Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2019-10-09, 05:16
Sprawdź jeszcze raz ustawienia ddt, bo jest coraz wiecej przypadkow gdzie użytkownicy obsługujący program wybieraja moduł, nie naciskaja ODŚWIEŻ, zmieniaja ustawienie, naciskaja zapisz i tragedia gotowa.
Mam nadzieje, że czytałeś forum i nie podmieniłeś na manetke "auto".
Sprawdz czy manetka jest sprawna.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Manetka bez napisu AUTO.Wróciłem do poprzednich ustawień,znowu mam jeden interwał pracy wycieraczek,jedno wahnięcie ( przycisk górny),komp.(przycisk dolny).No i oczywiście merdanie ogonkiem.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2019-10-09, 20:13
Jak wszystko wróciło do normy, to:
Cytat:
Wchodzimy w UCH (BCM, moduł komfortu) np. dla Sandero II: T4_VS_BCM_DDT2000_SW15_1
Z listy rozwijamy Front Wiper > Front Wiper - Configuration
Zmieniamy INTERMITTENT_RING_CF na true
Klikamy Send
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Okazało się że ściągnąłem jakąś ubogą wersję ddt i nie mogłem znaleźć tego co trzeba. Teraz jest już OK . Nareszcie można regulować wycieraczki i nie merdać ogonkiem. Dzięki za wskazówki !
Wysłany: 2019-12-27, 09:30 Regulacja pracy wycieraczek .
Czesc. Naczytałem sie już paru rozwiazan na ten temat w daciach. Moje pyt. czy coś oprócz własnych inwencji zmieniło się w tym temacie. Mam na mysli jakieś regulacje przez serwis w komputerze. Nie moge grzebac .A czas miedzy ruchami jest dla mnie zbyt długi.
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1956 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-12-27, 16:30
Nic serwis z tym nie zrobi. Kup na Allegro manetkę od Clio IV / Captura ( BEZ napisu AUTO!!!) , zaprogramuj ją i ciesz się płynną regulacją wycieraczek. Koszt znikomy, jak dobrze trafisz wyjdzie Cię 50zł. Nie pisz, że nie możesz bo możesz. Ja poprzednia Lodgy miałem na gwarancji i z wymieniona manetka pojechałem na przeglad techniczny po 3 latach. W ASO stwierdzili, że nie działa mi jeden z przycisków na manetce ( w tej z Clio IV są 2 przyciski a nie tak jak w Daciach 1) i chcieli wymienić ja na gwarancji, ja powiedziałem broń boże i temat został zakończony.
Jak uda ci się trafić to znajdziesz tą manetkę z przesyłka za 50zł, ja już dwie tak znalazłem a nawet jak ci się nie uda to i tak warto zainwestować te 100zł, chyba każdy z forumowiczów kto ją wymienił Tobie to powie.
Gdzie widnieje ten napis auto. Zeby wiedziec co powiedziec sprzedawcy. A jeszcze wejscie w komputer. Czy wpiecie jest rejestrowane .Chodzi mi czy serwis wie o dokonywanych zmianach w ustawieniach
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1956 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-12-28, 12:23
Poczytaj w poniższym linku wszystko masz tam napisane, prościej się nie da już wytłumaczyć. Najważniejsze aby kupić dobry interfejs po BT najlepiej Icar2 lub Icar3 oraz należy ściągnąć porządna wersję ddt4all - ja polecam wersję której instalka zajmuje ponad 150mb bo ta np działa. Ja na początku miałem problemy z ogarnięciem swojego auta własnie przez program który niby u innych forumowiczów działał a u mnie nie chciał. Od kiedy znalazłem działającą wersję nie mailem problemu ze zmianą parametrów w swoich 2 poprzednich daciach i oczywiście obecnej.
Aktywowane w Lodgy 2019. Górny przycisk przerobiony na pojedyńcze machnięcie, manetka młodszą o 3 miesiące od tej z auta.
Ciekawostka, po podpięciu i nie ruszając nic w ddt4all po włączeniu wycieraczki tył ta machała dwa razy.
Wysłany: 2020-10-18, 20:07 tryb przerwany wycieraczek
Cześć,
od kilku dni mój tata cieszy się nową Logdy. Jedną z rzeczy, które nam wyjątkowo doskwiera to tylko jeden tryb przerywany wycieraczek. Czy może ktoś z Was jakoś poradził sobie z tym jednym z wielu objawów bolesnego cięcia kosztów w tym samochodzie?
Kiedyś w satrym VW Jetta zainstalowałem sobie rewelacyjny przekaźnik do wycieraczek. Pomysł zaczerpnąłem ze Stara. Dizałał on w ten sposób, że włączało się tryb przerywany i wyłączało po wybranym czasie włączało się po raz drugi i wycieraczki działały w dokładnie w takich odstępach jaki był między tymi dwoma ostatnimi włączeniami wycieraczek.
Czyli
1. manetka w dół (wycieraczki włączają się) i od razu w górę.
2. czekamy aż na szybie zbierze się wystarczająco dużo deszczu. Załóżmy że mijają dwie sekundy. Manetka znowu w dół i już ją tak zostawiamy. Od tej pory wycieraczki działają w odstępach dokładnie dwu sekundowych.
Czy nie wiecie może jak wyglądają przekaźniki w nowej Lodgy? Czy można coś takiego zainstalować? A może macie swoje inne sposoby rozbudowę tej fabrycznej funkcjonalności?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum