Marka: Dacia
Model: Duster/ Logan II
Silnik: 1.5 dCi/ 1.2
Rocznik: 2013/ 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 243 Skąd: Next to WRO
Wysłany: 2020-12-30, 11:16
Słowa krytyki? Nie rusza mnie to, a zdjęcia dodałem dla chętnych, bo osobiście "chińczyki" wyglądają jak z d..y, a te tak, jakby wyjechał z nimi z fabryki. Jest praktycznie tego samego kształtu i ma to samo przetłoczenie (obwoluta/kontur) co fartuch przed tylnym kołem.
Radzę zwrócić uwagę na inne marki- i tak na przykład BMW E90, Toyota Rav4 (poprzedni model) też ma fartuchy nie w "osi koła", producenci jednak stwierdzili, że swoją robotę "robią"...
Temat na forum kręci się wokół utwierdzania, że ich jedyną funkcją jest przeciwdziałanie rozbryzgowi wody/błota do przodu, a to nie prawda...
A tak na marginesie, Logan żony z fabrycznym fartuchem. Nie wiem, czy masz fartuch u siebie w Dusterze II, czy tylko teoretyzujesz, ale jak dla mnie taka "oś symetrii" to norma wśród producentów...
IMG_20201230_115940a.jpg
Plik ściągnięto 4376 raz(y) 53,75 KB
Ostatnio zmieniony przez ex_perimental 2020-12-30, 12:07, w całości zmieniany 7 razy
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3954 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-12-30, 13:14
Long man napisał/a:
Wiecie może gdzie dostać te chlapacze na przód (oryginały) do DDII, bo w RRG nie widzę.
A gdzie chcesz je widzieć? Puszczasz maila do RRG na sklep@renaultwarszawa.pl z podaniem numerów katalogowych, to dostaniesz ceny i ofertę nawet na rzeczy, których nie ma w PL.
Nie wiem, czy masz fartuch u siebie w Dusterze II, czy tylko teoretyzujesz, ale jak dla mnie taka "oś symetrii" to norma wśród producentów...
Na chwilę obecną to tylko moje domysły. Gdybym zobaczył jakąś symulację jak to faktycznie działa... Pewne jest jedno. Podjeżdżając pod przeszkodę i wycofująć może być to element, za którego pociągnięciem może podążyć również zderzak... ;)
Mniemam, że do montażu tych fartuchów (i z przodu, i z tyłu) wystarczy trochę podnieść samochód na zwykłym lewarku? Obejdzie się bez tunelu, czy też dużego podnośnika?
Hmm , kolejna rzecz do demontażu przy wymianie oleju w draculi 4×4 , bo przecież do dwóch śrub metalowej osłony trzeba dostać się po odkręceniu śrub dolnych srebrnego plastiku i odgięcia go . Ile takich odkręceń tego " hlapacza " wytrzymają wywiercone otwory w plastiku .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum