DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Czujnik ciśnienia spalin DPF
Autor Wiadomość
WooojaS 



Marka: Dacia
Model: Logan Pick-Up
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Logan
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 188
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-06-30, 15:05   Czujnik ciśnienia spalin DPF

Dobry.
Logan ph1 2011r 1.5Dci.
Wstępnie był błąd zapchanego dpfa, wypalony na postoju przez kompa. Błąd zniknął. Zrobiona adaptacja czujnika po regeneracji. Po paru km bład ponownie - tym razem czujnika ciśnienia P047B. W kompie pokazuje wartości zmienne, więc teoretycznie działa. Praktycznie go wymienie - zna ktoś jego numer?
Ostatnio zmieniony przez WooojaS 2018-06-30, 15:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2955
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-07-03, 10:51   

Przed wypaleniem filtra nalezy sprawdzic jaka wartosc podaje czujnik roznicy cisnien i jaki jest przelot przez fap.
Wypalic kompem.
Sprawdzic cisnienie i przelot( wypalanie kompem to tylko polsrodek.)
Przejechac okolo 70 km w trasie i podlaczyc
Znow podlaczyc i sprawdzic poziom zatkania, cisnienia, itp.
Jezeli wszystko gra to ok.
Jezeli nie to, sprawdzic wtryski doladowanie i swiece zarowe bo to pierwszy ddwozdz do trumny.

Sprawdz w/w rzeczy, a potem wymieniaj
_________________
Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2018-07-03, 11:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
WooojaS 



Marka: Dacia
Model: Logan Pick-Up
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Logan
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 188
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-07-20, 22:31   

Tak więc. Moze od początku mój przypadek.
Zapalił się check świec żarowych. Jako, że auto miało moc to średnio się tym przejałem... wkońcu podjechałem pod kompa - bład - zapchany dpf. Komputerowe wypalanie od razu. Pózniej adaptacja czujnika ciśnień po wypalaniu i błąd własnie tego czujnika. Pod autem dopiero się okazało, że go poprostu podtopiło i króćieć odpadł. Wymeniony czujnik na używany 50zł i po problemie. Wszystko w normie.
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2955
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-07-21, 11:14   

Wymien jeszcze swiece zarowe do swietego spokoju
_________________
Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
 
WooojaS 



Marka: Dacia
Model: Logan Pick-Up
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Logan
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 188
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-07-21, 19:44   

Były z pół roku temu wymieniane. Zdziwiłem się, bo są 5V :)
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2955
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-07-21, 21:47   

4,4 , 5v to norma przy autach z fap/dpf.
_________________
Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
 
WooojaS 



Marka: Dacia
Model: Logan Pick-Up
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Logan
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 188
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-07-22, 09:14   

Dobrze, że nie wpadłem na pomysł sprawdzić na krótko pod akumulatorem :)
 
magda621 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan I
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2010
Dołączyła: 30 Sie 2018
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-09-13, 14:46   

Witajcie!

Pomóżcie plisss. W trakcie jazdy autko mi bardzo dymi i łapie wysokie obroty. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy lepiej mój regenerować?
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 85 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3750
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-13, 16:16   

W Loganach z 2010 nigdy nie było DPF.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1105
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-13, 16:55   

Cytat:
Pomóżcie plisss. W trakcie jazdy autko mi bardzo dymi i łapie wysokie obroty. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy lepiej mój regenerować?

Natychmiast jedź naprawić turbinę, wygląda to na rozbieganie dizla ze względu na przecieki oleju w turbinie. Najlepiej zawieź na lawecie, bo jak będzie za późno to będziesz musiała kupić cały silnik.
 
magda621 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan I
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2010
Dołączyła: 30 Sie 2018
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-09-17, 08:21   

Mamert napisał/a:
Cytat:
Pomóżcie plisss. W trakcie jazdy autko mi bardzo dymi i łapie wysokie obroty. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy lepiej mój regenerować?

Natychmiast jedź naprawić turbinę, wygląda to na rozbieganie dizla ze względu na przecieki oleju w turbinie. Najlepiej zawieź na lawecie, bo jak będzie za późno to będziesz musiała kupić cały silnik.


Ok, dzięki wielkie za pomoc. Tak zrobię.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne