Zastanawiam się nad jedna sprawą oczywiście moge się mylić.
właczenie w obwód świateł mijania w szereg kilku diod o odpowiednio dużym prądzie
nap 5, wiadomo że na złączu diody krzemowej jest spadek 0.7 volta
Następnie należy założyc łacznik równoległy zwierający je czyli obejście.
W jednym położeniu łacznika prąd będzie płynąl przez diody na H4 włoknie mijania
o niższym napięciu w dzień, ....natomiast jadąc wieczorem można je zwierać i wtedy do żarówek
popłynie prąd o normalnym napięciu przez łącznik.
czy wstawiając te diody będzie w sumie płynął mniejszy prąd,
i obciążenie alternatora będzie mniejsze.
Do tego potrzebny jest amperomierz i kilka diod połączonych szeregowo.
Diody o 50A prądzie to groszowa sprawa.
Byłby to najprostszy sposób na zmniejszenie obciążenia w czasie jazdy dziennej
Ja również wreszcie zamontowałem światła dzienne w miejsce przeznaczone na halogeny. Nie dokonałem tego samodzielnie, tylko w ASO przy okazji przeglądu.Koszt 140 zł.
PIC00004.JPG podłączenie białego kabelka w skrzynce
A ja znalazłem światełka na allegro których wymiar to szer.11cm głębokie na 3cm więc 11cm*2szt=22cm
Wymiar kratki tej przed chłodnicą to 85cm-22cm=63cm więc mieszczę się i to z nadmiarem 3cm
Reszta wymiarów się zgadza więc chyba zainwestuję w te światełka pozostawiając przeciwmgłowe
Witam i mam pytanko czy te światełka do jazdy dziennej będą pasowały w miejsce przeciwmgłowych? www.Multi-Corp.pl nr katalogowy JS-09309-V firmy NOXON
Pozdrawiam
Ja również wreszcie zamontowałem światła dzienne w miejsce przeznaczone na halogeny. Nie dokonałem tego samodzielnie, tylko w ASO przy okazji przeglądu.Koszt 140 zł.
Ten koszt to oczywiście tylko usługa? A ile zapłaciłeś za światła i gdzie kupowałeś? Podoba mi się ten pomysł świateł dziennych w miejsce świateł przeciwmgielnych.
Swiatełka kupiłem na allegro. To te o których dwa posty wyżej pisze jackthenight. W moim przypadku ponieważ nie miałem halogenów to musiałem jeszcze dokupić adaptery i spinki. I tu pocieszająca wiadomość, spinki gwąłtownie staniały, z około 15 zł do kilku zł ( wiadomość którą z uśmiechem na ustach podzielił się ze mną pan z ASO) Ja oczywiście kupowałem po 15.
I tu pocieszająca wiadomość, spinki gwąłtownie staniały, z około 15 zł do kilku zł ( wiadomość którą z uśmiechem na ustach podzielił się ze mną pan z ASO) Ja oczywiście kupowałem po 15.
O, to mam okazję zaoszczędzić parę zł :) Okazuje się,że w moim ASO montowali światła dzienne w tych podłużnych otworach listwy pod zderzakiem, nie w miejscu przeciwmgłowych. Na moim aucie będą więc testować nowy (dla nich) montaż? Muszę to poważnie przemyśleć
Ja również wreszcie zamontowałem światła dzienne w miejsce przeznaczone na halogeny. Nie dokonałem tego samodzielnie, tylko w ASO przy okazji przeglądu.Koszt 140 zł.
To mam do Ciebie pytanko czy przy takim podłączeniu przez ASO też przy przekręceniu kluczyka w poz I światła zapalają się i gasną w poz II zapalają się i gasną dopiero po odpaleniu auta palą się cały czas?
To mam do Ciebie pytanko czy przy takim podłączeniu przez ASO też przy przekręceniu kluczyka w poz I światła zapalają się i gasną w poz II zapalają się i gasną dopiero po odpaleniu auta palą się cały czas?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum