Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
"Motor"(23 marca) test MCV Logana
Autor Wiadomość
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-22, 21:57   "Motor"(23 marca) test MCV Logana

Zapraszam klubowiczów jutro do przeczytania testu pt."Siedem różnych sposobów na przewiezienie siedmiu osób" i podzielenie się swoimi uwagami.

1.jpg
Plik ściągnięto 197 raz(y) 214,47 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 177 raz(y) 221,13 KB

3.jpg
Plik ściągnięto 209 raz(y) 234,44 KB

4.jpg
Plik ściągnięto 165 raz(y) 230,12 KB

5.jpg
Plik ściągnięto 167 raz(y) 229,92 KB

6.jpg
Plik ściągnięto 204 raz(y) 237,62 KB

7.jpg
Plik ściągnięto 186 raz(y) 234,57 KB

Ostatnio zmieniony przez Seal 2009-05-10, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
dogberry 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5 dCi 85 KM
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 495
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-03-22, 22:00   

Zeskanuj ktoś 8-)
_________________
Od 23-11-2007 do 29-10-2009r. przejechane 162 939 kilometrów.
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1501
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-03-22, 22:10   

A po co skanować!!!
Sprawa jest oczywista!! :-D
_________________

 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
  Wysłany: 2009-03-23, 17:56   

No wlasnei przeczytalem pare slow z porownan i jest dobrze a nawet bardzo dobrze :) porownywali z Volvo, kia carnival, 308sw, mazda, i cos tam jeszcze.
W skrocie to 3 rzad siedzen ma najwiecej miejsca w MCV :) to my wiemy nawet jak jest 3 rzad to pojemnosc bagaznika jest spora :)
minus to wykonczenie itp ale jak porownamy z cenami konkurentow ktore proponowali to dacia jes o polowe tansza od najtanszego z pozostalych wiec cos za cos.
Ogolnie test pozytywny na kozysc daci:)
jak dorwe skaner to wrzoce ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
jacek 



Marka: dacia
Model: logan mcv
Silnik: 1.5 dci85KM
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 433
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-03-23, 20:00   

Jedyne co mnie dziwi to brak podgrzewanych lusterek. Błąd albo w laureate po lifcie nie ma.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-23, 20:25   

Sądząc po http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1700 to błąd - braku informacji, konkretnie.
 
Yoda 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 129
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-23, 21:18   

Dacia najmilej zaskoczyła. Oferuje bezkonkurencyjną w tym segmencie przestrzeń i zostawia w tyle większe samochody. Chociaż z kompletem pasażerów silnik (85 dCi) nie radzi sobie najlepiej.
Materiały tanie a wyposażenie kiepskie, chociaż słuszna uwaga że za tę cenę nie należy spodziewać się luksusów.
Minusy to jeszcze słaby wizerunek marki i skromne wyposażenie bezpieczeństwa.
Plusy - przestronne wnętrze, łatwy dostęp do bagażnika i cena oczywiście.
Porównując ceny testowanych samochodów, to było to mniej więcej tak:
poniżej 100tys, Dacia (51 tys) i 308SW (83 tys)
Volvo XC90 220 tys, pozostała czwórka pomiędzy 100 a 140 tys.
Ekonomiczny wybór - Dacia
Najlepszy wybór - KIA Carnival
Dla wymagających - Volvo XC90

Dostało się Nissanowi Qashqai (siedmioosobowy tylko z nazwy, jazdą w 3-cim rzędzie można karaś niegrzeczne dzieci).

I na deser plusy i minusy Volvo XC90:
Plus: spory bagażnik w konfiguracji siedmiomiejscowej
Minus: nieduży bagażnik przy komplecie pasażerów
"Ważne żeby te plusy nie przesłoniły minusów" :-) ))
 
paweloo97 



Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 269
Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2009-03-24, 08:55   

przeczytam- brat mi kupi, po chorobie nie dam sam rady iść
...
_________________
W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-24, 09:08   

Cytat:
wyposażenie kiepskie

A tak konkretnie to właściwie czego brakuje waszym zdaniem? Bo oprócz kolejnych poduszek to jakoś nic mi nie przychodzi na myśl...
 
psur 



Marka: Nissan
Model: NV200 Evalia
Silnik: 1.5 dCi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 652
Skąd: DW
Wysłany: 2009-03-25, 12:52   

Yoda napisał/a:
Minusy to jeszcze słaby wizerunek marki

Rzeczywiście, poważna wada
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!

www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
 
Yoda 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 129
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-25, 14:21   

laisar napisał/a:
to właściwie czego brakuje waszym zdaniem?
A wieszak na płaszcz jest ? W klasie business ?
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-25, 15:04   

To chyba miało być "na kapelusz"? <;

W mojej - starej - wersji tak naprawdę brak mi do pełnego szczęścia chyba tylko regulacji kierownicy... (Chociaż... hm, właściwie... powinno dać się zrobić przeszczep - ciekawe czy to dużo roboty?... (; ).
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2009-03-25, 17:07   

Laisar Pewnie da się nawet zrobić kierownice przy samozmontowanym trzecim rzędzie siedzień ;)
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-25, 17:52   

laisar napisał/a:
A tak konkretnie to właściwie czego brakuje waszym zdaniem? Bo oprócz kolejnych poduszek to jakoś nic mi nie przychodzi na myśl...

Chętnie zobaczył bym w opcji dodatek w postaci ESP.
 
Pablo78 



Marka: Dacia
Model: Logan Sedan; 1310
Silnik: 1.5 dci 90 KM; 1.3
Rocznik: grudzień 2015; 1983
Wersja: Laureate2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 984
Skąd: woj. Śląskie
Wysłany: 2009-03-25, 22:28   

psur napisał/a:
Rzeczywiście, poważna wada


w zasadzie dyskwalifikująca... :mrgreen:

laisar:

"(Chociaż... hm, właściwie... powinno dać się zrobić przeszczep - ciekawe czy to dużo roboty?... "

Uwaga, laisar znowu będzie majstrował... :-D
_________________
Poprzednio: Logan 2005, Ambiance 1.4 Mpi, Marine
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2009-03-25, 22:40   

Laisar może jakiś projekt dołączanego napędu na tylną oś :)
Szczerze mówiąc byłoby to fajne rozwiązanie w Dacii...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-26, 02:03   

Cytat:
Chętnie zobaczył bym w opcji dodatek w postaci ESP

A, fakt - mimo że napisałem o tych dodatkowych poduchach to jakoś zafiksowałem się raczej na "zwykłym" wyposażeniu. No ale akurat systemów bezpieczeństwa i wspomagania jazdy jest "jak mrówków", więc jeszcze wiele można by dodać...

Mnie wystarczyłoby chyba, jakby dołożyli to co jest dostępne w Sandero - ograniczniki napięcia i napinacze pasów. (W te pierwsze łatwo można się zaopatrzyć - wymieniając pasy na sanderowe [: ).


Cytat:
laisar znowu będzie majstrował

Nie, na razie zdecydowanie nie d:


Cytat:
może jakiś projekt dołączanego napędu na tylną oś

Prościzna, serio - jakieś małe silniczki elektryczne przy każdym kole i jazda... (:
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-26, 06:14   

laisar napisał/a:
ograniczniki napięcia i napinacze pasów.


A tak w ogóle to co to daje ?
Powiem szczerze że nie widzę w swoim różnicy pomiędzy pasami w Sandero a pasami w UNo :), więc co robią te ograniczniki napięcia, napinacze pasów ? Czy to dopiero działa przy wypadku (tfu tfu- odpukać) ?
_________________

 
Mikele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 539
Skąd: Gibraltar
Wysłany: 2009-03-26, 08:45   

Ograniczniki napięcia są po to, żeby przy wypadku zmniejszyć obciążenia klatki piersiowej i na przykład nie połamać żeber kierowcy/pasażerowi.

laisar napisał/a:
W te pierwsze łatwo można się zaopatrzyć - wymieniając pasy na sanderowe [


Kiedy w ubiegłym tygodniu rozmawiałem z Bogdanem Nazarukiem przy okazji wizyty z serwisie, przedstawił mi taką zamianę pasów jako drogę przez mękę, ponieważ jakoby nie było wiadomo, czy zmieści się w słupku, czy wszystko będzie pasowało, a poza tym to nie powinno się wymieniać pasów, bo to może negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo...

I teraz już nie wiem jak to jest naprawdę z pasami, a wcześniej bardzo poważnie rozważałem wymianę na pasy z Sandero w moim MCV.


Pozdrawiam.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-26, 09:20   

jackthenight napisał/a:
A tak w ogóle to co to daje ?

Owszem, to ma zadziałać dopiero w wypadku.

Najpierw działa napinacz, zmniejszając opóźnienie zadziałania pasa, a następnie ogranicznik napięcia - zmniejsza siłę działającą oddziałującą na pasażera samochodu (zwłaszcza na klatkę piersiową - różnica jak między walnięcie w mur z cegły a z taki zrobiony z gąbki).

Wyniki? http://www.daciaklub.pl/f...p?p=21151#21151


Cytat:
zamianę pasów jako drogę przez mękę

Elegancko <; mówiąc - pitoli. Jasne, że nie wiadomo na 100% czy pasują (chociaż ja obstawiałbym 95% szans, że tak), ale sprawdzenie tego to żadna filozofia - plastiki i pasy są bardzo prosto montowane. Wystarczy mieć pas z Sandero do przymiarki i po 15 min wszystko będzie wiadomo: albo pasuje idealnie i można zmienić, albo coś będzie nie teges i wtedy faktycznie nie ma co kombinować.

Bardzo się dziwię tym serwisom - za dobrze chyba zarabiają... <:
 
DUCATI 



Marka: DACIA
Model: LOGAN
Silnik: 1.6
Rocznik: 2005
Wersja: Ambiance
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 887
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-03-26, 13:46   

Kolejny relikt przeszloci... Jak mozna nie dac napinaczy w nowym aucie... ??
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-10, 16:49   

Dziś wrzuciłem scany (1 strona) dla tych co nie mieli okazji poczytać.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne