Masakra 900l bagażnika przy 7 osobach i 2200l przy 5 osobach. Nie wiem czy to pomyłka bo w innym artykule czytałem że Evalia ma 500 l bagażnika przy 7 osobach. Do tego cena 15-17 tys euro. Chyba nie ma vana 7-osobowego na rynku który ma większy bagażnik?
W salonie EUROMOT Żory taki Punciak kosztuje 31690zł, ale już z lakierem metalik (nie wiadomo czy ta cena tutaj zawiere dopłatę z tego tytułu) Chętni muszą się śpieszyć, model ma być wycofany z oferty w najbliższym czasie
Auto klasy ultra-low-cost raczej nie pojawiłoby się na rynkach europejskich praktycznie nie mogąc w tej cenie zapewnić realizacji europejskich wytycznych dotyczących bezpieczeństwa podróżnych i norm emisji spalin.
To zdanie powyżej świadczy, że chcąc uzyskać naprawdę tani trzeba jednak zrezygnować z pewnych wymagań technicznych (ABS, ESP, bezpieczna konstrukcja nadwozia, silnik szesnastozaworowy?). Tata Nano ostatecznie nie pojawi się w Europie? Przypomina mi się artykuł z 2005 roku na temat rosyjskiego rynku motoryzacyjnego. Wiele firm zainteresowanych inwestycjami (Ford, Hyundai, Volkswagen), ale mało która potrafiłaby skonstruować w miarę nowoczesny samochód na miarę finansowych możliwości Rosjan. Wówczas oceniano, że byliby oni w stanie kupić nowy samochód za kwotę około 8.000-9.000 tysięcy dolarów. Zostaje więc niezawodna Lada...
Wiadomo, wyposażenie ubogie ale ta pierwsza ma np. 4 poduszki powietrzne a w tej cenie to już coś. Jakiś czas temu była mowa o Fabii z silnikami o mocy 85KM (1.2 TSI lub 1.4 16v wolnossący) za 39 tys. zł z ESP i klimą. Nie wiem czy ma ona ESP ale na pewno klimę i motor 1.2 tsi 85KM
http://otomoto.pl/skoda-f...-C16612493.html
Ostatnio zmieniony przez benny86 2011-01-20, 13:38, w całości zmieniany 1 raz
Coś tak cicho w tym wątku Dzisiaj widziałem w salonach, Corsy i Punciaki (roczniki 2010) z dosyć fajnym wyposażeniem. Ceny w przedziale 37 000 - 40 000 PLN. Szczególnie Punto wypadł korzystnie jeśli chodzi o wygląd, miejsce z przodu i tylnej kanapie.
to jakaś ściema. Auto nie ma 4,5 m długości a ma większy bagaznik niż mcv.Myślę że liczą pojemność wszystkich schowków i to co za fotelami ale po dach. Zobacz jak są gdzieś zdjęcia miejsca za ostatnim fotelem i prawda wypłynie
Zakładając, że cokolwiek od tego czasu zmienili. Przy takim poziomie popytu (istnieje w ogóle?) obawiam się że żadnych modyfikacji nie wprowadzali, być może nawet te same egzemplarze mają w salonie?
Byłem dziś w salonie i pomierzyłem NV200: za 3 rzędem foteli bagażnik ma 140 x 50 x 75 cm (wysokość do linii okien), czyli Resident miał rację - jest to w okolicach 500 L, a 900 jest do dachu. Na upartego można by też wliczyć przestrzeń pod ostatnim rzędem - ze 100-150 L będzie na pewno, aczkolwiek dość nieregularne, ze względu na nóżki i nadkola.
Ogólnie autko dość fajne, ale nawet wersja kombi to jednak mimo wszystko straszna blaszanka - obić tapicerskich na ścianach jest bardzo niewiele, więc w środku jest dość głośno. Pozostaje czekać na Evalię, choć cena pewnie nie będzie już taka fajna...
Aha - fajny patent: ponieważ auto jest duuuuże, to pasażerowie 3. rzędu mają własną... dmuchawę (: - i to z osobnym sterowaniem! Tylko nie wiem, czy z funkcją grzania... (Wątpię).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-03-21, 12:20, w całości zmieniany 1 raz
Cóż, 7 osobowy samochód ze sporym bagażnikiem w takiej cenie to i tak fajna oferta, a wady każdy wóz jakieś ma - tutaj ejst nią właśnie "b;aszany" charakter
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-02-01, 10:26
Tak bagażnik jest 500l i 900 l do dachu tak tez czytałem w artykułach innych.
Ja czekam na Evalię to jest w pełni osobowa wersja wykończona materiałami i boczkami.
Ciekawe jaka cena w Polsce będzie, minusem w sumie jest, że ma klapę w całości a combi ma drzwi tak jak MCV. Bardziej by mi combi pasowało . Ciekawe co Dacia pokaże za 2-3 lata w nowym MPV mogliby powiększyć bagażnik do 500l tak jak w NV200.
Kupić i dać do wykończenia (wyciszenia i wytapicerowania)
Dokładnie, nawet niedaleko domu mam warsztat, który się takim czymś zajmuje (przerabia dostawcze busy na osobowe, łącznie z formalnościami,więc wygłuszenie czy zrobienie tapicerki na boczkach nie będzie dla nich skomplikowane)
No to zajrzałem - i jak to mówią lekarze: "be-zet" d:
Czyli dalej jakość na poziomie nysy/żuka w latach 80 - skaj, cerata, plastiki z recyklingu po chińskich zabawkach.
Co prawda mogłoby się nadawać na "woła roboczego" - "tanie, to nie szkoda jak się coś popsuje" - ale obawiałbym się jednak o trwałość przy cięższej pracy, bo przynajmniej na wygląd wszystko jakieś takie delikatne...
Miejsc tak naprawdę jest 6: niby 2+2+3, ale środkowe z tyłu ma tylko pas biodrowy oraz nie ma zagłówka. Chociaż biorąc pod uwagę cienkość blach i brak sztywności nadwozia - można zwichrować ręką - to nawet na tych miejscach gdzie są raczej niewiele dadzą w przypadku nieszczęścia...
Jeden fajny bajer: ogrzewanie kabiny zapewnia... elektryczny grzejnik pod sufitem (:
Jest też za to jeden mocny pozytyw: będą dostępne silniki 1,3 od Suzuki (i to podobno oryginalne, Made in Japan), więc chociaż leciwe, to przynajmniej sprawdzone, bezproblemowe i trwałe.
No nic, Chińczycy kiedyś w końcu nadgonią te 30 lat - i to pewnie szybciej niż się spodziewamy - ale jeszcze trochę trzeba na to zaczekać...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-03-21, 12:21, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum