A w naszych Daciach schemat klimy jest dokładnie taki :
(1) Sprężarka
(2) Skraplacz
(3) Zbiornik osuszający
(4) Czujnik ciśnienia
(5) Zawór rozprężny
(6) Parownik
(7) Zespół wentylatora
(8) Wentylator chłodnicy
(9) Chłodnica silnika
(10) Płyn pod wysokim ciśnieniem
(11) Para o niskim ciśnieniu
(12) Para o wysokim ciśnieniu
(13) Kabina
(14) Komora silnika
(15) Powietrze zewnętrzne
(16) Do bloku mieszającego powietrze
(17) Przegroda czołowa
(18) Powietrze zewnętrzne lub z recyrkulacji
(19) Wysokociśnieniowy zawór napełniania
(20) Niskociśnieniowy zawór napełniania
Temp. otoczenia | Akceptowalna temp. wydobywająca się z środkowych kratek
15°C | pomiędzy 4°C a 8°C
20°C | pomiędzy 6°C a 10°C
25°C | pomiędzy 8°C a 13°C
30°C | pomiędzy 12°C a 16°C
35°C | pomiędzy 17°C a 20°C
40°C | pomiędzy 21°C a 25°C
Test wykonujesz następująco :
CHECKING THAT THE AIR CONDITIONING
IS EFFICIENT
I - PREPARING THE VEHICLE
Keep the vehicle in the shade for approximately an
hour (doors, windows and bonnet closed, centre air
vent open).
II - METHOD OF USE
Start the vehicle's engine (leave it idling).
Make sure that the air conditioning is not activated.
Wait 2 minutes.
Adjust the air conditioning controls:
- temperature: maximum cold setting,
- distribution: centre air vent (all at face level),
- ventilation: maximum setting,
- recirculation: open (external air position).
Check the temperature of the air blown from the centre
air vents using a thermometer:
- the temperature must be the same as the ambient
air temperature ± 5°C.
Activate the air conditioning.
Check the temperature of the air blown from the centre
air vents using a thermometer, 6 minutes after
the air conditioning is switched on and refer to the table
above. The temperature must not change more
than ± 0.5°C.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum