DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia Duster 1.5 dCi 110 4x4
Autor Wiadomość
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-02-24, 18:17   

Seryjne dysze spryskiwaczy to porażka. Moje pomimo wysokiej jakosci płynu , się przytykały i słabiutko sikały. Zamontowałem dysze mgłowe. Rewelacja , a jaka oszczędność płynu. Polecam absolutnie każdemu. Dodatkowa modyfikacja w dziedzinie spryskiwaczy , to zaworek zwrotny na wężyku prowadzącym płyn na tylną szybę. Teraz od razu płyn leje się na szybę , a nie po 2 machnięciach tylnej wycieraczki. przedłuży to jej żywot. Dokumentacja fotograficzna, na dniach.
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Ostatnio zmieniony przez esdziewiaty 2011-02-24, 18:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
Daster 



Marka: Dacia, BMW
Model: Duster, Seria 5 E39
Silnik: 1.6/105KM, 3.0/231KM
Rocznik: 2010, 2002
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 366
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-03-17, 09:39   

esdziewiaty zlokalizowales te skrzypienie fotela? U mnie tez zaczal skrzypiec co prawda nie jest to glosne ale w nowym samochodzie denerwuje. Nie moge zlokalizowac miejsca ale tak sie zastanawiam z reakcji na rozne obciazenia fotela czy to nie na styku szyny fotela i podlogi. Czy nie pomoze przesmarowanie szyn smarem?
_________________

Ostatnio zmieniony przez Daster 2011-03-17, 09:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-17, 11:22   

Niestety nie udało mi się tego zlokalizować , muszę się wybrać do serwisu , ponieważ mam kilka rzeczy do poprawek. Zawieszający się wskaźnik paliwa, skrzypiący fotel, oraz odklejające się nakładki na nadkola.
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
Roobertino 


Marka: KIA
Model: Sorento
Silnik: 2,5
Rocznik: 2008
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-17, 12:04   

esdziewiaty napisał/a:
Seryjne dysze spryskiwaczy to porażka. Moje pomimo wysokiej jakosci płynu , się przytykały i słabiutko sikały. Zamontowałem dysze mgłowe.


jak można coś więcej na temat tych dysz? Nie bardzo się orientuje w tym temacie gdzie można takie cuda kupić i czy pasują bez problemu do DD :-P
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2011-03-17, 13:51   

Roobertino,

Dysze mgłowe można znaleźć na Allegro, ale uwaga z zamieszczonych zdjęć nie widać na razie czy pasuję do Daci Duster (trzeba dokładnie sprawdzić sposób montowania).
 
Roobertino 


Marka: KIA
Model: Sorento
Silnik: 2,5
Rocznik: 2008
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-17, 14:02   

Dzięki chriskb za info może esdziewiaty się wypowie bo On już sobie zamontował takie dysze
Ostatnio zmieniony przez Roobertino 2011-03-17, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-18, 09:59   

Klik

Kupiłem od tego sprzedawcy.

Montaż

Na stronie trzeciej jest dokumentacja techniczna i fotograficzna montażu. Od siebie dodam , że trzeba wyciąć plastikowy element , który odpowiada za mocowanie w masce. W DD jest po boku , w tych dyszach od przodu. Jednak bez obaw , dysze trzymają się i bez tego doskonale i nie ma żadnych przeszkód dla ich montażu.
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
Roobertino 


Marka: KIA
Model: Sorento
Silnik: 2,5
Rocznik: 2008
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-18, 17:04   

esdziewiaty dzięki wielkie
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2011-03-20, 22:33   

esdziewiaty,

W związku z tym , że piszesz o odklejaniu nakładek na nadkolach mam pytanie.

Czy nakładki na nadkola zakładali Tobie u Zdunka?

Na podstawie zdjęć widzę, że po założeniu nadkoli warto zastosować zewnętrznie (uszczelniacz/klej np. Sikaflex 221)

Pozdrawiam
:-)
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-20, 23:01   

Tak to był Zdunek. Musze się wybrać do nich na dniach , bo zgubię i będę płacił;D

Wczoraj znalazłem jednak dużo bardziej niepokojącą rzecz, otóż na ozdobnej listwie bagażnika, od jej środka , do prawego końca widać wyraźny ślad , po stykaniu się klapy z ową listwa. Rzut okiem na klapę , i tam też wyraźne ślady po zetknięciach. Nie wiem czym to spowodowane. Klapa krzywa, czy może auto nie ma geometrii jak trzeba. Zdjęcia na dniach dodam.
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
mlodyprzem 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV 2013
Silnik: 1,2
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 127
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-03-20, 23:02   

esdziewiaty napisał/a:
Seryjne dysze spryskiwaczy to porażka. Moje pomimo wysokiej jakosci płynu , się przytykały i słabiutko sikały. Zamontowałem dysze mgłowe.


Koledzy, przed odbiorem Dustera też zakładałem sobie, że wymienię dysze spryskiwaczy na mgłowe. Wczoraj odebrałem Dustera i specjalnie sprawdziłem spryskiwacze szyb. Powiem szczerze, że nie ma się do czego przyczepić. Spienionym strumieniem pryskają dokładnie na całą szybę i jednym pociągnięciem wycieraczek szyba jest czysta i sucha. Pryskają o wiele lepiej niż np w Astrze G. Nie wiem, czy ja mam małe doświadczenie w tym temacie, czy może Dacia coś poprawiła.
 
Dusterjack 



Marka: Dacia/Jeep
Model: Duster/Grand Cherokee
Silnik: 1,5 dCi 110 4x4/ 3.0 CRD 4x4
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 319
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2011-03-20, 23:15   

U mnie też spryskiwacze dają czadu i rozpylają płyn na całą szybę, nie mam z tym problemu.
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-20, 23:33   

To dosyć interesujące , bo ja u siebie płyn niskiej jakości mogę wykluczyć. Tak czy inaczej dysze mgłowe polecam jako praktyczna i prostą modyfikację. :-)
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2011-03-21, 09:25   

esdziewiaty,

Może to jest problem montaży listwy zabezpieczającej. Nie wiem czy to pomoże ale w załączonym pliku mam sposób regulacji tylnej klapy (sorry tylko w jęz. ang.)

tailgate-adj.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 572 raz(y) 58,02 KB

 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2011-03-23, 21:05   

Cytat:
* EBD dziala przod-tyl - myslalem, ze moze dziala dla kazdego kola niezaleznie ale chyba nie
* W 4x4 z esp mamy funkcje "miedzygazu" - jesli komputer stwierdzi, że zbyt szybko puscilismy sprzeglo bez "blip'a" przy redukcji lub zbyt gwaltownie odjelismy gaz to moze sam podniesc moc silnika tak zeby nie dopuscic do poslizgu przednich kol wywolanego hamowaniem silnikiem
* ASR z tego co widac moze hamowac kola I/LUB zmniejszac moc silnika w zaleznosci od swojego widzimisie - byc moze tutaj decyzje juz sa wlasnie zalezne od trybu napedu, poziomu wcisniecia gazu itp - trzeba by wiecej poszperac i potestowac :)
* W 4x4 ESP uzywa jednego czujnika przyspieszenia wiecej niz w 4x2 (wzdluznego) - znaczy to chyba, ze wersja 4x4 ma tez understeer control zwany CDC (?) polegajacy na przyhamowywaniu niezaleznie wszystkich 4ech kol w celu opanowania poslizgu przedniej osi :)
* ESP przyhamowujac kola obniza rowniez moc silnika w danym momencie (ciekawe jak to sie ma do wychodzenia na gazie z nadsterownego poslizgu ;) )
* System 4x4 moze sam przejsc w tryb LOCK z trybu auto zeby sie ostudzic - wylaczy sie na 2wd przy zupelnym przegrzaniu (powyzej 220stopni)
* W trybie auto naped tylu dolaczany jest tylko przy przyspieszaniu (dokladniej wcisnieciu pedalu gazu odpowiednio mocne) i tylko jesli nie hamujemy i nie dziala aktualnie ani abs ani esp
* W trybie lock naped jest zapiety zawsze ponizej 30km/h, powyzej 30km/h jest zapiety wtedy kiedy moze byc zapiety w trybie auto i...
* System 4x4 w trybie lock NIE trzyma pelnego locka do granicznej predkosci - plynnie przechodzi z pelnego locka do jego braku pomiedzy predkosciami 30-100 km/h kiedy to przelacza sie w auto
* Komputer moze zarzadac zmniejszenia mocy silnika w celu ochrony elementow napedu 4x4


A do tego znalazlem wczoraj czytajac juz instrukcje do mojego, ze w terenie zaleca sie WYLACZENIE ESP - i tutaj nagroda - mimo wylaczenia ESP pozostaja aktywne mechanizmy przyhamowywania slizgajacych sie kol - dostajemy auto jakby bez elektronicznych pomocnikow (LOCK rowniez uterenawia ABS dopuszczajac blokowanie kol) za to z elektroniczna blokada obu dyferencjalow :D
Ostatnio zmieniony przez RnR 2011-03-23, 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-03-23, 22:08   

Co do regulacji klapy. Mam nadzieje , że serwis Zdunek ją zna;]
Co do ESP i 4x4, po raz kolejny okazuje się , że warto poświęcić instrukcji obsługi troszkę uwagi:)



Założyłem dziś letniaki, mi przypadły Continentale Cross Contact LX. W porównaniu do Lattitude Alpin , to auto stało się prawie sportowym samochodem! Prowadzi się precyzyjniej i lżej. Liczę na mniejsze spalanie, z racji mniej agresywnego bieżnika. ;)
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-23, 22:48   

RnR napisał/a:
LOCK rowniez uterenawia ABS dopuszczajac blokowanie kol

Ooo? A tu twierdzą, że nie! :shock: :shock: :shock:


Cytat:
z elektroniczna blokada obu dyferencjalow

Ja wiem, że tam jest wcześniej słówko "jakby", ale bez przesady... <;
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2011-03-24, 07:07   

Nie do konca jakby - to dokladnie ta funkcja realizowana innymi srodkami - przyhamowanie kola blokuje dyferencjal i przenosi moment na drugie kolo - jedyna roznica, to, ze moment jest zmniejszony o to co idzie na hamowanie (up to 50% jesli byla by maksymalna sila hamowania) ale w sytuacji poslizgu i przy obecnej mocy silnikow i cywilnej jezdzie to raczej pomijalne right? :) (no i nikomu z bmw (xdrive) czy vw nie przeszkadza nazywac dokladnie takich systemow systemami z edl itp itd :) )

A co do rzetelnosci niemieckiego testu ( ;) ) to prosze rzucic okiem tutaj (srodkowa kolumna): http://pokazywarka.pl/p0vboj
:)
Ostatnio zmieniony przez RnR 2011-03-24, 07:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24, 08:28   

RnR napisał/a:
jedyna roznica, to, ze moment jest zmniejszony o to co idzie na hamowanie (up to 50% jesli byla by maksymalna sila hamowania) ale w sytuacji poslizgu i przy obecnej mocy silnikow i cywilnej jezdzie to raczej pomijalne right?

No to ja jestem z tych, dla których to nie jest "right" (;

Raz, że po prostu lubię precyzję, więc jak widzę skrót "EDS", to zgodnie z logiką oczekuję, że stoi za tym konkretne rozwiązanie techniczne. (Inaczej to w ogóle dajmy se spokój z językiem i nazywajmy wszystko jak lecie "bunga bunga" d: ).

Dwa, że 50% to MSZ jest jednak spora różnica - nawet jeżeli w niektórych sytuacjach (niechby nawet: większości) faktycznie wystarczało.


Cytat:
nikomu z bmw (xdrive) czy vw nie przeszkadza nazywac dokladnie takich systemow systemami z edl

To już - ewentualnie - ich problem, ale uważam, że należy równać w górę, a nie obniżać poziom d:

Natomiast tak ogólnie to EDL (lock, [sztywna] blokada dyferencjału) to jednak nie to samo co EDS (szpera, rodzaj dyferencjału), nawet jeśli w pewnych zakresie ich działanie się pokrywają.


Cytat:
co do rzetelnosci niemieckiego testu ( ;) ) to prosze rzucic okiem tutaj

(Chyba: lewa kolumna?).
Dzięki - ale z tego nie wynika realna nierzetelność Niemiaszków, bo bardzo prawdopodobne, że "cykliczne blokowanie" faktycznie nie wystarcza. Trzeba by potestować...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-03-24, 08:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2011-03-24, 14:12   

Cytat:
jak widzę skrót "EDS", to zgodnie z logiką oczekuję, że stoi za tym konkretne rozwiązanie techniczne.


Ja EDS nie pisalem (raczej EDL) a Renault/Dacia nawet tych nazw nie wymieniaja (pewnie bylo by to juz niepoprawne marketingowo - wystarczy 3literowych skrotow w Dusterze ;) )

Ale abstrahujac to za kazdym z nich stoi rozwiazanie techniczne - poprostu nie jest ono mechaniczne :)

A elektroniczne blokowanie ma tez zalety - jest lzejsze, wykorzystuje juz istniejace elementy samochodu zamiast dodawac kolejne i pewnie daje nizsze spalanie (mniejsza masa i mniejsze opory na dyfrach ;) ) a kto wie czy nie moze nawet byc skuteczniejsze czasami (szybciej reagowac niz np. sprzegla lepkosciowe) lub bardziej odporne na przegrzanie, wycieki oleju albo cos ;) Zreszta co tu duzo gadac - nawet Land Rovery dzisiaj NIE maja mechanicznych blokad dyferencjalow na poszczegolnych osiach i CHYBA maja podobne rozwiazanie - wiec to, ze my je mamy to i tak ultra bajer.

A piszac EDL wyraznie roznicuje sie, ze jest to system elektroniczny(Electronic Diferential Lock) - mysle, ze nikt tutaj nikogo w blad nie wprowadza.

ps. skad wziales to "sztywne" w rozwinieciu EDL? ;)

http://en.wikipedia.org/w...al#Alternatives

"electronic differential lock (EDL). This EDL is not in fact a differential lock, but operates at each wheel. Sensors monitor wheel speeds, and if one is rotating more than 100 RPM more than the other (i.e. slipping) the EDL system momentarily brakes it. This effectively transfers all the power to the other wheel" (moje 50% uwzglednialo, ze kolo sie dalej kreci przy zahamowaniu - jednak gdy system je zablokuje to rzeczywiscie caly moment pojdzie na druga strone (pewnie na chwile bo potem sie odhamuje troche kolo i system dalej bedzie monitorowal) :)

Co do rzetelnosci - w sumie to gdzie oni narzekaja na brak/slabe dzialanie EDL?
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24, 20:48   

http://en.wikipedia.org/w...al#Alternatives - ten sam fragment:

"EDL is not in fact a differential lock"

- bo jest szperą, czyli rodzajem konstrukcji dyferencjału, gdy tymczasem blokada to tak naprawdę nie jest część tego urządzenia, tylko dodatek do/obok niego.

(Zresztą, sam tytuł tego punktu w artykule Wikipedii też o tym mówi - to są alternatywy [dla blokad], nie ich [blokad] inne rodzaje).

Czyli: to co VW nazywa "EDL" - błędnie - tak naprawdę powinno się nazywać "symulowanymEDS[/url]".

Aczkolwiek i szpera, i blokada do pewnego stopnia rzeczywiście dają podobne efekty (czyli kierują moment nie tam, gdzie on by sam chciał pójść, tylko tam, gdzie my potrzebujemy).


Natomiast ja absolutnie w ogóle nie wartościowałem dusterowego rozwiązania - czy jest złe, dobre, lepsze czy gorsze od czegoś innego. Moja uwaga odnosiła się li i jedynie do nazwy (:



Cytat:
gdzie oni narzekaja na brak/slabe dzialanie EDL

Na EDL oczywiście nigdzie, skoro go nie ma (: - narzekają za to na ABS, w podpisie do fotki nr 4 oraz w drugim akapicie werdyktu ("Fazit").
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-03-24, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2011-03-24, 21:20   

Spoko co do nazw to ja przeciez tez nigdzie nie napisalem, ze to JEST mechaniczna blokada - to poprostu elektronika ktora dziala JAK mechaniczna blokada uzywajac hamulcow do blokowania :)

A co do tego testu - sam fakt nie wspominania o tym chyba tez cos mowi? ;)

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2011-03-25, 20:03 ]
Odpowiedź nt testu: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=84245#84245.
Ostatnio zmieniony przez RnR 2011-03-24, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-29, 15:55   

Film pokazujący dysze mgłowe w działaniu - tu. :)
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-04-22, 17:21   Usterki

Jestem po drugiej wizycie w serwisie. Pierwsza dotyczyła wymiany oleju, wyeliminowania skrzypienia fotela kierowcy , oraz wymiany plastikowej , odklejającej się nakładki na błotnik z tyłu-po prawej stronie. Wszystko było ok, ale zalano mi zły olej(5W40 z normą RN710, zamist 5W30 z normą RN0720) , na szczęście byłem dostatecznie czujny , i przy odbiorze auta, zgłosiłem ten fakt doradcy serwisowemu. Olej wymieniono. Dziś wizyta nr2. Kapiący olej silnikowy , hałasy z tylnej części auta, oraz szalejący wskaźnik paliwa. Olej ciekł , ponieważ uszczelka pod korkiem spustowym była wadliwa... . Hałasy z tyłu ponoć spowodowane był ryglem tylnej klapy-przesmarowano, na tą chwilę jest ok. Wskaźnik paliwa"przeprogramowano"- na ile się to zda zobaczymy , bo jakoś nie potrafię sobie wyobrazić , że czujnik paliwa da się przeprogramować;D

Przebieg to 9500. Na tą chwilę więcej usterek nie ma, i oby tak zostało ;-)
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
RnR 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 667
Skąd: POL/ŚL
Wysłany: 2011-04-22, 18:43   

es - przeprogramowac - pewnie zwiekszyli bezwladnosc np. usredniajac wiecej pomiarow niz wczesniej - na dzisiaj wszystko juz mozna przeprogramowac - moj telewizor i dysk sieciowy Ci to potwierdza ;)
_________________
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne