DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2010-12-20, 12:00
Dacia Duster 4x4 vs 4x2 - test
Autor Wiadomość
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2010-12-22, 21:01   

bez przesady... każdy wiek jest odpowiedni... :-) pytałem o napęd, bo pewnie to jest czynnikiem decydującym (oczywiście oprócz innych np. technika jazdy itp.) ale wynik i tak b. dobry... pzdr.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3544
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2010-12-23, 08:56   

No i Duster Duster ma mniej żelastwa typu klima, el. szyby itp., których ciężar wpływa na spalanie. :mrgreen:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2010-12-23, 16:34   

klima na pewno troszeczkę, ale te inne to ? :-P
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-05-08, 21:23   

ppart napisał/a:
Dzisiaj w nocy zresetowałem kompa i wyszło mi 5,8l/100, ale puste ulice,

W takich warunkach, to nawet moja MCV potrafi zrobić taki wynik... :roll:
_________________
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-10, 09:18   

Ciekawy test, część rozważań opisałem tutaj http://www.daciaklub.pl/f...p?p=87681#87681

W moim przypadku zdecydował charakter pracy jaką wykonujemy. W minioną sobotę mieliśmy zlecenie od Pary Młodej, która uroczystość weselną zaplanowała w pensjonacie "Pod Dębem" w Wójtowicach niedaleko Bystrzycy Kłodzkiej. Z częsci pleneru (widok panoramiczny na całą Kotlinę Kłodzką) musielismy zrezygnować gdyż nie udało się podjechać na płaskowyż. Napęd 4x4 załatwiłby sprawę.
Reasumując napęd 4x4 traktuję jak "apteczkę pierwszej pomocy" - może i rzadko użyję ale bez niej jest dramat. Ponadto uważam, że świadomość mozliwości jakie daje napęd 4x4 częsciej zachęci nas do zjechania z głównej drogi...piekne miejsca plenerowe są już w zasięgu ręki a zadowolenie klienta u nas liczy sie najbardziej...;)

Wczoraj we Wrocławiu miałem okazję obejrzeć Dustera w wersji jaką wybralismy ale z napędem 4x2. (moze właściciel jest tu na forum?)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-11-12, 11:39, w całości zmieniany 8 razy  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2011-05-11, 09:41   

Wczoraj pomyliłem drogi i wpakowałem się tak że najpierw była zaorana miedza, następnie głęboko błotnista droga, a potem na przełaj przez pole. Użytkuję Dustera na co dzień w terenie wiejskim, pagórkowatym ( wzgórza Niemczańsko - Strzelińskie ) i jak na razie ( od października 2010 nie był mi niezbędny napęd na 4 koła - przy błotnistej drodze trzeba najpierw zaplanować, a potem jechać zdecydowanie i się przejedzie. A wożenie dodatkowych kilkunastu procent wagi pojazdu też ma swoje negatywne strony - tak więc zgadzam się z tym że napęd 4x2 jest zupełnie dobrym rozwiązaniem jeśli nie jeździ się ekstremalnego off-roadu ( a wtedy to jednak raczej Niva lub - dla bogatszych - Land Rower Discovery czy Toyota Land Crusier)
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2011-05-11, 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-05-11, 09:47   

PiotrWie napisał/a:
napęd 2x2 jest zupełnie dobrym rozwiązaniem jeśli nie jeździ się ekstremalnego off-roadu

mimo wszystko polecałbym napęd 4x2 ;-)
Ostatnio zmieniony przez benny86 2011-05-11, 09:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-11, 12:42   

benny86 napisał/a:
PiotrWie napisał/a:
napęd 2x2 jest zupełnie dobrym rozwiązaniem jeśli nie jeździ się ekstremalnego off-roadu

mimo wszystko polecałbym napęd 4x2 ;-)


czyli zgadzasz się z PiotrWie? ;-) )))
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-05-11, 17:57   

Powiem w ten sposób - 4x4 kupiłbym tylko i wyłącznie wtedy, gdybym np. mieszkał na odludziu, gdzie w zimie dojazd przednionapędowym byłby mocno utrudniony, lub też gdybym musiał w innych okolicznościach jeżdzić w takim terenie.
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 19:05   

A ja bym kupił Dacię Duster 4x4 bo kupowanie Dacii 4x2 mija się z celem. Wybór samochodów 4x2 jest duży i to znacznie lepszych niż Dacia.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-05-11, 19:13   

wojtek_pl, lepszych, ale w czym? w stosunku jakość/cena? w tzw uniwersalności (np. bezproblemowe pokonywanie krawężników, śnieżnych zasp, licznych dziur itp?), może w kosztach serwisowania czy zakupu?

Owszem są samochody z większym wypasem, mocniejszymi motorami, wykończone " w świnii i patyku" ale nie każdy chce dopłacać za takie bajery - kto nie chce, ten wybiera Dacię:)

A kupno wersji 4x4 jeśli nie ma się realnych potrzeb korzystania z niego jest mało mądre, no chyba że trzeba się kolegom z biura pochwalić:)
 
lisek 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-05-11, 19:15   

wojtek_pl, najlepszy wybor to jeep na trase i stepway na miasto :-D
_________________
Jeep ZJ 5.2 V8, to był super samochód.
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1204
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 19:59   

benny86 napisał/a:
(...) A kupno wersji 4x4 jeśli nie ma się realnych potrzeb korzystania z niego jest mało mądre, no chyba że trzeba się kolegom z biura pochwalić:)

Realną potrzebą jest możliwość wyjechania rano z parkingu do pracy po nocnych opadach śniegu. W Warszawie. Na płaskim parkingu. Zeszłej zimy nieźle się uśmiałem wypychając auta sąsiadów. Podczas gdy ja wsiadłem i pojechałem. A zima u nas jest co roku i wbrew twierdzeniom o globalnym ociepleniu ostatnio zimą pada co raz więcej śniegu. Czyli co roku istnieje "realna potrzeba" posiadania 4x4. Kupno takiego auta w wersji 4x2 to jest właśnie szpan. Bo wygląda jak terenówka a nie jest lepszy niż Focus czy Corsa.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-05-11, 20:07   

No ok, i jeśli ma się takie a nie inne warunki na drogach którymi jeżdzisz to spoko, 4x4 będzie idealny..
wojtek_pl napisał/a:
Kupno takiego auta w wersji 4x2 to jest właśnie szpan. Bo wygląda jak terenówka a nie jest lepszy niż Focus czy Corsa.

bzdury jakich mało... różnica tkwi choćby w prześwicie nadwozia - duster 21 cm, focus nie wiem ile ale spoooooro mniej. Przydatne między innymi na leśnych/polnych duktach czy miejskich krawężnikach
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2011-05-11, 20:42   

wojtek_pl napisał/a:
benny86 napisał/a:
(...) A kupno wersji 4x4 jeśli nie ma się realnych potrzeb korzystania z niego jest mało mądre, no chyba że trzeba się kolegom z biura pochwalić:)

Realną potrzebą jest możliwość wyjechania rano z parkingu do pracy po nocnych opadach śniegu. W Warszawie. Na płaskim parkingu. Zeszłej zimy nieźle się uśmiałem wypychając auta sąsiadów. Podczas gdy ja wsiadłem i pojechałem. A zima u nas jest co roku i wbrew twierdzeniom o globalnym ociepleniu ostatnio zimą pada co raz więcej śniegu. Czyli co roku istnieje "realna potrzeba" posiadania 4x4. Kupno takiego auta w wersji 4x2 to jest właśnie szpan. Bo wygląda jak terenówka a nie jest lepszy niż Focus czy Corsa.

Na metr śniegu to jest łopata. A Duster nie jest i ma nie być terenówką - ma być SUV-em a to trochę co innego. A jak sądzisz że Focus czy Corsa nie są gorsze od Dustera 4x2 to zapraszam na moją wczorajszą drogę - nie tylko nie przejechałbyś osobówką ale też wieloma SUV-ami, szczególnie ze średniej półki - np Mitsubishi Outlander z silnikami Diesla ma prześwit 17,6 cm. - by się powiesił bo Duster szorował podwoziem. :-D
 
jacusb 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 20:51   

wojtek_pl napisał/a:
Bo wygląda jak terenówka a nie jest lepszy niż Focus czy Corsa.

Ja przesiadłem się do Dustera 2x4 z Hondy Civic i Nissana Primery. W wielkości różnica mała, ale niezależnie od tego czy 2x4 czy 4x4 zakochałem się w SUV-ie:
1. większe i szersze koła - lepsze pokonywanie dziur
2. większy prześwit - bezproblemowe parkowanie na wysokich krawężnikach, korzeniach, dziurach
3. większy prześwit - łatwiej przejechać przez wysoki śnieg
4. wyższa pozycja za kierownicą - większy komfort jazdy m.in. widzisz więcej

w/w zalety nie mają nic wspólnego z napędem 4x4 i dotyczą także wersji 2x4.

wojtek_pl napisał/a:
Realną potrzebą jest możliwość wyjechania rano z parkingu do pracy po nocnych opadach śniegu. Na płaskim parkingu.
Jak mieszkałem w mieście to 4x4 nie był do tego raczej potrzebny, a jedynie trochę techniki i wprawy. 4x4 jest raczej przydatny poza miastem ...

wojtek_pl napisał/a:
Czyli co roku istnieje "realna potrzeba" posiadania 4x4.

W mieście tysiące kierowców co roku radzi sobie z napędem na jedną oś więc w mieście potrzeba posiadania 4x4 jest raczej iluzoryczna. Jeżeli jeździsz po mieście to właśnie 4x4 to szpan.
 
mag 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate2
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 132
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-05-11, 21:18   

jacusb napisał/a:

W mieście tysiące kierowców co roku radzi sobie z napędem na jedną oś więc w mieście potrzeba posiadania 4x4 jest raczej iluzoryczna.


Parafrazując :-D :
"W mieście tysiące kierowców co roku radzi sobie bez ABS-u więc w mieście potrzeba posiadania ABS-u jest raczej iluzoryczna."

Po prostu - co kto lubi... :-P
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 21:49   

wojtek_pl napisał/a:
Realną potrzebą jest możliwość wyjechania rano z parkingu do pracy po nocnych opadach śniegu. W Warszawie. Na płaskim parkingu.

Tą realną potrzebę ostatniej zimy wyjątkowo sprawnie realizowała Dacia Logan MCV, niestety - 4x2. :) Też myślałem, że na zasypanym parkingu w zimie to tylko 4x4, kiedy jeździłem o wiele niżej zawieszoną Mazdą. Wydaje mi się, że większy prześwit i 4x2 na warszawskie opady parkingowe w zupełności wystarcza. Zaspy, zamiast przekopywać, po prostu przesuwałem. :) Podczas Katastrofalnego Poniedziałku™, kiedy to zima zaskoczyła kierowców na letnich oponach, śmigałem sobie po śniegowych koleinach z bananem na gębie. :]

Z jeszcze śmieszniejszych rzeczy, ostatnio w długi weekend pojazd mój robił za autobus, dowożąc imprezowiczów na podmiejską hawirę kolegi. Ponieważ hawira mieści się za Jankami, żeby nie stać w kosmicznym korku, przecierałem szlak alternatywny. :) Szlak ów prowadził w końcowym biegu najpierw tragicznie dziurawą asfaltówką ("jadę sobie spokojnie dziurą, a tu asfalt!"), a potem zwykłą, piaszczystą, polną drogą. Na "asfaltówce" szału nie było - dziur może i nie było czuć, ale po odgłosach wnosząc zawieszenie właśnie miało się rozpaść. :/ Za to na polnej ścieżynie Dacia odżyła - nagle zrobiło się cicho, mimo zwiększania prędkości - idealnie wybierała dziury, no po prostu kosmos. :] Największą beczkę pasażerowie i ja mieliśmy, kiedy w połowie polnej dróżki dogoniliśmy... Volvo XC70, snujące się noga za nogą. :DDD Padł pomysł, żeby je łyknąć zaoranym polem, ale niestety musieliśmy wcześniej skręcić. :]

Po zimowych przygodach z Mazdą chorowałem trochę na auto z napędem na cztery łapy (konkurencją dla MCVki było... używane Audi A6 quattro :), ale już nie choruję. :]

PS. Poprawka. :) Dzisiaj zaparkowałem za Volvo XC70 i to, co dogoniliśmy wtedy, to było XC90. :)
Ostatnio zmieniony przez bebe 2011-05-12, 15:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
jacusb 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 22:09   

mag napisał/a:
W mieście tysiące kierowców co roku radzi sobie bez ABS-u więc w mieście potrzeba posiadania ABS-u jest raczej iluzoryczna.

Dokładnie, ABS wydłuża drogę hamowania ale pozwala ominąć przeszkodę, żeby ominąć trzema mieć gdzie. W mieście najczęściej są zaparkowane samochody na chodnikach, piesi, barierki, itp. itd. i często nie ma gdzie omijać. Poza tym w mieście są raczej mniejsze prędkości niż w trasie i często trzeba poprostu zachamować a nie omijać. Przy specyfice jazdy miejsckiej dużo bajerów jest zbędna w samochodzie jak np. tempomat. a przydają się inne nieprzydatne wtrasie, jak np. czujniki parkowania.
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-11, 22:41   

Mnie to przypomina sytuację, kiedy każdy z podrózników przygotowuje sam swój plecak, jeden bardziej zapobiegliwy zaladuje plecak róznymi bajerami, inny skupi sie na prowiancie, jeszcze inny zaopatrzy w ulubione piwo. Tylko czas i rózne sytuacje pokażą, ktory z nich najlepiej się przygotował (przewidział rózne sytuacje).
Jest tu kilku posiadaczy Dustera 4x4 - od żadnego z nich nie usłyszałem żalu, że niepotrzebnie wybrał napęd 4x4, oczekiwać zaś mozna tego od posiadaczy 2x4... czas pokaże...
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
jacusb 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 23:08   

Piotr_K napisał/a:
Jest tu kilku posiadaczy Dustera 4x4 - od żadnego z nich nie usłyszałem żalu, że niepotrzebnie wybrał napęd 4x4, oczekiwać zaś mozna tego od posiadaczy 2x4... czas pokaże...

To zależy dlaczego ktoś zdecydował się na 2x4. W moim przypadku był to świadomy wybór, do tej pory radziłem sobie bez 4x4, 2x4 powinna palić mniej, mniej skomplikowany napęd - mniej usterek, brak reduktora (SUV to nie terenówka), dodatowo zamiast 4x4 wolałem 110KM diesla i ESP. Jeżeli ktoś używa Dustera do jazdy w trudnym terenie ale nie było go poprostu stać na 4x4 to może żałować. Po jednej zimie do jazdy w mieście i przedmieściach jak narazie 2x4 sprawuje się znakomicie.
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-05-11, 23:21   

Osobiście od tej zimy auta dzielę na te z napędem 4WD, i resztę.
Pełna zgoda , że sa auta , które całkiem nieźle radzą sobie zimą,ale 4x4 to zupełnie inna bajka. Ciężko tłumaczyć , to trzeba wypróbować.

Wiele zostało już w temacie powiedziane. Punkt widzenia zależy też od punktu siedzenia. Zwolennicy 2WD, mają swoje argumenty , z którymi trudno się nie zgodzić, z drugiej jednak strony napęd 4WD daje inne możliwości.

O kwestię awaryjnej techniki przeniesienia napędu-spokojnie. W X-trailu, spisuje się ona po latach bardzo dobrze , pozostając praktycznie bezobsługową.
Nie zapominajmy, że wybierając wariant 4WD z tyłu mamy wielowahaczowe zawieszenie, o jego zaletach nie będę się rozpisywał , bo chyba każdy wie o co chodzi.

Pozdrawiam
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2011-05-12, 07:29   

Piotr_K napisał/a:
.
Jest tu kilku posiadaczy Dustera 4x4 - od żadnego z nich nie usłyszałem żalu, że niepotrzebnie wybrał napęd 4x4, oczekiwać zaś mozna tego od posiadaczy 2x4... czas pokaże...

Podobnie jest z butami: jednemu wystarczą trampki ,a inny potrzebuje lakierek.
W trampkach można iść na imprezę- a w lakierkach do parku?????
Bez urazy ;-)
_________________
48piotr
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-12, 07:56   

Ja w Warszawie nigdy nie miałem problemów z wyjechaniem z parkingu czy zaparkowaniem. Tylko przy muldach Alfą i innymi "niskimi" osobówkami zawadzałem atrapą o np. lód. Przy Dusterze problem ustąpił.
Jak kogoś stać i nie żałuje i nie przejmuje się mniejszym bagażnikiem i nie przerażają go droższe koszty serwisu czy czekanie 2 tygodnie na części z Japonii to bierze 4x4. Gdybym miał drugi samochód i więcej kasy w ciemno brał bym 4x4 nie dorabiając do tego ideologii. Albo gdyby mi się marzył 4WD to po prostu bym go kupił. Ja marzyłem o dużym prześwicie, czarnym samochodzie i Dusterze, jak go zobaczyłem w necie. Marzenie zrealizowałem :)
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2011-05-12, 07:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
jacusb 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Rocznik: 2011
Wersja: Duster
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 209
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-12, 08:36   

Ja marzyłem o Toyocie Land Cruiser, ale mała różnica w cenie w porównaniu do Dustera zrobiła swoje ;-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne