Laureata możesz dalej rozbudowywać, a Ambience w tym miejscu się kończy.
Pakiety wyposażenia mają ułatwić i potanić produkcję, jak lakier u H. Forda.
No OK, ale przyjrzyj się cenie napakowanego Ambiance i gołego Laureate i porównaj opcje - działa na niekorzyść Ambiance, choćby ze względu na brak komputera jeśli dobrze kojaże itp. a cena praktycznie ta sama koło 50 tys.
Drugi argument do mnie jakoś nie przemawia - koła zakłada się osobno, szyby czerni się osobno, co innego produkcja kompletu plastików - pod tym kątem m. in. napisałam poprzedniego posta.
Ale co w tym dziwnego, że w hurcie jest taniej? (((:
Aczkolwiek oczywiście dla klienta najlepszy byłby wybór - albo elementy pakietu na sztuki w jakiejś ludzkiej cenie, albo właśnie hurtem, w pakiecie, taniej. Niestety, marketingowcy Dacii (Reno?) mają inny pomysł na zarabianie kasi...
Ale co w tym dziwnego, że w hurcie jest taniej? (((:
Aczkolwiek oczywiście dla klienta najlepszy byłby wybór - albo elementy pakietu na sztuki w jakiejś ludzkiej cenie, albo właśnie hurtem, w pakiecie, taniej. Niestety, marketingowcy Dacii (Reno?) mają inny pomysł na zarabianie kasi...
To co napisałeś jest również akceptowalne pod kątem mojej propozycji, ale zmuszanie klienta do jednoczesnej rezygnacji np. ze stylizowanych stalówek na rzecz alumów, które mi się akurat średnio podobają i zmuszanie do zakupu auta z ciemnymi szybami nie jest udanym pomysłem. Poza tym skąd ta cena zestawu radiowego? już zresztą był o tym temat.
PS. Ciekawe co by było jkby taki pakiet plastików zakupić w systemie x2 wyszło by taniej, byłoby na zapas, a niepotrzebne elementy pewnie pójdą przez forum czy allegro no ale 2x pakiet look to chyba nie przejdzie chożby ze względu na szyby
Ostatnio zmieniony przez koniu 2011-07-09, 19:41, w całości zmieniany 1 raz
Doskonale rozumie Twoje niezadowolenie - ja np żeby dostać elektryczne lusterka i regulowany fotel kierowcy musiałem zrezygnować z nielakierowanych zderzaków ):
Ogólnie jest to de facto wyciąganie kasy od klienta - w standardzie producent dokłada trzy rzeczy warte np 1000 zł, Ty płacisz 2000, a tak naprawdę zależy na jednej...
A najgorsze, że tak jest w prawie każdej marce /:
...I jeszcze bym rozumiał, jakby te auta faktycznie robili jedynie w np 10 wersjach - wtedy na szczegółowej standaryzacji produkcji faktycznie da się coś realnie oszczędzić. Ale kiedy zamawia się auto w salonie? Przecież ono jest produkowane na zamówienie! Co za różnica, czy zamontują do niego szyby zwykłe czy przyciemniane, skoro i tak jest do odnotowywane w konkretnym, przypisanym do pojazdu dokumencie???
No ale jak wyżej - różnica jest wyłącznie w portfelu...
koniu napisał/a:
skąd ta cena zestawu radiowego?
Z kapelusza d: Albo raczej - z głowy, czyli z niczego...
"szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrującej" ma każda wersja (chyba), ale to są standardowe szyby a ja mam z tyłu przyciemnione mocniej/bardziej
Właśnie coś takiego znalazłem na allegro. Szkoda że z demobilu. Macie może jakieś wiadomości czy ktoś to robi, bo boczne listwy i inne "nakładki" czy to na nadkola, tłumik, chlapacze itp. da się już kupić "nie fabryczne". Zresztą to też apel do producentów, może byście coś takiego na wtryskarkach wykonali i wycenili. Przedni "plastik" na zderzak wziąłbym w ciemno.
Zresztą to też apel do producentów, może byście coś takiego na wtryskarkach wykonali i wycenili.
Wbrew pozorom to nie taka tania sprawa. Wykonanie formy wtryskowej dla nieskomplikowanych detali z wymiarami przybliżonymi 20x20x30mm to koszt kilku tysięcy euro. Tutaj gabaryty są trochę większe ale nieskomplikowane i koszt tez mógłby się zamknąć do 10 tys. euro. A na tym trzeba jeszcze zarobić. Cena będzie niższa jeśli będzie się uzyskiwać z formy odpowiednią ilość wyprasek. Do tego dojdą pozostałe koszty związane z całym łańcuszkiem dystrybucji, magazynowania, obsługi i wtedy są takie chore ceny jak w ASO, które też musi mieć narzut.
Witajcie
Tez mam ochotę na te nakładki...
Ale jeśli już miałby to ktoś robić to chyba lepiej np. z aluminium, żeby cokolwiek ochraniały, a nie tylko ozdabiały.
Nie dam sobie głowy uciąć ale wydaje mi się, że do termoformowania stosuje się polietylen, a ten jest chyba niemożliwy do pomalowania. Nie mam pojęcia, czy są specjalne podkłady nanoszone przed pokryciem farbą. Ale metoda zdecydowanie tańsza. Dodatkową zaletą polietylenu jest jego elastyczność w niskich temperaturach- nie trzaska tak szybko.
I ABS/PC również- a to da się malować bez problemu Nie drążyłem nigdy tematu tworzyw używanych do termoformowania a spotykałem się tylko z tackami termoformowanymi z PE. Wymiary były całkiem spore bo ok. 600x1200mm, głębokość formowania ok. 100mm.
Marka: Dacia Duster
Model: Urban Explorer
Silnik: 1.6 SCe 115
Rocznik: 2016
Dołączył: 10 Lut 2016 Posty: 24 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-24, 08:02
Czy w przypadku atrap osłon zderzaków do Dustera zakupionych na portalu aukcyjnym bez kompletu śrubek, można zastosować takie wkręty z kołkami rozporowymi? W zestawie oryginalnym są metalowe spinki z nagwintowanymi otworami które służą za mocowania ale takie cuś chyba też zda egzamin i mniej wycinania będzie w zderzaku.
Za kolegą z klubu megane:
Ten z lewej to oryginał na wcisk, po prawej zamiennik z gwintem. Romix nr.kat. 60001
nr kat. Romix: 60001
nazwa: kołek rozporowy
wymiary: A 18,1 B 8,2 C 9 d 2,7 H 12,4
il.szt. w opak. 10
opis:
marka modele zastosowanie roczniki/uwagi zamiennik do OEM
Chevrolet różne modele Chevrolet zderzaki nakładka i inne 09409-09302
Chrysler różne modele Chrysler zderzaki nakładka i inne
Daewoo różne modele Daewoo zderzaki nakładka i inne 09409-09302
GM USA różne modele GM zderzaki nakładka i inne
Honda różne modele Honda zderzaki nakładka i inne
Ostatnio zmieniony przez thrak 2016-02-24, 08:16, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum