To co odwala RP jest poprostu zenujace.. Staly ich tekst, ze oni nie moga decydowac, sa tylko improterem, to partnerzy decyduja sami... G..., to oni sa gwarantem !
Sie zastanawiam, czy nie warto by zebrac wszelkich zali, mozna to zrobic razem z klubem Renault i jakis poliglota by to wyslal do centrali do Francji...
Albo napisac razem do jakiegos UOKIKu...
Wracajac do tematu..
Fajnie, ze napisali, ze tylko zalecaja korzystanie z ASO, czyli wynika z tego, ze mozna serwisowac gdzie indziej... Ciekawe jak to jest w war. gwarancji... Zachowaj te pisma w razie czego.. :)
Po 2.. Skoro w war. gwarancji wymaga sie przegladow to powinny byc tam podane ich ceny by klient wiedzial za co placi. Nie moze byc tak, ze sprzedajac auto mowi sie klientowi, ze przeglady beda kosztowac 400, a potem kasuje sie 800..
Na dzien dzisiejszy Renault Polska nie prowadzi juz akcji bonów serwisowych.
- ale muszę im odpisać, bo podczas ostatnich odwiedzin w ASO "Renault Warszawa" powiedziano mi, że oczywiście mogą wystawić bon, a dziś na zapytanie o przegląd odpowiedział Sępczyński i też o niczym nie wie, jakoby bonów już miało nie być... <:
Szanowny Panie
W nawiązaniu do Pańskiego maila chciałabym poinformować, że Dacia Polska jest importerem samochodów nowych. Nie zajmujemy się serwisowaniem samochodów...
O tej polityce pewnie zaraz wykasuja ze stronki.. jak tak dalej pojdzie to cala witryna zniknie ;)
Byłem dzisiaj umówić się na przegląd w ASO BAMARKO BYTOM po 50000km i pytałem się o ceny przeglądów i u nich nic się nie zmieniło obowiązują ceny , które było na ulotce.
W Auto Compol na Kazimierza Wielkiego w Poznaniu powiedziano mi, że przegląd na 20 kkm na dzień dzisiejszy kosztuje poniżej 500 pln-ów... Za przegląd na 10 kkm zapłaciłem ~ 95 pln...
Czy ktoś jeszcze miał na fakturze z przeglądu pozycję "7711422414 - środek do czysz.h."? Podobno służy to do czyszczenia układu hamulcowego i miski olejowej...
Tak naprawdę mniejsza o kwotę (u mnie 35,09 zł brutto), bardziej chodzi o fakt, że pierwsze słyszę o czymś takim przy odbiorze faktury - a dobry zwyczaj kazałby przynajmniej poinformować klienta, że (być może) konieczne jest użycie czegoś takiego. W najgorszym razie - w trakcie przeglądu, ale najlepiej wcześniej, bo wtedy trzeba liczyć, że przegląd to jest nie np 310, tylko już 345 zł. Zwłaszcza, gdy klient [ja] pyta, czy podawane wcześniej kwoty to już na pewno wszystkie koszty...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum