Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 369 Skąd: KR
Wysłany: 2020-05-14, 18:16
keikan napisał/a:
porażka:
nie udało mi się aktywować zegara i temperatury na wyświetlaczu :(
miałem napis, że command send to ELM, ale nie było ELM response tylko jakiś "change line"
Coś musiałeś popindolić. Mnie się udało od kopa, dokładnie wg instrukcji forumowych, jakimś gównianym elm 327 kupionym lata temu.
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Ostatnio zmieniony przez wojtek013 2020-05-14, 18:16, w całości zmieniany 1 raz
Dokładnie ;) popindoliłem ;) Dziś zrobiłem to ponownie i już wiem, że po zmianach nie zatwierdziłem tego kliknieciem Set 11 (czy reset 11)..
Już ciesze się temp i zegarem na komputerze pokładowym ;)
Ciekawe, że po uruchomieniu tej funkcji skasował się przebieg "dzienny" kilometrów, a w pozycji "zasięg" z 450 km zrobiło się 800km...
p.s.
Czy ddt4all pozwala na odczyty ew. błędów? Lub jakiś inny programik czy to na Windowsa, czy na androida?
chciałbym przeskanowac Sandero II, (bo już dawno nie była w ASO) i zobaczyć, czy wszystko z nią w porządku...
A czy jest jakaś instrukcja/procedura jak to zrobić i czegoś nie popsuć?
Gdy w Sandero kliknąłem ikonkę z lupą (scan) do na samym dole ELM dał 3 odpowiedzi:
jedną na zielono a dwie na czerwono i teraz nie wiem, czy te na czerwono to błędy/usterki?
Dzięki. Spróbowałem
Czy to normalne, że po podłączeniu z samochodem ta ikona jest szara i nie reaguje na kliknięcie?
Zauważyłem, że dopiero jak wejdę głęboko w jakiś moduł to zmienia się na aktywną i można ją kliknąć.
Czy jest jakaś opcja, żeby sprawdzić wszystkie moduły "jednym kliknięciem" (tj nie wchodząc w dziesiątki linii po kolei)?
Tj. np w aplikacji PISTON na androida.. Jest ikona "sprawdź błędy" i szuka ich "po całości"...
Przymierzam się do skorzystania z DDT4ALL Dacia, a konkretnie do dezaktywacji tylnej wycieraczki w DDI FL na razie ćwiczę na wersji Demo i mam takie pytania laika
Czy procedura uruchomienia jest następijąca: Wkładam czytnik obd, uruchamiam silnik następnie odpalamDDT4ALL?
Czy trzba robić skan po CANie czy wystarczy wybrać model auta?
Czy po komendzie send wystarczy zamknąć program i wyłączyć samochód czy jest jakaś procedura kończenia pracy z tym programem?
Kolego. Jako, że kilka dni temu zrobiłem kilka udogodnień poprzez DDT4ALL podpowiem:
1/ po włożeniu interfejsu do gniazda OBDII uruchomiłem tylko zapłon (bez uruchamiania silnika), wyszukałem urządzenie poprzez bluetooth (nawa; V-link pin 1234 przynajmnie w Icar Vgate) a następnie uruchomiłem program ddt4all.
2/ nie robiłem skanu po Can - tylko wybrałem z listy model auta i dalej olejne moduły/scieżki itp
3/ po komendzie send i komunikacie, że ELM odebrał komendę (w dolnej linii okna programu) wyłączyłem zapłon i zamknąłem program.
U mnie poszło na 100% to co chciałem zmienić w aucie (tylna wycieraczka, system start&stop itp).
powodzenia
Czy ktoś próbował poprzez DDT4ALL wyłuskać informacje o pracy klimatyzacji w samochodzie? Chciałbym sprawdzić chociaż najprostsze żeczy jak stan pracy sprężarki czy ciśnienie w układzie. Program nie znajduje mi żadnego modułu, w którym mógłbym odczytać powyższe informacje.
PS. Ciśnienie w układzie klimatyzacji jest dostępne z poziomiu aplikacji Torque z wtyczką do Renault.
Marka: Renault
Model: Clio IV PH2 i PH1
Silnik: 1.2 tce i 1.5 dCi
Rocznik: 2017 i 2016
Wersja: GT Line
Dołączył: 12 Sie 2019 Posty: 8 Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-05-29, 21:33
Witam.
W ostatnim czasie nabyłem nowe Clio 4 faza 2 i w porównaniu do poprzednika tj fazy 1 otwieranie auta z hands free działa dopiero po dwukrotnym naciśnięciu przycisku na klamce. W fazie 1 działało od razu za pierwszym wciśnięciem. Można to jakoś ustawić w ddt4all?
Czy ktos z was mial moze problem w ddt4all, ze przy polaczenia wifi do ELM'a dostawal "utracono polaczenie ze zdalnym interfejsem"??
Dodam ze ma ELM327 wifi mini, ktory napewno ma poprawny chipset PIC-costam (rozbieralem zeby sprawdzic) a ne chinski zamiennik, zreszta na aplikacjach telefonicznych (iPhone) dziala bez roblemu.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2020-06-17, 12:14
Szeryfeek napisał/a:
Witam.
W ostatnim czasie nabyłem nowe Clio 4 faza 2 i w porównaniu do poprzednika tj fazy 1 otwieranie auta z hands free działa dopiero po dwukrotnym naciśnięciu przycisku na klamce. W fazie 1 działało od razu za pierwszym wciśnięciem. Można to jakoś ustawić w ddt4all?
Przeczytaj w instrukcji obsługi, czy jest wzmianka o tym. Normalnie powinieneś naciskać raz lub otwierać z przycisku pilota. Czasem lubi się to pochrzanić i był tam taki myk że po otwarciu auta trzeba było włożyć kartę do czytnika i coś tam nacisnąć. W ddt nie widziałem ustawień do tego przycisku, a nawet jeżeli są to ktoś musiał je zmienić. Upewnij się czy czujniki które czytają kartę działają poprawnie. Bateria w pilocie dobra?
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 25 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 944 Skąd: EL
Wysłany: 2020-07-05, 21:44
Gdzie w ddt4all (wersja dla all cars) można usunąć klucz serwisowy po wymianie oleju poza aso? Ostatnio przerabiałem ddt4all z icars pro, mam jakieś podejrzenia (zamiana 360 dni czy ponowne zapisanie? - nie pamiętam teraz ścieżki). Ale nie jestem pewien. Klucz pojawi się na ekranie dopiero na koniec grudnia. Może go usunąć tylko aso lub ddt4all - żadna procedura przycisków czy pedałów nie działa. Moja wersja auta w ddt4all to X52 (LoganII/SanderoII).
Witaj.
Przydałoby się, byś napisał z jakimi ECU to się połączy.
U mnie DDT wykrył takie ECU w którym mógłbym coś zrobić... gdyby były w bardziej zrozumiałe...
Cześć Woojas, wiem , że to stary wątek ale może tu zaglądasz ... ;)
Czy ten DDT2ALL połączył Ci się z modułem ECU ( DCM diesla ) po starym kablu KKL ( taki jak używało się do DDT2000 ) ? Chcę się tylko połączyć ze sterownikiem wtrysku dCi. Nie chce kupować niepotrzebnie innych kabli etc.... Tu przynajmniej jest po angielsku wszystko w DDT2000 praktycznie wszystkie ekrany mam po francusku :/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum