Jednak cały czas twierdzę, że czarne listwy na nadkolach powiększają je i pomniejszają optycznie felgi, szczególnie jak się weźmie na kołach 16", przez co duster ma gorszą prezencję.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2018 Posty: 173 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-12-29, 00:42
Jedynka nie miała oklejonych słupków B, dwója ma czyli... dwója przy jedynce wygląda jak "świnia w siodle"?
Jedni wolą przysadziste inni smuklejsze, o gustach się nie dyskutuje :)
Projektanci aut dobrze wiedzą co robią, a już na pewno dobrze to robią Francuzi, tak więc nieoklejony słupek c nie został przypadkowo nieoklejony. Ale kto właścicielowi zabroni, tylko trochę mnie to śmieszy.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2018 Posty: 173 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-12-29, 00:54
Obywatel MK napisał/a:
Projektanci aut dobrze wiedzą co robią, a już na pewno dobrze to robią Francuzi,
Bez jaj, żaden projektant, księgowy przekalkulował :)
Jak patrzę na moją jedynkę to stwierdzam że myśli francuskich projektantów biegną nie zrozumiałymi dla mnie torami :)
Ja od razu wymieniłem na ten akcesoryjny bo ten oryginalny do niczego nie podobny no chyba że do autosana.
teściowa ma właśnie ten Akcesoryjny za bodajże 600zł, jest szeroki i wygodny, regulacja góra dół również jest ok, ale jak wcześniej pisałem trochę przeszkadza w zapinaniu pasów. No i dzisiaj znalazłem kolejną irytującą rzecz - skrzypiący pedał sprzęgła, ale że auto nie moje to się tym nie przejmuję
Chyba nie doczytałem o Twoim podłokietniku ale dla mnie ten z autosana był znacznie mniej wygodny do zapinania pasa niż ten akcesoryjny bo on w zasadzie mi nie przeszkadza. Oklejone słupki wyglądają lepiej i gdyby nie mój czarny to też bym pewnie je okleił.
Jednak cały czas twierdzę, że czarne listwy na nadkolach powiększają je i pomniejszają optycznie felgi, szczególnie jak się weźmie na kołach 16", przez co duster ma gorszą prezencję.
To załóż opony o bardziej agresywnym bieżniku np. AT i wszystko wraca do normy.
Jednak cały czas twierdzę, że czarne listwy na nadkolach powiększają je i pomniejszają optycznie felgi, szczególnie jak się weźmie na kołach 16", przez co duster ma gorszą prezencję.
To załóż opony o bardziej agresywnym bieżniku np. AT i wszystko wraca do normy.
Po co AT, najlepiej MT SIMEXa 35"
_________________ Dacia Logan II MCV Facelifting 0.9 TCe LPG 90 KM
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2018 Posty: 173 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-12-29, 11:07
dudu$ "sam producent na swojej stronie internetowej podaje informację, że jest to opona typowo letnia"
... jednocześnie, nie widząc czemu, tenże producent oznacza tą oponę symbolami opon wielosezonowych?
Projektanci aut dobrze wiedzą co robią, a już na pewno dobrze to robią Francuzi,
Bez jaj, żaden projektant, księgowy przekalkulował :)
Jak patrzę na moją jedynkę to stwierdzam że myśli francuskich projektantów biegną nie zrozumiałymi dla mnie torami :)
Proszę cię, przecież słupek c nie kończy się na dole żadną listwą tak jak słupek b, tak więc oklejenie go folią nie ma najmniejszego sensu stylistycznego i zawsze będzie pewnego rodzaju samoróbką.
Listwy szyb tworzą granicę, słupek c to gładkie przejście z tylnego błotnika. Dlatego oklejanie go nie ma sensu bo zawsze to będzie wyglądało tanio jak zwykła naklejka.
Skończcie się już żreć o oklejanie słupka jednemu się podoba drugi z niego kpi a jest to rzecz gustu o czym się nie dyskutuje przynajmniej w poważnym gronie. Są zdjęcia jak wygląda oklejony i każdy wie jak wygląda nieoklejony. Więc wybór należy do każdego indywidualnie i to należy uszanować.
Pewnie, że każdy może zrobić ze swoim autem co tylko chce, ja tego nie neguję. Tłumaczę tylko dlaczego fabrycznie nie zdecydowano się na oklejenie słupka c.
Ten pierwszy patent wymusza dodatkowe ruchy przy zapinaniu i odpinaniu pasa więc raczej odpada, drugi może będzie lepszy ale nie wiem czy ze względu na wielkość a raczej grubość w stosunku do pasa nie będzie przeszkadzał/uwierał gdzieś gdzie znajdzie się po zapięciu pasa. Najlepszym rozwiązaniem będzie chyba nit plastikowy jak fabryczny tylko trzeba rozsunąć włókna pasa żeby ich nie uszkodzić.
Można zrobić jak piszesz ale i tak mam wrażenie że pozostanie drugi problem. Może się mylę, trzeba by to sprawdzić w praktyce a przynajmniej jakoś zasymulować.
Też założę nit ale mogą być teoretyczne problemy z gwarancją dotyczącą pasa jak trafisz na upierdliwego fachowca w serwisie lub z ubezpieczycielem w razie W który doczepi się że nastąpiła ingerencja w pasie bezpieczeństwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum