Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-11, 19:26
Hmm.. nie trzeba chyba. Na szybko zaizolowałem, połączę "kostką" zaś w weekend przy dostępie do 220V na dworze zalutuje. Strasznie tandetnie i niechlujnie zabezpieczone oryginalne przewody. Przetarły się ! Wstyd dla Renault.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-11, 20:19
mekintosz napisał/a:
Hmm.. nie trzeba chyba. Na szybko zaizolowałem, połączę "kostką" zaś w weekend przy dostępie do 220V na dworze zalutuje. Strasznie tandetnie i niechlujnie zabezpieczone oryginalne przewody. Przetarły się ! Wstyd dla Renault.
Standard w tej firmie.
W Megane po 3 latach przetarła się wiązka kabli do bagażnika, nie szło go nawet otworzyć.
ASO zażądało 200 zł za diagnozę (zrezygnowałem), elektryk naprawił za 30 zł.
Nie dość, że produkują badziew, to jeszcze próbują na tym zarobić.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-11, 21:03
Cav napisał/a:
Nie dość, że produkują badziew, to jeszcze próbują na tym zarobić.
Smutne jest to, że w ramach oszczędności wiązki są z cienkich przewodów, w moim odczuciu słabo ogólnie chronione. W przypadku tego przewodu w komorze komory pompy aż się prosi o choć jedną taniuśką rureczkę a nie kawałek izolacji co 4 cm. Na pocieszenie nic więcej się nie popsuło i dzięki forum udało się za free to naprawić.
Sztuką jest zarabiać na badziewiu, więc Renault ma żyłkę do intereu Generalnie jednak użytkownicy daci, którzy trafią na takie niedoróbki raczej nie wrócą do tej marki.
Co dziwne, wciąż mam bład "Jo" ;-( Nawet po odłączeniu akumulatora na kilka minut.
Jeszcze gdzieś jest przerwa w obwodzie. Może problem kontaktu do masy?
Posprawdzaj i powtórnie zrób test wyśweitlaczy.
A swoją drogą dlaczego DD ph2 nie ma tego testu?
Co najmniej dziwne - lub test jest tak tajny że jeszcze nikt nie odkrył sposobu jego uruchomienia - typu - dwa przyciśnięcia pedału hamulca raz sprzęgła + a później minus na kierownicy i 10 sekund przycisku na dźwigni wycieraczek
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-11, 22:05
jas_pik napisał/a:
A swoją drogą dlaczego DD ph2 nie ma tego testu?
Co najmniej dziwne - lub test jest tak tajny że jeszcze nikt nie odkrył sposobu jego uruchomienia -.....ek
Bo wtedy członkowie Dacia Klub Polska mogli sobie wzajemnie pomagając samodzielnie naprawiać swoje dustery. ASO nic nie zarobi - stąd testu nie ma !
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-12, 07:31
jas_pik napisał/a:
Posprawdzaj i powtórnie zrób test wyśweitlaczy.
A swoją drogą dlaczego DD ph2 nie ma tego testu?
Podczas grzebania w necie, dotarłem do info dla Renault, bodajże Scenica, że w nowszych wersjach takiego testu nie ma, gdyż wszystkie testy mają być robione po podpięciu Clipa.
Może tu jest tak samo?
W poniedziałek zatankowałem do pełna (kilkanaście litrów). Po włączeniu auta okazało się, że jak przed tankowaniem brakowało dwóch "cegiełek" tak po tankowaniu nadal ich brakuje.
Przejeździłem cały tydzień i ciągle pokazywało mi, że brakuje tylko dwóch "cegiełek".
Dziś zatankowałem znów do pełna (prawie 18 litrów) i dalej brakuje dwóch "cegiełek".
Odłączyłem na 5 minut akumulator bo myślałem, że może komputer się zawiesił, ale to też nie pomogło.
Podniosłem tylną kanapę, żeby zobaczyć czy kable idące do baku nie są gdzieś przetarte, ale wyglądają na nietknięte.
Proszę pomóżcie - co mogę (i w jaki sposób) mogę jeszcze sprawdzić zanim udam się do ASO?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-04-03, 16:30
garfield1988gse napisał/a:
Proszę pomóżcie - co mogę (i w jaki sposób) mogę jeszcze sprawdzić zanim udam się do ASO?
ZAwieszony lub walniety plywak.
Tam gdzie sprawdzales wtyczke. Odkrec ta duza nakretke i wyciag plywak, podlacz z powrotem wtyczke, zmien polozenie plywaka, przekrec kluczyk i zobaczysz czy cos sie zmienia Lub zmierz miernikiem zmianze rezystancji.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Odebrałem autko po naprawie (nic z układem paliwowym itp....), gdzie w chwili odbioru auta było pół baku, spadło do min więc zatankowałem do pełna (wskaźnik reagował poprawnie). Przejechałem ok 800 km a na wskaźniku wszystkie 8 kresek - pełen bak... Zatankowałem ponownie do pełna, obecnie mam przejechane ok 300 km i nadal pełen bak...
Czy w Sandero Stepway 2 pływak również znajduje się pod tylną kanapą i to również prawdopodobnie jego wina?...
Ostatnio zmieniony przez wojciech_69 2020-06-10, 08:52, w całości zmieniany 1 raz
A czy to normalne, że po odpięciu wtyczki od pływaka zegary nadal pokazują pełen bak i nie można odpalić auta?.... Po ponownym wpięciu wtyczki pali od "strzała"....
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-12, 08:07
wojciech_69 napisał/a:
A czy to normalne, że po odpięciu wtyczki od pływaka zegary nadal pokazują pełen bak i nie można odpalić auta?.... Po ponownym wpięciu wtyczki pali od "strzała"....
A pływak ma osobną wtyczkę a nie razem z zasilaniem pompy paliwa?
A czy to normalne, że po odpięciu wtyczki od pływaka zegary nadal pokazują pełen bak i nie można odpalić auta?.... Po ponownym wpięciu wtyczki pali od "strzała"....
A pływak ma osobną wtyczkę a nie razem z zasilaniem pompy paliwa?
Tego nie wiem... Dlatego zadałem pytanie, żeby się dowiedzieć o co chodzi z tą wtyczką - poza tym jakiś czas temu miałem 2x taką sytuacje ze musiałem auto długo kręcić na rozruszniku bo nie chciało zapalić właśnie jakby ta wtyczka była gdzieś odłączona, identyczny objaw, i może jest tak jak mówisz... bo oprócz wtyczki idą jeszcze dwa sztywne przewody (może paliwowe)...
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-06-12, 08:17
Moje pytanie było retoryczne... Pompa paliwa jest w zbiorniku- jeden zespół razem z pływakiem. Jeśli odłączysz wtyczkę to pompa paliwa nie działa a więc jak ma silnik pracować?
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2020-06-12, 08:21, w całości zmieniany 1 raz
OK, spoko. Nie znam się w ogóle na mechanice dlatego mogę się tylko domyślać co i jak... w takim razie mam odpowiedz na moje problemy i pytania... pewnie siada pływak z pompą i tyle ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum