Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-01-16, 16:33
Na tej stronie dostępna jest najnowsza baza do DDT2000, która po rozpakowaniu zajmuje 700MB. Spokojnie obsłuży w pełni Dustera :
http://przeklej.net/file_details/34231.html
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2013-01-16, 18:02, w całości zmieniany 2 razy
Witam,przeczytałem cały wątek i nie znalazłem odpowiedzi ani wskazówki na temat który mnie interesuje.Stąd moje pytanie.Czy za pomocą DDT2000 można odczytać staus immo w sterowniku Sirius 32,czy jest aktywne czy nieaktywne?I gdzie można to odczytać?
Z francuskim sobie nie radzę,próbowałem ze słownikami i translatorami ale nic mi z tego nie wyszło...
Bardzo proszę o jakąś podpowiedź.
Z góry dziękuję Arek
Witam.
Jeżdżę Thalią 1,5 dci 65 KM, 2002 rok, 116 tyś przebiegu.
Zawitałem na to forum , bo widzę że wątek dd t2000 jest żywszy niż na forum Renault.
Miałem problem z palącą się kontrolką świec żarowych i bardzo ciężkim rozruchem (świece OK).
Postanowiłem podpiąć się pod dd t2000:
1. Program wyszukał moduły
2. Po wyszukaniu błędów wyświetliło mi komunikat: ...... Nie można odnaleźć określonego modułu
3. Nie widząc zbytnio co zrobić - kliknąłem na kasowanie błędów.
Po całej akcji kontrolka zgasła, autko zapala normalnie.
Mam tylko dylemat. Czy to możliwe żeby skasował błędy których nie "znalazł". Wiem że jak czegoś nie ma w bazie, to i tak wyświetli błąd tylko nie zdefiniowany.
Proszę o oświecenie mnie w tym temacie.
Mam nadzieję że problem się nie powtórzy - choć w przyrodzie nic nie ginie....
Dołączam zrzuty ekranowe.
1.jpg Program wyszukał takie moduły
Plik ściągnięto 1095 raz(y) 206,99 KB
2.jpg po wyszukaniu błędów wyświetliło mi ten komunikat
Moja baza to ta wcześniejsza (405 MB). Tylko czy faktycznie można skasować błąd którego program we wcześniejszej bazie nie miał i nie widział?
Moje następne podejście na pewno będzie z tą większą bazą.
Program wysyła tylko komendę kasuj, nie musi znać ani wiedzieć co dany błąd oznacza. To komputer wtrysku lub inny wykonuje operacje kasowania błędów .
Rozumiem że wysyła tą komendę do znalezionych modułów, niezależnie czy widzi czy nie widzi w nich błędów (lub nie ma ich w bazie - czyli też nie widzi). A co z modułami których nie odnajduje? Tak było chyba w moim przypadku...
Marka: Renault
Model: Clio II
Silnik: 1.2
Rocznik: 2002
Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 3 Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-10, 17:36
Cześć!
Co prawda nie jestem posiadaczem Dacii ale mam pytanie dotyczące programu DDT2000. Mam upierdliwą i trudną w diagnozie usterkę, chce zrobić log parametrów podczas jazdy autem (coś w stylu logów tworzonych przez kości diagnostyczne typu OBD LOG czy OBD ROAD). Powiem szczerze że nigdy nie używałem DDT2000, czy moglibyście mi więc podpowiedzieć jak zrobić taki zapis parametrów podczas jazdy?
Witam wszystkich.
Pojawił się problem z połączeniem. Po instalacji programu (zgodnie z instrukcją) przy próbie połączenia z jakimkolwiek ECU pojawia się błąd:
UCBIC/BFR - UCH transv 6_1 Com error (No reply for request '81' (retry count = 3))
^ Function : UCBIC/BFR - Name : UCH transv 6_1
Error : 2000 Msg : No reply for request '81' (retry count = 3)
Dioda na kablu po podłączeniu do samochodu świeci się.
Wygląda jak by nie widział się z interfejsem (oczywiście kabelek KKL).
Kabel windows znajduje, wygląda , że sterowniki instalują się poprawnie, próbowałem już nawet najnowszej wersji sterownika (64bit) z 20 lutego. Ustawienia COMa testowałem wg kilku znalezionych instrukcji (ewentualnie poproszę o przypomnienie działających parametrów).
Ten sam błąd mam w wersji 2.0.9, 2.3.01 i 2.5.0.0. Bazy prówowałem 170, 400 i 680 MB oraz z nakładkami i poprawkami dostępnymi na forum.
Najciekawsze jest to, że ostatnio korzystałem z kabelka rok temu i wszystko pięknie działało. Niestety w międzyczasie padła karta sieciowa w laptopie i wymienili mi cała płytę główną i reinstlkę systemu miałem. Teraz przyszedł czas skorzystać i nie mogę sie dogadać.
System: Win 7 Premium 64bit PL
Próbowałem również na 2 innych laptopach, jeden z win7 64Bit Pro i jeden z Win XP. Wszędzie ten sam błąd.
Ktoś ma jakiś pomysł jak ożywić połączenie?
Ostatnio zmieniony przez divilish 2013-03-11, 09:18, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Renault
Model: Clio II
Silnik: 1.2
Rocznik: 2002
Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 3 Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-11, 18:08
Witam ponownie,
No więc podłączyłem DDT2000 i niestety brakuje mi w bazie definicji dla błędów i układów. Ma ktoś może namiary na najnowszą bazę (tą 680 MB).
Może wiecie co to za błędy:
Raport
Czy ktoś wie co to za błąd lub może przetłumaczyć?
Output device: collecteur admission S1042
Status DTC : panne presente et memorisse - signal incoherent
Niewłaściwy sygnał ale czego? Kolektora ssącego?
Ciśnienie w kolektorze Pression collecteur admission mam 408,20 (mb) przy 1000obr więc czujnik działa. Auto po kilku minutach pracy wchodzi w tryb awaryjny.
Błąd jest na 2 bazach danych 180mb i 677mb i tak samo opisany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum