Dla potomnych: od strony silnika w zasadzie widać jedno przejście zaraz pod podszybiem które nie wchodzi do wnętrza. Drugim widocznym jest przejście wiązki głównej i to jest jedyne sensowne miejsce aby "przebić się" przez uszczelkę do środka i nie pruć wygłuszeń z obu stron grodzi. (uwaga: uszczelka jest podwójna). Da się to zrobić bez zdejmowania obudowy filtra powietrza, ale bez niej jest dużo wygodniej. Inne przejścia o których mówili poprzednicy, o ile są, to są zakryte wygluszeniami od strony silnika i od wewnątrz (1.6Sce 2019).
PS: dodałbym zdjęcie, ale się nie da. :P
Ostatnio zmieniony przez buladag 2024-05-27, 17:43, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum