DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2010-08-16, 16:04
Dziennik pokładowy srebrnego Combi-Vana.
Autor Wiadomość
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
  Wysłany: 2010-08-15, 13:32   Dziennik pokładowy srebrnego Combi-Vana.

Witam
W tym temacie będę robił zapiski z moich tras, informacje o użytkowaniu, spalaniu naprawach itd., możliwościach przewozowych :-> MCV zamierzam przejechać minimum 200-300 tys.km na taxi ,zobaczymy jak będzie się spisywał wożąc klientów :-)
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
Ostatnio zmieniony przez Auto Krytyk 2010-08-15, 13:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-08-15, 14:52   

Uwagami klientów też mógłbyś się podzielić. :-)
_________________
 
mollu 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 159
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2010-08-15, 15:13   

fajnie fajnie :)
mnie to najbardziej będzie interesował silnik - bo też taki może będę miał

Beckie napisał/a:
Uwagami klientów też mógłbyś się podzielić. :-)

a to też może być ciekawe :D
 
sereq 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9 TCe 90 KM
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 337
Skąd: W-wa
Wysłany: 2010-08-15, 15:23   Re: Dziennik pokładowy srebrnego Combi-Vana.

TAXI AIRPORT napisał/a:
Witam
W tym temacie będę robił zapiski z moich tras, informacje o użytkowaniu, spalaniu naprawach itd., możliwościach przewozowych :-> MCV zamierzam przejechać minimum 200-300 tys.km na taxi ,zobaczymy jak będzie się spisywał wożąc klientów :-)


A od kiedy masz MCVkę i jaki obecnie przebieg ?
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-15, 15:41   

Beckie napisał/a:
Uwagami klientów też mógłbyś się podzielić. :-)

I kolegów z branży 8-)
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-15, 16:35   

MCV ma 4 dni i obecnie ma przebieg 500km :-> , już zdążyła wieść 5 osób + kierowca czyli ja + 4 duże walizki i 2 plecaki małe. Za oparciami 3 rzędu mieszczą się 2 spore walizki. Na taxi na pewno przydaje się spory prześwit i duża wysokość wnętrza. Można walizki kłaść do góry pod sufit. :-o . Przy złożonym jednym oparciu w 3 rzędzie spokojnie wchodzą 2 duże walizki obok siebie i na nie można jeszcze jedną dużą położyć :-> .

Co do jazdy samej bez problemu ciężar 6 osób + 4 dużych walizek i 2 plecaków małych silnik sobie radzi. Z każdymi kilometrami chodzi lepiej ,ciszej, raźniej. Na razie kręcę go do 2-2,5tys/obr/min i jechałem max 100-105km/h.

Co do spalania-rewelacja :-) . Przy wyjeżdżaniu z salonu miałem na kompie 9,4l/100km, cały czas spadało. Dzisiaj po 4 dniach i 500km przejechanych średnie spalanie równe 5.0l/100km :-) . Na to spalanie składają się trasy ale też jazda w ruchu miejskim i małe korki po Małopolsce i Śląsku. Można powiedzieć cykl mieszany 70%trasy/30%ruch miejski.
Acha odnośnie spalania to przez 90% czasu klima jest włączona.

Odnośnie wnętrza jeszcze bo tu po prostu jest gigantyczny przeskok z Megane 1.4 16V 1999r. hatchback.
Bardzo pojemne :-) , przede wszystkim wysokość wnętrza i szerokość kanap. Spokojnie 3 osoby siedzą bez ścisku -nie ma przetłoczeń na kanapie ograniczających miejsce.
Ostatni rząd-bez problemu się mieszczę - 100kg i 178cm wzrostu :-> . Jest wygodniej niż
na drugiej kanapie.

W środku jest cicho tak jak w Meganie nie słychać silnika specjalnie, kierowca ma dużo miejsca koło siebie-nie gniotą go plastiki w nogi. Duży rozstaw pedałów-nie naciska się jednocześnie 2 pedałów.

Uff na razie tyle.
W kolejnych postach zdam relacje z następnych tras i spalania, będzie dokładnie opisane. :->
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
Ostatnio zmieniony przez Auto Krytyk 2010-08-15, 16:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
Ernest 


Marka: Citroën
Model: Xsara
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 1998
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-08-15, 21:40   

Pochwaliłbyś się jak wygląda twoje MCV :D
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-08-15, 22:12   

Ma już cztery dni...
Cztery dni temu o północy byłem w Pyrzowicach :-)
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
Alien 



Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2010-08-16, 16:52   

Muszę się bardziej rozglądać - jak do tej pory w Katowicach widziałem dwa Logany na Taxi, ale MCV-ki jeszcze nie :-)
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-18, 12:07   

A więc tak , aktualnie MCV ma przebieg 900km,odwiedziła Kraków, Rybnik, Pszczynę, Katowice, Pyrzowice. Spalanie spadło mi do 4,8 l/100km :-D .
MCV dzisiaj dostała magnetyzery na paliwo i przyszedł filtr K&N sportowy wkład jutro zamontuje, także będzie miała lżej oddychać :-D i przybędzie z 3-4KM. :-o
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-08-18, 21:29   

Nadal nie wierzę w "magnetyzery"
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2010-08-18, 21:35   

wszak moda na nie dawno przemineła a najbardziej popularne chyba były w maluchach i poldolotach
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-19, 07:41   

Magnetyzery na pewno poprawiają emisję spalin a tym samym spalanie jest lepsze pełniejsze, wystarczy założyć zmierzyć spaliny przed założeniem i po i się można zdziwić.
U mnie w Meganie magnetyzery chodzą już 100 tys.km auto spala w cyklu mieszanym 5,5 l benzyny na taxi :!: , na pewno samochód jest elastyczniejszy i silnik spokojniej pracuje i ciągnie od niższych obrotów ale efekty nie są od razu zauważalne. :idea: . Dla mnie magnetyzery są dopełnieniem wkładki sportowej i założone po to by bić rekordy w spalaniu :-P :mrgreen:
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
 
Alien 



Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2010-08-19, 07:54   

Poprawka do mojej wypowiedzi - wczoraj spotkałem MCVkę na Taxi w Chorzowie (ładna, nowa, srebrny metalic - mniamuśna) :-D
co do magnetyzerów - faktycznie można na tym zarobić - sprzedałem kiedyś jeden na Alledrogo i zarobiłem ponad 100zł :-P :mrgreen: czyli faktycznie kasy przybyło...
a poważnie - w Poldku miałem i jakoś różnicy, nawet najmniejszej nie zaobserwowałem - jak dla mnie efekty psychologiczny (jak pasy w Maluchu).
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-20, 14:56   

No i MCV przekroczyło 1000km, już jest na blacie 1500km. Średnie spalanie spadło do 4,7 litra 8-) z klimą ,założyłem już wkładkę sportowa filtra K&N, silniczek sobie mruczy. :-> , dolałem także do ON 30ml smaru do diesla Klenn Flo.
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-20, 18:59   

firmowa strona napisał/a:
Wszystkie nasze samochody to nowe 7-osobowe (6+1) klimatyzowane combi-vany.

Pozwoliłem sobie odwiedzić kolegi firmową stronkę i tak z czystej ciekawości zapytam :-)
To ile wy tam macie tych MCV?
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-21, 10:35   

Starczy żeby realizować zamówienia ;-) . Co do tematu Dacia osiągnęła ponad 1600km spalanie 4,7l cały czas z klimą w 80% trasy, kanapa tylna wygodnie mieści 3 pasażerów odnośnie przestrzeni.Klima działa bardzo wydajnie: całe wnętrze chłodzi błyskawicznie-silnik za bardzo nie odczuwa klimy , ale ja jeżdżę po taksówkowemu :-P
W wolnej chwili zrobię fotki w pełnym oklejeniu :->
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
Ostatnio zmieniony przez Auto Krytyk 2010-08-21, 10:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-23, 10:25   

Jak obiecałem zdjęcia MCV 8-)
Robione telefonem więc jakość niespecjalna.

Logan Mój2.jpg
Plik ściągnięto 387 raz(y) 48,5 KB

Logan Mój.jpg
Plik ściągnięto 464 raz(y) 40,98 KB

_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
Ostatnio zmieniony przez Auto Krytyk 2010-08-23, 10:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
mollu 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 159
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2010-08-23, 10:40   

fajowo się prezentuję
ale jeszcze dużo miejsca zostało na nalepki / reklamy ;)
 
opos 



Marka: Dacia
Model: SANDERO/Logan MCV
Silnik: 1.4 + LPG/1,5 Dci
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: S-E
Wysłany: 2010-08-23, 11:19   

I nawet naklejka klubowa się zmieści ;-)
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-25, 08:36   

Przejechałem już ponad 2300km, średnie spalanie z tego przebiegu 4,6l spadło jeszcze.
Silnik chodzi coraz ciszej i jeszcze się dociera. Na razie nie jechałem szybciej niż 105km/h.
i 2500 obr/min. Pasażerowie nie narzekają , jeszcze są zadowoleni, że nad głową tyle miejsca jest. Klimatyzacja działa wydajnie na 1 biegu już , jak dam 2 to para z nawiewów leci jak z lodówki :-> . Spalanie tak jak myślałem ,że spokojnie przy mojej jeździe zejdę grubo poniżej 5 l ON. :->
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
 
Malutki 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.5dCi 85
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 210
Skąd: Piaseczno/Warszawa
Wysłany: 2010-08-27, 10:26   

TAXI AIRPORT napisał/a:
Przejechałem już ponad 2300km, średnie spalanie z tego przebiegu 4,6l spadło jeszcze. Spalanie tak jak myślałem ,że spokojnie przy mojej jeździe zejdę grubo poniżej 5 l ON. :->


Mam wrażenie że spalanie niewiele już spadnie ale i tak 4,6 to ładny wynik co daje się odczuć w ilości tankowanego ON i częstotliwości tankowań. Ja mam większe spalanie ale więcej jeżdżę w stołecznych korkach niż w trasie. Życzę dalszych sukcesów i czekam na kolejny wpis :-)
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-08-27, 20:16   

Na liczniku 3000km. Spalanie waha się 4,7-4,8. Tak zostanie na razie chyba. Silnik i mechanizmy musi jeszcze przejechać parę tysięcy km żeby się dotrzeć dobrze. Ale i tak spalanie jest bez zarzutu. Samochód zaczyna więcej palić jak się na trasie przekroczy 100-110km/h. W korkach spalanie mi nie wzrasta ale też nie piłuje go. Drzwi z tyłu bardzo się brudzą przy deszczu i chlapie. W 15 dni przejechałem 3000km , w takim tempie to MCV będę musiał wymieniać po 3-4 latach. :roll:
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
Ostatnio zmieniony przez Auto Krytyk 2010-08-27, 20:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-08-27, 20:24   

Po co? Myślisz, że po tym czasie MCV będzie do wyrzucenia?
_________________
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-08-27, 20:28   

Cytat:
Po co? Myślisz, że po tym czasie MCV będzie do wyrzucenia?

Jak łatwo policzyć po 4 latach będzie blisko 300 000km przebiegu...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne