Dzięki ! Wszystkie uwagi mile widziane Ja nie mam immo w moim Loganie
ale bede uważać na to co robie i gdzie wchodzę. Czerwona kontrolka immo
to pewnie ten punkcik na środku , który mruga cały czas u mnie.
zainstalowałem na laptopie DDT2000, połączenie po kablu, ustawiłem com1 jako port komunikacji
O czym zapomniałem? bo jakoś nie widzi Sandero
bazy trzeba ściągnac do tego programu DDT2000?
Czy ktoś mi podpowie czemu nie łączy?
Próbowałem po kablu VAG, system operacyjny windows 7.
W poprzednich samochodach łączyło a czemu DDT2000 nie łaczy?
Marka: Renault
Model: Megane 1 ph2
Silnik: 16.16v
Dołączył: 03 Sie 2019 Posty: 1 Skąd: Lbn
Wysłany: 2019-08-03, 18:46
Witam wszystkich serdecznie, puki co nie dorobilem się Dacii, ale lubie swego renaulta. Mam prosbe gdyz nie rozumiem błędów, które ddt wskazuje, bylbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi to przetlumaczył, a tym lepiej powiedział jak wgrac spolszczenie, gdzie tu szukac numeru bledu itp. Zalaczam screen. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc z góry :)
Marka: Dacia, Renault
Model: Logan MCV, Grand Scenic III ph2
Silnik: 1.5 dCi, 1.6 dCi
Rocznik: 2007, 2015
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 13 Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-08-05, 22:01
Czy może ktoś udostępnić bazę (podać link), która będzie działać z DDT2000 v3.0.0.3. Próbowałem już różnych i nie nie mogę trafić na właściwą. Lukas87 podał link ale do programu działa, do bazy już nie.
Marka: Dacia, Renault
Model: Logan MCV, Grand Scenic III ph2
Silnik: 1.5 dCi, 1.6 dCi
Rocznik: 2007, 2015
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 13 Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-08-07, 20:40
W sumie to prawda, tylko że mam jeszcze Scenica i wersja 2.3 mi z nim nie działa. Ze względu, że już się przyzwyczaiłem do DDT2000 to chciałem powalczyć i może by się udało żeby DDt2000 nie było tylko do "starych".
Marka: Dacia, Renault
Model: Logan MCV, Grand Scenic III ph2
Silnik: 1.5 dCi, 1.6 dCi
Rocznik: 2007, 2015
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 13 Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-08-11, 18:15
To poniekąd prawda, tylko że właśnie mi bazy brakuje, a czy pójdzie z 2.3, czy z 3.0 to już bez różnicy. Chociaż z 2.3 całkiem mi się nie łączy (nie wykrywa połączenia - mam czerwony ekran z błędem). Te bazy co ściągałem to w opisie były odpowiednie po (2015) ale w rzeczywistości to bazy max. z 2011.
Witam
Mam kabel obd2 tylko nie umiem znalesc programu by sprawdzic bledy.
W skodzie vag sie łaczyl tutaj nie umiem sie polaczyc.
Jaki program zadziala z dacią?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2020-05-06, 11:05
To nie jest program zabawka.
Ściągnij jakiegoś torque lub obd doktor do odczytania błędów, bo jak tamtym zaczniesz się bawić, to żeby następny post nie był zatytułowany " auto nie pali"
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1956 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-05-06, 21:15
ricken napisał/a:
Tak tez niedawno zrobilem....
Sciaglem torque i nie komunikuje sie z sandero bezprzewodowo.
a w programie ustawiłeś adapter BT? Ja jak i kilku moich znajomych korzystamy właśnie z programu Torque w wersji darmowej jak i PRO i nie mamy problemów z połączeniu sie z autem a używamy różnych interfejsów BT od najtańszych chińczyków za 15zł po droższe Icar 3 za 50zł. Jedynym autem z którym nie mogłem się połączyć to auto zony Astra II G 1.7 DTI ale z tego co czytałem to często sa problemy z tym autem i nawet nie mogłem sie z nim połączyć zwykłym chinskim interfejsem po kablu
Czy ktoś wie jak ją zrobić ? Wymieniłem u siebie EGR ( bo podejrzewałem u siebie pewne uszkodzenie a przynajmniej mocne zabrudzenie ) na inny z mniejszym przebiegiem "teoretycznie", bo była okazja i mogłem go sobie spokojnie wyczyścić przed montażem i niestety nie wiem jak zaadaptować "nowy" egr . Teoretycznie auto chodzi i nie wyświetla błędów , ale zgodnie co oglądałęm na kanale "Laguna Fan" na youtubie powinno się to robić ( adaptować egr przy wymianie ).
W DDt2000 mam w ECM1.2 v9.3 jakieś pola dotyczące reset egr ale nie wiem jak to zrobić poprawnie ? Czy auto ma być nagrzane/ uruchomione/ wlaczyc cos w DDT2000 wcześniej ?
Pomoże ktoś?
Przed usuwaniem błędów w DDT2000 po podłączeniu już z "nowym" EGR
miałem ich dość sporo w pamięci w ECM ( injeciton)
•Injection - DCM12 - L4CB1 - v9.3
Failures detected
◦ECM/PCM Power Relay Control Circuit/open
◦Exhaust Gas Recirculation Control Circuit
◦Ambiant Air Temperature Sensor Circuit
◦Mass or Volume Air Flow "A" Sensor
◦Turbocharger/superchager Boost Sensor "A" Circuit/Open
◦Glow Plug/Heater Circuit "A"
◦Exhaust Gas Recirculation Throttle Position Control Circuit
Praktycznie wszystkie się usunęły z wyjątkiem świec żarowych
Witam Proszę o pomoc, czy to wina bazy danych nie mam tej pozycji w DDt2000 UCBIC/BFR poniżej foto co mi wyświetla
Ewentualnie proszę o pomoc jak wejść w ten moduł
Ostatnio zmieniony przez Ubnt 2020-12-23, 21:20, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Używając DDT2000, można uzyskać kod ISK przez OBD, a następnie użyć narzędzia RPE do wyciągania pinów
Moje pytanie mam trafica 1,9 DCi z 2002 roku która opcję wybrać w w RPE
Sagem 9366 (Kangoo/Master/Traffic/Opel Vivaro/Movano)
czy
Sagem 9366 (algo2) (Kangoo/Master/Traffic/Opel Vivaro/Movano)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum