Termometr umieszczony super , dwa pytania czy termometr jest przymocowany do pod sufitu i czy trzeba zdjąć ten plastik ze słupka jeśli tak to w jaki sposób
Termometr trzyma sie w miarę sztywno w podusfitce bo otwor wycialem na milimetry, prawa strona mi troszke odstawala od srodka wiec miedzy termometr a dach wlozylem ten kawalek podsufitki wycięty i jest cacy... Najwiecej roboty było z demontazem tego slupka, trzyma na trzech zatrzaskach, trzeba ciągnąć od gory i w szczelinie patrzyc gdzie zatrzask i ciekim srubokretem odwarzyc. Lepiej ściągnąć i kable przypiac na spinkacy do istniejacej instalacji
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-23, 06:31
Dominus napisał/a:
Najwiecej roboty było z demontazem tego slupka, trzyma na trzech zatrzaskach, trzeba ciągnąć od gory i w szczelinie patrzyc gdzie zatrzask i ciekim srubokretem odwarzyc.
W tym przypadku najlepiej jest zdjąć uszczelkę drzwi na długości słupka, co od razu uwalnia zatrzaski. Pojawia się wtedy szczelina, przez którą jest dostęp do tego zatrzasku wewnątrz słupka i można go odblokować śrubokrętem.
Termometr zabudowany zgodnie z waszymi instrukcjami i podpowiedziami ,po wyciągnięciu uszczelki drzwi łatwo umieścić kable,wygląda to tak.Teraz czas na moduł domykania 2 szyb, ale czekam na lepszą pogodę .Dzięki że istnieje takie forum, zawsze można samemu ulepszyć swoja auto.Po dłuższej jeździe musiałem zmienić miejsce termometru z powodu złej widoczności po prostu jestem za wysoki,teraz znajduje się koło zapalniczki z prawej strony,a w miejsce poprzednie zabudowałem wyświetlacz czujnika cofania oto zdjęcia
130910_150556_.jpg
Plik ściągnięto 10837 raz(y) 149,75 KB
130910_150522_.jpg
Plik ściągnięto 244 raz(y) 113,1 KB
130311_134600.jpg
Plik ściągnięto 430 raz(y) 101,37 KB
Ostatnio zmieniony przez strykol 2013-09-10, 14:38, w całości zmieniany 2 razy
Do środka w oświetleniu ,żarówka w oświetleniu led to nie powinno się nagrzewać ,a rameczka to metalowa klamra z torby żony bo cięcie w podsufitce troszkę nie wyszło musiałem to jakoś zamaskować.
Ja u siebie zamontowałem mały termometr panelowy. Zasilany z przewodu do zapalniczki, takze włącza się dopiero po włączeniu zapłonu.
Tak się prezentuje:
Ja u siebie zamontowałem mały termometr panelowy. Zasilany z przewodu do zapalniczki, takze włącza się dopiero po włączeniu zapłonu.
Tak się prezentuje:
Ja u siebie zamontowałem mały termometr panelowy. Zasilany z przewodu do zapalniczki, takze włącza się dopiero po włączeniu zapłonu.
Tak się prezentuje:
Witaj Tomszafa....Patrzac z zazdroscia na twoje dzielo postanowilem zamówic taki sam czujniczek,i jest juz w drodze..Prosze powiedz dokladnie jak podpioles kabelki ,najlepiej kolorami,jak sie odkreca obudowe zapalniczki,czyli panel i gdzie umiesciles czujniki temperatury.AAAAA,czy wyswietlacz pokazuje dwie temperatury jednoczesnie,czy trzeba je zmieniac recznie oddzielnie?
Witaj Tomszafa....Patrzac z zazdroscia na twoje dzielo postanowilem zamówic taki sam czujniczek,i jest juz w drodze..Prosze powiedz dokladnie jak podpioles kabelki ,najlepiej kolorami,jak sie odkreca obudowe zapalniczki,czyli panel i gdzie umiesciles czujniki temperatury.AAAAA,czy wyswietlacz pokazuje dwie temperatury jednoczesnie,czy trzeba je zmieniac recznie oddzielnie?
Termometr pokazuje tylko jedna temp. w tym przypadku zalezy gdzie umiescisz czujnik.
Ja czujnik umiescilem przy drzwiach pasazera w nadkolu tak zeby pokazywal tylko temp. zewnetrzna.
Co do kabli najlepiej jest sprawdzic to miernikiem ktore po wlaczeniu zaplonu daja +12V.
W tej chwili nie pamietam kolorów kabli a nimi tez bym sie nie sugerowal.
Po zdjeciu tego paneliku z zapalniczka odepniesz kostke od zapalniczki i mozesz wtedy sprawdzic ktory kabel jest +12V. Sa tam trzy kable.
Co do samego termometru to bedziesz musial przedluzyc kabel od sondy (czujnika) bo jest krotki i nie starczy aby go wyprowadzic przy drzwiach pasazera.
Ja jeszcze mysle co by zrobic cale podlaczenie termometru na jakiejsc odpinanej kostce co by mozna ewentulanie w przyszlosci caly panelik wyciagac odpinajac kostki.
No fajnie to zrobione zostało przez Ciebie. Ja się zastanawiam nad montażem w Leo_siu w okolicy włącznika klimatyzacji. Jednak myślę nad tym termometrem - ma 5 metrowy kabel sondy: http://allegro.pl/eleganc...3176304576.html
_________________ Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
No fajnie to zrobione zostało przez Ciebie. Ja się zastanawiam nad montażem w Leo_siu w okolicy włącznika klimatyzacji. Jednak myślę nad tym termometrem - ma 5 metrowy kabel sondy: http://allegro.pl/eleganc...3176304576.html
Zastanawialem sie tez nad tym termometrem ale byl za duzy dla mnie.
Ja chcialem to miec w takim miejscu zeby nie rzucal sie w oczy i wygladal w miare "oryginalnie"
Nie wiem czy mi wyszlo ale ja jestem zadowolony.
Termometr zabudowany zgodnie z waszymi instrukcjami i podpowiedziami ,po wyciągnięciu uszczelki drzwi łatwo umieścić kable,wygląda to tak.Teraz czas na moduł domykania 2 szyb, ale czekam na lepszą pogodę .Dzięki że istnieje takie forum, zawsze można samemu ulepszyć swoja auto.
Mam pytanko. Ja umiesciles czujnik w tym miejscu?
Łatwo jest tam dojsc?
Bo zastanawiam sie czy nie dać u siebie tez w tym samym miejscu (teraz mam puszczone przy zawiasie drzwi pasazera)
Może odświeżę temat... montował ktoś taki termometr w DD w ostatnim czasie??
a w czym potrzebna pomoc ?
Ja jestem na etapie zamontowania wyświetlacza na panelu zapalniczki samochodowej.
Zostało mi wyprowadzić kabel na zewnątrz tzn. planowane miejsce pod przednim zderzakiem ale niestety mam za krótki kabel od sondy i szukam odpowiedniej 3 żyłowej linki na przedłużenie...
termo.jpg
Plik ściągnięto 434 raz(y) 61,01 KB
Ostatnio zmieniony przez miguel 2013-09-04, 18:05, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 2013-09-06, 10:40 Jak zdemontować ten panel zapalniczki?
Chcę tego panela trochę zmłodyfikować, a wydawa mi się monolitem z całym kanałem. Widzę dobrze na fotce jakieś zatrzaski? Jak toto zdjąć nie łamiąc onych? Bo mam wyjątkowy talent zaczaskołamacza.
Dzięki. Ośmieliłem się trochę większą siłę przyłożyć od dołu i wyszedł panel bez strat w ludziach i sprzęcie. Więcej się napracowałem przy odkręcaniu gniazda zap. z tegoż panelu - trzeba było śrubkę (gwiazdka) w środku odkręcić, gniazdo rozmontować i dopiero wyszło.
Hallo!!
Sledze to Forum juz prawie rok czasu. W grudniu a dokladnie 12 .12.2012 o godzinie 12.12 dostalem moje Lodgy.
Wykozystalem wszystkie mozliwe dobre rady a mianowicie:
podswietlilem przyciski opuszczania szyb
Swiatla cofania z obydwu stron
Swiatla przeciwmgielne z obydwu stron
Kamera cofania z wyswietlaczem w lusterku wstecznym
oswietlenie bagaznika po obu stronach
czujnik temperatury zewnetrznej i wewnetrznej.
Pare Fotek :
IMG_20130911_173634.jpg
Plik ściągnięto 274 raz(y) 150,68 KB
IMG_20130911_173627.jpg
Plik ściągnięto 257 raz(y) 167,86 KB
IMG_20130911_173455.jpg
Plik ściągnięto 208 raz(y) 175,84 KB
IMG_20130911_173515.jpg
Plik ściągnięto 238 raz(y) 141,97 KB
IMG_20130911_173539.jpg
Plik ściągnięto 327 raz(y) 181,4 KB
IMG_20130911_173409.jpg
Plik ściągnięto 359 raz(y) 127,07 KB
IMG_20130911_173340.jpg
Plik ściągnięto 291 raz(y) 134,02 KB
IMG_20130909_103611.jpg
Plik ściągnięto 310 raz(y) 91,74 KB
IMG_20130909_103444.jpg
Plik ściągnięto 341 raz(y) 66,46 KB
Ostatnio zmieniony przez axi 2013-09-11, 21:00, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum