Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2020-11-24, 13:35
1.0 Sce, przybywa oleju, zapach paliwa spod bagnetu i szlam
Autor Wiadomość
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 105
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2020-11-09, 11:28   1.0 Sce, przybywa oleju, zapach paliwa spod bagnetu i szlam

Dziś zauważyłem pod korkiem wlewu oleju jasno żółty szlam - ok robię ostatnie 2 tygodnie głównie odcinki po 4-5km i raz po raz trasa 100-150km więc może się tam smalec zbierać.

Jednak co mnie zaskoczyło to wylany olej wokół korka wlewu jak i silny zapach benzyny spod korka.

Wygląda to tak ->







Płyn chłodniczy bez zmian, silnik pracuje dobrze, pali bez zmian tyle co nic 5-6l.

Czy zapach benzyny spod korka wlewu oleju to norma przy jeździe długo na zimnym silniku ?

Pytanie czy też ta wylewka dookoła to problem uszczelki czy coś innego się zapchało. Dodam że nie gniotę auta na zimnym :idea:

Dolewałem parę tys km temu 250-300ml płynu chłodniczego - tyle ubyło po 20 tys km od nowości auta ale wtedy zaglądając pod korek było czysto. Teraz nie wiem czy ten kolor jest bardziej brązowy czy żółty - de facto od tych 2-3 tys km nic znikło płynu chłodniczego.
 
wojtek013 


Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 262
Skąd: KR
Wysłany: 2020-11-09, 12:48   

Sprawdź korek po dłuższej trasie. Takie masło może pojawiać się podczas jazdy na krótkich odcinkach, w niskich temperaturach. Krótko mówiąc jak jeździsz z nie do końca rozgrzanym silnikiem, tak się może dziać.
_________________
miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Ostatnio zmieniony przez wojtek013 2020-11-09, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 105
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2020-11-09, 13:12   

Tak te masełko to norma przy takiej jeździe - jestem z branży weselnej, która w wiadomych powodów ma teraz wakacje :mrgreen: i robię odcinki po 4-5km i postój na parę godzin (przedszkole, budowa, zakupy) więc to jest uzasadnione.

Problemem jest ostry zapach benzyny i olej którego na tyle przybywa że bagnet miarki jest mokry do samego końca po normalnej jeździe i jak widać na foto z pierwszego postu wylało się go wyraźnie przez korek wlewu oleju (nie zostało tam nic wylane przy zmianie).

Autem śmigam w trasach po drogach gdzie można lecieć po 130-150 km/h i przy wyprzedzaniu zawsze redukcja żeby ciąć na obrotach 4-6 tys (oczywiście nie na zimnym). Czyżby mogły pierścienie dostać już przy tym przebiegu ?
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Wersja: [Inna]
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1272
Skąd: Radzionków

Wysłany: 2020-11-09, 15:35   

Dzisiaj miałem przypadek pierwszego zapytania o ten silnik. Klientowi przy 60 tys. Zatarł się silnik.
Pytanie na ile to jednostkowy przypadek?
_________________
Sprzedaż części nowych i używanych
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 4 razy
Wiek: 72
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1011
Skąd: krakow
Wysłany: 2020-11-09, 16:55   

Nie jestem znawcą, ale...niepokoi zapach benzyny i przybywanie oleju. Jeśli faktycznie nie ubywa płynu, to do oleju przedostaje się benzyna. Na mój rozum może to być wina pierścieni . Można też mysleć o zbyt bogatej mieszance, ale wtedy spalanie wzrosłoby zauważalnie. pozdr U mnie nawet przy krótkich dystansach masło nie pojawiło się nigdy.
Ostatnio zmieniony przez jurek 2020-11-09, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
wojtek013 


Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 262
Skąd: KR
Wysłany: 2020-11-09, 17:07   

Dokładnie, olej nie powinien śmierdzieć benzyną. A jeśli jeszcze przybywa, to z czasem będzie pewnie tak, jak toka93 pisze.
_________________
miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
 
Puncu 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate Plus
Wiek: 29
Dołączył: 27 Mar 2019
Posty: 74
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-11-09, 18:26   

To normalne że benzyna dostaje się do oleju. Tylko w normalnej eksploatacji gdy silnik się dobrzeje to odparowuje odmą olejową. Ty jeździsz na zimnym silniku, zimne pierścienie gorzej uszczelniają i stąd ten zapach.
Jeżeli po dłuższej trasie zapach nie zniknie to sugeruje zmienić olej. Raz że na nowy bez benzyny a dwa to jakiś 5W40.
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Wiek: 31
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 105
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2020-11-09, 21:59   

Generalnie spuściłem olej żeby wrócił na zimnym do pozycji max a nie kilka cm wyżej, wytarłem masełko i zrobiłem trasę 140km - rano zobaczę czy coś się zmieniło :)

Sprawę z fotkami zgłosiłem już do ASO, wszystko co w tym wątku było podane zostało też w takiej opinii przekazane zwrotnie do mnie - wszystko jest w normie poza zapachem paliwa i przybywaniem oleju.

Przy firmach mających floty Dacii z 1.0 SCe prawie każdy wspomina że 1 na kilkanaście aut miało zacierkę silnika i to przy małym przebiegu więc coś z nimi jest :!:
 
dudu$ 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 Sce 114km
Rocznik: 2016
Wersja: Open
Pomógł: 26 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1188
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-11-09, 22:20   

Ja uważam tak samo jak kolega Pancu. Na zimnym silniku a motor pracuje na ssaniu czyli na bogatej mieszance, jeździsz na niedogrzanym silniku, nieprzepalone paliwo nie zostaje całkowicie spalone w cylindrze i przez pierścienie zostaje zgarnięte do oleju przez co sam olej nabywa zapachu benzyny a jego stan na bagnecie znacząco się podwyższa. Tak uczyli kiedyś w szkołach samochodowych wiec coś w tym musi być. Polecam przejechanie trasy z 50km trzymając silnik na wysokich obrotach
 
Oskar Deweloper 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPi
Wersja: Ambiance
Dołączył: 30 Wrz 2020
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-11-09, 23:27   

Ftt napisał/a:
Tak te masełko to norma przy takiej jeździe - jestem z branży weselnej, która w wiadomych powodów ma teraz wakacje :mrgreen: i robię odcinki po 4-5km i postój na parę godzin (przedszkole, budowa, zakupy) więc to jest uzasadnione.

Problemem jest ostry zapach benzyny i olej którego na tyle przybywa że bagnet miarki jest mokry do samego końca po normalnej jeździe i jak widać na foto z pierwszego postu wylało się go wyraźnie przez korek wlewu oleju (nie zostało tam nic wylane przy zmianie).

Autem śmigam w trasach po drogach gdzie można lecieć po 130-150 km/h i przy wyprzedzaniu zawsze redukcja żeby ciąć na obrotach 4-6 tys (oczywiście nie na zimnym). Czyżby mogły pierścienie dostać już przy tym przebiegu ?

Przy uszkodzonych pierscieniach auto by dymilo, zarlo olej i spadly by osiagi wiec nie ma co sie bac. Maslo i zapach benzyny to norma przy krotkich trasach szczegolnie przy niskich temperaturach. Ile cm oleju przybylo na bagnecie? To ze po jezdzie bagnet jest mokry do konca to raczej normalne, korek byl dobrze dokrecony? Nie martwic sie, sprawdzic wszystkie proste rzeczy po kolei
 
Auto Krytyk 



Marka: Była Dacia/Jest Dacia
Model: Logan MCV/Logan 2 FL
Silnik: 1.5 dCi 85KM/1.0 SCe
Rocznik: 2010/2020
Wersja: BlackLine 7 os.
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 764
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-11-10, 09:54   

Najpierw sprawdź termostat do jakiej temperatury ci się silnik grzeje. W tym silniku siada tez chłodnica oleju/wymiennik ciepła w niektórych rocznikach.
_________________
Kanał Auto Krytyk
Sprawdzenie Auta Przed Kupnem
Diagnostyka Komputerowa
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 4 razy
Wiek: 72
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1011
Skąd: krakow
Wysłany: 2020-11-10, 11:38   

Ale przybywanie oleju nie jest normą. W żadnym sprawnym silniku. Tego nie miałem nawet we Fiacie 125p w latach siedemdziesiątych. pozdr
 
Mumin87 


Marka: Dacia
Model: Logan mcv
Silnik: 1.0 tce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 31
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2020-11-19, 14:20   

kolego miałem to samo w moim mcv 2 przy przebiegu 7000km nowy z salonu, oczywiscie było na poczatku tak samo i sie łudziłem że tak powinno byc po jakimś czasie zaczeło sie mieszać z płynem chłodniczym, widze że masz takie samo auto z tym samym silnikiem z tego samego roku wiec radze jak najszybciej serwis moze uratujesz motor ,

Miałem ogromna batalie prawie 5 miesięcy z aso dacia, wymieniali chłodniczke oleju, rozbierali głowice, uszczelki wymieniali itp auto naprawili obecnie mam 25 tys przebiegu działa ale wymienili pół silnika zwalajac na błedy montażowe w fabryce powodzenia , według mnie i mogego doświadczenia z loganem niestety te masło nie jest normalne
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Wersja: [Inna]
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1272
Skąd: Radzionków

Wysłany: 2020-11-19, 16:35   

To chyba wolałbym zarżnąć silnik na amen, przynajmniej wiadomo co będzie obiektem gwarancji, a nie totolotek z diagnozami.
_________________
Sprzedaż części nowych i używanych
 
damiaszek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 527
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-11-20, 15:12   

To jest normalne przy ciągłej jeździe na "ssaniu". Odpuszczenie oleju do poniżej maksimum nie rozwiązuje problemu. Albo trzeba wymienić olej (olej nawet z niewielka zawartością benzyny traci swoje właściwości) albo przejechać się dłuższą trasą, tak aby benzyna z oleju odparowała - niestety to rozwiązanie nie jest doskonałe.
_________________
Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 100000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
 
grzech 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2020-11-23, 17:07   

Miałem kiedyś Skodę 105. Jak jeździłem po mieście to przybywało mi oleju, jak pojechałem w trasę to ubywało. Długo zastanawiałem się, co to za cuda dopóki nie powąchałem oleju, który było czuć paliwem. To była taka, jakość silników. Później w żadnym nowocześniejszym samochodzie tego nie miałem. Uważam ze w Dacii kolegi coś jest nie tak z silnikiem.
 
velomar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 SCE
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Lip 2020
Posty: 138
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2020-11-24, 14:32   

Ja też ostatnio trochę takiego "masła" zauważyłem (przebieg dopiero niecałe 3000 km).




Płyn chłodzący w zbiorniczku trzyma poziom i kolor, oleju nie ubywa (od nowości może z milimetr, dwa), jedynie nieco zmienił kolor na ciemniejszy (na początku był na tyle przezroczysty, że ciężko było nawet określić jego poziom na bagnecie). Z wlewu oleju czuć nieco zapach paliwa, ale poziom oleju na pewno się nie podnosi.
Silnik pracuje normalnie, zapala normalnie, wydaje się, że moc ma, choć na prostej w zasadzie powyżej 150 km/h już się nie chce rozpędzać (ale z lekkiej górki 170 km/h już kilka razy jechałem).
Tą emulsję pod korkiem zauważyłem kilka dni temu. Gdy było cieplej, wydaje mi się że nic takiego nie było.
Natomiast spalanie na krótkich trasach wysokie, dochodzi do 10 l/100km. Często jeżdżę po parę kilometrów na zimnym, ale trasy 70-120 km też się zdarzają.
Na zimnym (tak, tylko jak to określić bez wskaźnika temperatury?) staram się jechać delikatnie, to znaczy przynajmniej przez pierwsze 2-3 km.
W trasie silnika nie oszczędzam (chyba że zależy mi na niskim spalaniu) i kręcę już nawet do 6000 obr/min przy wyprzedzaniu. Przez pierwszy 1000 km, zgodnie z instrukcją, nie przekraczałem 3500 obr/min (no, może sporadycznie, gdy warunki ruchu wymagały, zdarzyło się ciut więcej, max. 4000). Unikam też obciążania silnika na wysokim biegu i niskich obrotach (czytaj: ignoruję całkowicie wskazania ekoniańki). Na 5-ce czasem jadę te 65-70 km/h, ale tylko dla utrzymania prędkości i nigdy pod górę.

Zgłaszać już sprawę do serwisu czy "jeździć i obserwować"?
 
Łukasz_M 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: Blue dCi 95
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Dołączył: 12 Lis 2019
Posty: 98
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-11-24, 15:56   

Po pierwsze to warto ustalić co wchodzi w skład tego 'masła' normalnie oleju do takiego stanu nie powinno się dać doprowadzić. Nie pieni się tak bardzo. Wykluczając inne płyny poza benzyną to właśnie jej udział w oleju powoduje że tak się pieni. Wniosek za masło odpowiada benzyna w oleju. W takim razie trzeba się zastanowić dlaczego jest tej benzyny aż tyle że olej się tak bardzo pieni. Co innego wyczuwalny zapach benzyny a tak duża jej ilość że silnik bije to masło czy pianę tak mocno że aż wypiera olej z silnika przez korek bagnetu. Olej Ci wylało bo w misce masz tego masła znacznie więcej niż na tym korku. Jak ci zatka lub przytka kanały olejowe to silnik się zatrze, pompę diabli wezmą etc. Sprawdź odmę.
Zbyt duża ilość paliwa w oleju oznacza że nie jest ono spalane jak należy. W miarę rozgrzewania silnika paliwo przechodzące do oleju powinno się wypalać jak tak się nie dzieje to jest to tylko i wyłącznie usterka. Żeby się nie wypalało to musiałbyś jeździć po kilometrze lub mniej z dużymi przerwami na wychłodzenie silnika. W takiej sytuacji lepiej chodź na piechotę.
Alternatywnie:
- Wypadają ci zapłony – zazwyczaj wiąże się to z błędem silnika na desce - ASO
- termostat załącza ci chłodzenie zdecydowanie za szybko -ASO
- błąd w oprogramowaniu silnika - ASO
Temperaturę silnika możesz kontrolować dzięki OBD i np. programu Torque. Silnik Ci się nie dogrzewa na krótkich odcinkach. Żeby go dogrzać to trzeba z 10 km przejechać wcześniej to on co najwyżej jest na temperaturze bliskiej poprawnej. Temperatura oleju to jednak nadal nie temperatura silnika. Silnik ma więcej masy i nagrzewa się dłużej niż olej i płyn chłodniczy. Potrzeba mu czasu pracy na oleju który jest już rozgrzany. Priorytetem na te chwile jest Wymiana Oleju po ewentualnym zdiagnozowaniu i wyeliminowaniu lub naprawie usterki. W użytkowaniu samochodu unikaj jazdy na krótkich odcinkach, Nie żałuj na benzynę, jeździj dalej, częściej, trochę szybciej tam gdzie to możliwe (w limitach oczywiście), na początku na niższym biegu dłużej, wolniej ale coraz szybciej w miarę kilometrów. Spalanie ci wzrośnie ale i temperatura szybciej pójdzie do góry. Częściej jeździj na wycieczki za miasto, do dalszego centrum handlowego, do pracy dłuższą drogą itd.
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe [B4D B4]
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 574
Skąd: EL
Wysłany: 2020-11-24, 16:11   

velomar napisał/a:
...oleju nie ubywa (od nowości może z milimetr, dwa), jedynie nieco zmienił kolor na ciemniejszy (na początku był na tyle przezroczysty, że ciężko było nawet określić jego poziom na bagnecie...

Producenci wlewają olej startowy, który ma nieco inną specyfikę od zalecanego później do użytku przez właściciela auta. Po wymianie oleju na zalecany, będzie on stopniowo ciemniał - prawidłowy objaw. Ciemny/ czarny olej zaraz po jego wymianie oznacza nieprawidłową jego wymianę albo inny problem - takie sytuacje były opisywane na forum.
A masło pod korkiem to typowy objaw spowodowany niską temp. silnika w pracy i zbyt krótkimi odcinkami jazdy. Chemia zawarta w oleju (standardowym) usuwa wilgoć ktora z powietrza dostaje się do oleju. U mnie masło znika latem, a nie zimą, kiedy robię po 40-50 km na jeden wyjazd
Ostatnio zmieniony przez eio 2020-11-24, 16:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
Łukasz_M 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: Blue dCi 95
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Dołączył: 12 Lis 2019
Posty: 98
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-11-24, 21:36   

No ale jaki związek ma ta wilgoć w powietrzu z tym masłem? Jak jest zimno to w powietrzu jest mało wilgoci a jak jest ciepło to jest dużo wilgoci w powietrzu więc jeśli to wiążesz jakoś z tą wilgocią to latem jest więcej wody w powietrzu. W samym silniku zimą nawet na siarczystym mrozie chwilę po starcie temperatura jest już stosunkowo wysoko na plusie więc szybko wysuszy te małą ilość wody z powietrza.
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe [B4D B4]
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 574
Skąd: EL
Wysłany: 2020-11-24, 21:49   

Kiedy jest sucha mroźna zima to nie ma wilgoci, a kiedy jest wilgotna zima, albo jesień, to jest duża szansa na masło/ majonez pod korkiem. Informacje można wyszukać w internecie, np. https://www.google.com/am...em-szlamem/amp/
 
Łukasz_M 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: Blue dCi 95
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Dołączył: 12 Lis 2019
Posty: 98
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-11-24, 22:10   

No to z tego wynika to co napisałem.jeździć więcej, dalej, szybciej. Sprawdzic Odmę, wymienić olej.
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 491
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-11-24, 23:11   

Łukasz_M napisał/a:
No ale jaki związek ma ta wilgoć w powietrzu z tym masłem?
Przecież niewielka ilość masła pod korkiem to całkowicie normalna rzecz. Wilgoć w oleju, która przy krótkich przebiegach nie ma jak odparować i masło zbiera się na korku - w najzimniejszym miejscu.
Łukasz_M napisał/a:
normalnie oleju do takiego stanu nie powinno się dać doprowadzić. Nie pieni się tak bardzo. Wykluczając inne płyny poza benzyną to właśnie jej udział w oleju powoduje że tak się pieni.
Nie. Benzyna w oleju rozpuszcza się doskonale. Nie powstanie emulsja z dwóch rozpuszczalnych w sobie cieczy. Masło to zawsze jest mieszanka woda/olej. Zawsze. Czy mówimy o wodzie z powietrza czy o wodzie z płynu chłodniczego.
velomar napisał/a:
Na zimnym (tak, tylko jak to określić bez wskaźnika temperatury?)
Można włączyć uproszczony wskaźnik temperatury na komputerze. Albo samodzielnie, albo w ASO za kilka złotych danych w kieszeń mechanikowi.
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 249
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2020-11-25, 08:36   

U mnie w loganie 1.2 też robiło się masło i były go bardzo duże ilości. Zwłaszcza zimą. Jeżdżę odcinki 30-40km w jedną stronę także silnik był dogrzany..Zmieniłem olej na Shell i jak na razie masła praktycznie nie ma..Może olej jest słabej jakości?
Ostatnio zmieniony przez keisyzrk 2020-11-25, 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Michał B24 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9 tce
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 516
Skąd: Chwaszczyno
Wysłany: 2020-11-25, 08:53   

Poza tym, to jest okolo 25km/dzien, przy takim przebiegu moze byc taki efekt. Ale jak będzie narastał, to ASO
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne