Ma ktos wykres z hamowni przebiegu momentu ? Najlepiej Logana 1.6...
Ciekaw jestem jak to wychodzi w porownaniu z danym producenta.
Nie moge ustalic dlaczego Dacia wydaje mi sie duzo bardziej elastyczna od Escorta mimo podobnej mocy i masy... Ze znalezionego w necie wykresu Escorta wynika, ze nie powinien byc gorszy... Hamowanie silnikiem w Dacii tez jest skuteczniejsze...
Wychodzi na to, ze porownywanie aut na podstawie wykresow kompletnie nic nie daje...
Przy 60 km/h, V bieg: dacia - 1625 obr, Ford podobnie, IV bieg: Dacia - 2100, Ford - 2000, czyli roznice w granicach bledu pomiaru co by swiadczylo chyba o podobnie zestrojonej skrzyni. Znalezione testy z czasopism potwierdzaja slaba elastycznosc Forda co by sugerowalo, ze to nie tylko "moj" tak ma. Co ciekawe czesto w roznych opisach Escorta chwala elastycznosc jego silnika. ;) Ja, w kazdym razie, nie wiem o co chodzi...
Witam.
Czy ktoś z szanownych bywalców tego forum badał może swoją drakulę na hamowni podwoziowej. Ciekawi mnie jak się ma moc i moment silnika podany przez producenta do faktycznych wskazań.
Pozdrawiam.
Witam.
Czy ktoś z szanownych bywalców tego forum badał może swoją drakulę na hamowni podwoziowej. Ciekawi mnie jak się ma moc i moment silnika podany przez producenta do faktycznych wskazań.
Pozdrawiam.
Ja co prawda nie Dacię, ale co roku drugie autko:
Taka zabawa na zlocie kosztuje 50zł.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Ostatnio zmieniony przez matucha 2010-11-30, 20:26, w całości zmieniany 1 raz
A jak wyszło w Polonezie? Jestem ciekaw bo sam miałem kiedyś Poldka robionego u Grabowskiego. 1.6 na jednopunkcie. Podobno miał ponad 100 koni ale nigdy nie sprawdziłem, chociaż było czuć róźnicę względem nominalnego 80 KM.
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI Blue Marine
Ostatnio zmieniony przez browar7 2010-12-01, 10:26, w całości zmieniany 1 raz
A jak wyszło w Polonezie? Jestem ciekaw bo sam miałem kiedyś Poldka robionego u Grabowskiego. 1.6 na jednopunkcie. Podobno miał ponad 100 koni ale nigdy nie sprawdziłem, chociaż było czuć róźnicę względem nominalnego 80 KM.
U mnie wyszło trochę mniej Ale od czasu jak go kupiłem i tak odzyskałem już 8KM Tyle zależało od regulacji instalacji LPG. Autom, które mają małe przebiegi wychodzą fabryczne wartości. Jak ktoś coś pogrzebał, to wychodzi też czasem parę KM więcej.
Napewno jest dobra do celów porównawczych. Z ciekawości - mikser od LPG bierze nawet do 10% mocy.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
U mnie po pomiarach na hamowni wyszło silnik 1.4...... 84km, więc 9km więcej niż podaje fabryka, z tym że zrobiłem trochę więcej usprawnień układu dolotowego od ciebie.
9km więcej uzyskałem tylko i wyłącznie przez zmiane kształtu kanału wlotowego powietrza
Myślę że jeszcze 3-4km można jeszcze dodatkowo uzyskać.
Marek kontakt przez telefon....... dzwoń do skutku, ponieważ za chwilę
znikam z forum.
U mnie po pomiarach na hamowni wyszło silnik 1.4...... 84km, więc 9km więcej niż podaje fabryka, z tym że zrobiłem trochę więcej usprawnień układu dolotowego od ciebie.
9km więcej uzyskałem tylko i wyłącznie przez zmiane kształtu kanału wlotowego powietrza
Myślę że jeszcze 3-4km można jeszcze dodatkowo uzyskać.
Marek kontakt przez telefon....... dzwoń do skutku, ponieważ za chwilę
znikam z forum.
Możesz podać więcej szczegółów.
Konkretnie chodzi mi o dolot.
Robiłeś sam czy w jakimś warsztacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum