Dobry.
Logan ph1 2011r 1.5Dci.
Wstępnie był błąd zapchanego dpfa, wypalony na postoju przez kompa. Błąd zniknął. Zrobiona adaptacja czujnika po regeneracji. Po paru km bład ponownie - tym razem czujnika ciśnienia P047B. W kompie pokazuje wartości zmienne, więc teoretycznie działa. Praktycznie go wymienie - zna ktoś jego numer?
Ostatnio zmieniony przez WooojaS 2018-06-30, 15:06, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2955 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-07-03, 10:51
Przed wypaleniem filtra nalezy sprawdzic jaka wartosc podaje czujnik roznicy cisnien i jaki jest przelot przez fap.
Wypalic kompem.
Sprawdzic cisnienie i przelot( wypalanie kompem to tylko polsrodek.)
Przejechac okolo 70 km w trasie i podlaczyc
Znow podlaczyc i sprawdzic poziom zatkania, cisnienia, itp.
Jezeli wszystko gra to ok.
Jezeli nie to, sprawdzic wtryski doladowanie i swiece zarowe bo to pierwszy ddwozdz do trumny.
Sprawdz w/w rzeczy, a potem wymieniaj
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2018-07-03, 11:05, w całości zmieniany 1 raz
Tak więc. Moze od początku mój przypadek.
Zapalił się check świec żarowych. Jako, że auto miało moc to średnio się tym przejałem... wkońcu podjechałem pod kompa - bład - zapchany dpf. Komputerowe wypalanie od razu. Pózniej adaptacja czujnika ciśnień po wypalaniu i błąd własnie tego czujnika. Pod autem dopiero się okazało, że go poprostu podtopiło i króćieć odpadł. Wymeniony czujnik na używany 50zł i po problemie. Wszystko w normie.
Marka: Dacia
Model: Logan I
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2010
Dołączyła: 30 Sie 2018 Posty: 2 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-09-13, 14:46
Witajcie!
Pomóżcie plisss. W trakcie jazdy autko mi bardzo dymi i łapie wysokie obroty. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy lepiej mój regenerować?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-13, 16:55
Cytat:
Pomóżcie plisss. W trakcie jazdy autko mi bardzo dymi i łapie wysokie obroty. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy lepiej mój regenerować?
Natychmiast jedź naprawić turbinę, wygląda to na rozbieganie dizla ze względu na przecieki oleju w turbinie. Najlepiej zawieź na lawecie, bo jak będzie za późno to będziesz musiała kupić cały silnik.
Marka: Dacia
Model: Logan I
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2010
Dołączyła: 30 Sie 2018 Posty: 2 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-09-17, 08:21
Mamert napisał/a:
Cytat:
Pomóżcie plisss. W trakcie jazdy autko mi bardzo dymi i łapie wysokie obroty. Mechanik twierdzi,że muszę kupić nowy DPF, bo mój już się zużył i nie da się go wypalić. Jak myślicie czy faktycznie muszę nowy kupować czy lepiej mój regenerować?
Natychmiast jedź naprawić turbinę, wygląda to na rozbieganie dizla ze względu na przecieki oleju w turbinie. Najlepiej zawieź na lawecie, bo jak będzie za późno to będziesz musiała kupić cały silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum