, ale i tak szacun. Do lodgy to wchodzi bez układania i myślenia, no ale to zupełnie inny pojazd.
Bardzo ciekawe z kolei było wyliczenie ceny za lodgy. U Nawrota oferowano mi 40 tys. W ADD pan dawał 30 tys. Kto ma rację? Na otomoto po 30 tys. to rozbitki chodzą, więc jutro tam jeszcze raz podjadę, tym razem prosząc o cenę "na poważnie". :)
Jakim silnikiem jechałeś? Ja jechałem 1,5 dCi 110 KM i miałem wrażenie, ze silnik słychać mniej niż w obecnej wersji, a za to szum powietrza przy ok. 130-140 km/godz jest trochę za bardzo słyszalny
Jechałem 1.6 SCe tym najsłabszym benzyniakiem i powiem Ci że w moim odczuciu silnik jest głośniejszy podczas przyśpieszania czy podczas normalnej jazdy w mieście. Ale to chyba kwestia przyzwyczajenia ponieważ ja na co dzień jeżdżę Ceedem II i tam w ogóle nie słychać silnika. Co do autostrady gdy jechałem 140 to nie było jakoś specjalnie głośno powiedziałbym, że hałas w miarę akceptowalny i dało się rozmawiać :)
Bo to Dacia by Renault.... tak na złość chyba.. ...
Ten typ tak chyba m u s i mieć by się wizualnie odróżniał o innych „ bardziej prestiżowych” wytworów motoryzacyjnych. Ale mam pytanie o to czego nie widać. Czy nowy/stary DD ma zawór oznaczony na rysunku jako nr.6. Dealer nie chciał powiedzieć (nie wiedział), może zależy to od wersji silnika (klimy automatycznej)?
Dziś i ja miałem możliwość zasiąść za sterami nowego Dustera. Jednostka 1,6 w boskiej benzynce a nie w beznadziejnym i dupowatym kopciuchu który tylko powinien być stosowany w traktorach i sprzęcie budowlanym i oczywiście bez turbo, za którego stosowanie powinno się wieszać za bardzo intymne lub bolesne części ciała ;) - o ile samochód nie służy do rajdów. Wrażenia wizualne gdy postawiłem obok swoja białą strzałę z beznadziejnym kopciuchem i z turbo za co powinienem wisieć , są takowe że nowy Duster sprawia wrażenie większego, masywniejszego jakby chodził na siłownie i jadł "stejki". Nowy Duster wyposażony był w coś co ma za zadanie brudzić nogawki czyli dodatkowy próg, plus "kangur" co daje całkiem ciekawy wizualny wygląd, ale pod względem użytkowym nie wiem po co to jest. Gdy już wpakowałem się do środka, brudząc nogawki spodni i klnąc na czym świat stoi, momentalnie uspokoił mnie fotel, o wiele wygodniejszy od I wersji DD, dodatkowo wyczuwalna większa przestrzeń dzięki regulacji kierownicy w dwóch płaszczyznach i odsuniętemu środkowemu panelowi. Zegary większe i bardziej czytelne niż w I ale znowu napadła mnie myśl "po cholerę tyle funkcji się wyświetla, to chyba dla tych co lubią bajery a nie jazdę samochodem" ale że trzeba przyciągać klientów, więc idą z duchem, postępem i osiągnięciami i są trochę za jasne. Kierownica na plus, już nie jest skopiowana z Ursusa C330, jest przyjemna w użytkowaniu, silnik z boską benzynka a nie z "ropniokiem" i bez turbo pracuje cichutko i płynne się zachowuje, za to podłokietnik wg. mnie za wysoko położony, ale to może kwestia przyzwyczajenia i chyba ergonomiki aby był dostęp do środkowego tunelu. W I lepsze są plastiki, w II wyglądają kiepsko. "Jedynka" sprawia wrażenie przytulniejszego samochodu, "dwójka" jest surowsza. To tak na szybko moje wrażenia, powiem szczerze że szału nie ma, ale uważam że tak ma być, bo DD to tani samochód i ma być odporny na użytkowników i infrastrukturę drogową. Jednak reklama DD II zrobiła mi pranie mózgu i nie wiem dlaczego spodziewałem się przeskoku technologicznego a okazało się że Renault/Dacia zmianę przeprowadziła z wyrachowaniem.
Podnieście fotel wyżej i podłokietnik będzie niżej.
Proste, nie.
Chyba, że jeździ z fotelem.
W wersji która ja miałem podłokietnik przymocowany do fotela, więc jeździ z fotelem. Aaaa i zapomniałem dodać że klamka w DD II jest gorsza czytaj mniejsza od klamki w DD I i gorzej się ja chwyta w DD II jest schowana w drzwi w DD I wystaje poza blachę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum