Ja również wreszcie zamontowałem światła dzienne w miejsce przeznaczone na halogeny. Nie dokonałem tego samodzielnie, tylko w ASO przy okazji przeglądu.Koszt 140 zł.
PIC00004.JPG podłączenie białego kabelka w skrzynce
A ja znalazłem światełka na allegro których wymiar to szer.11cm głębokie na 3cm więc 11cm*2szt=22cm
Wymiar kratki tej przed chłodnicą to 85cm-22cm=63cm więc mieszczę się i to z nadmiarem 3cm
Reszta wymiarów się zgadza więc chyba zainwestuję w te światełka pozostawiając przeciwmgłowe
Witam i mam pytanko czy te światełka do jazdy dziennej będą pasowały w miejsce przeciwmgłowych? www.Multi-Corp.pl nr katalogowy JS-09309-V firmy NOXON
Pozdrawiam
Ja również wreszcie zamontowałem światła dzienne w miejsce przeznaczone na halogeny. Nie dokonałem tego samodzielnie, tylko w ASO przy okazji przeglądu.Koszt 140 zł.
Ten koszt to oczywiście tylko usługa? A ile zapłaciłeś za światła i gdzie kupowałeś? Podoba mi się ten pomysł świateł dziennych w miejsce świateł przeciwmgielnych.
Swiatełka kupiłem na allegro. To te o których dwa posty wyżej pisze jackthenight. W moim przypadku ponieważ nie miałem halogenów to musiałem jeszcze dokupić adaptery i spinki. I tu pocieszająca wiadomość, spinki gwąłtownie staniały, z około 15 zł do kilku zł ( wiadomość którą z uśmiechem na ustach podzielił się ze mną pan z ASO) Ja oczywiście kupowałem po 15.
I tu pocieszająca wiadomość, spinki gwąłtownie staniały, z około 15 zł do kilku zł ( wiadomość którą z uśmiechem na ustach podzielił się ze mną pan z ASO) Ja oczywiście kupowałem po 15.
O, to mam okazję zaoszczędzić parę zł :) Okazuje się,że w moim ASO montowali światła dzienne w tych podłużnych otworach listwy pod zderzakiem, nie w miejscu przeciwmgłowych. Na moim aucie będą więc testować nowy (dla nich) montaż? Muszę to poważnie przemyśleć
Ja również wreszcie zamontowałem światła dzienne w miejsce przeznaczone na halogeny. Nie dokonałem tego samodzielnie, tylko w ASO przy okazji przeglądu.Koszt 140 zł.
To mam do Ciebie pytanko czy przy takim podłączeniu przez ASO też przy przekręceniu kluczyka w poz I światła zapalają się i gasną w poz II zapalają się i gasną dopiero po odpaleniu auta palą się cały czas?
To mam do Ciebie pytanko czy przy takim podłączeniu przez ASO też przy przekręceniu kluczyka w poz I światła zapalają się i gasną w poz II zapalają się i gasną dopiero po odpaleniu auta palą się cały czas?
Sprawdzałem jeszcze inne podłączenie tych światełek i zdecydowałem się na wpięcie pod bezpiecznik od szyb. Teraz przekręcam kluczyk w poz.I nic się nie dzieje, przekręcam w poz.II światła się zapalają i świecą cały czas nawet przy rozruchu. Więc mogę słuchać radia w poz.I a światełka się nie świecą.
_________________ Pawlo
Ostatnio zmieniony przez Pawlo 2011-02-17, 19:30, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-02-17, 20:11
Pawlo a to czytałeś : http://www.daciaklub.pl/f...p?p=66148#66148
??
Podałem tam dwie metody podłączenia - 2 metoda zapala dzienne dokładnie podobnie jak twoje podłączenie pod bezpiecznik szyb, z tą różnicą że nie trzeba prowadzić kabli do wnętrza auta oraz można w każdej chwili wyłączyć dzienne bez wyłączania innych akcesorii w aucie.
Pawlo napisał/a:
Więc mogę słuchać radia w poz.I a światełka się nie świecą.
Do słuchania radia potrzebujesz przekręcać kluczyk w poz I ?
Jeśli masz radio fabryczne to włączyć radio możesz bez kluczyka.
A jeśli masz swoje radio i sam lub ktoś je podłączył w taki sposób, to można to inaczej podłączyć, tak aby można było włączyć radio bez kluczyka.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2011-02-17, 20:35, w całości zmieniany 3 razy
Tylko że ja nie użyłem okablowania od przeciwmgłowych tylko to oryginalne od lamp, nie chciałem niczego przecinać w skrzynce z przekaźnikami. Tak uważam że jest czytelnie a dla mnie było szybciej. Co do radia mam swojego pioneerka z dorobionym sterowaniem pod kierownicą. Nie chce tego przerabiać bo nie mam takiej potrzeby.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-02-17, 21:29
Pawlo napisał/a:
Tylko że ja nie użyłem okablowania od przeciwmgłowych tylko to oryginalne od lamp
W opisie paręnaście wierszy niżej pod metodą 2 jest opis podłączenia z wykorzystaniem oryginalnych kabli od lamp dziennych.
Pawlo napisał/a:
nie chciałem niczego przecinać w skrzynce z przekaźnikami
No rozumiem - albo przecinamy i podłączamy pod maską w skrzynce przekaźników, albo wprowadzamy kabel do wnętrza auta do skrzynki bezpieczników - to już jak kto woli- ja jestem zwolennikiem jednak lutowanych połączeń niż wtykania kabla pod bezpiecznik
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2011-02-17, 21:43, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum