Tylko że Filtron podaje, że jest to zamiennik innego numeru: 7700424098 - z Clio II (oraz Kangoo i Megane) - więc coś się może faktycznie nie zgadza... Może właśnie stronie Filtronu?
Filtron K 1052: 230 x 160 x 30 mm
To się montuje gdzieś od strony maski, jakiś filtr zewnętrzny albo coś
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-10-30, 23:03
kier napisał/a:
laisar napisał/a:
Tylko że Filtron podaje, że jest to zamiennik innego numeru: 7700424098 - z Clio II (oraz Kangoo i Megane) - więc coś się może faktycznie nie zgadza... Może właśnie stronie Filtronu?
Filtron K 1052: 230 x 160 x 30 mm
To się montuje gdzieś od strony maski, jakiś filtr zewnętrzny albo coś
Wewnętrzny to K1152 - z pokrywą :D
--
pozdrawiam
kierek
Filtr K1152 w Dacii montuje się wewnątrz auta od strony nóg pasażera w konsoli środkowej.
Wcześniej było o tym już dużo pisane :)
laisar przepraszam, że to tyle trwało ale dopiero teraz miałem trochę wolnego czasu aby podjechać do sklepu i sprawdzić zapinki.
Na fotkach widać tylko część oferty.
Ja wybrałem te z nr C30014.
to ja w kwestii formalnej. Odebrałem mojego MCV (Laureate - diesel) pod koniec listopada i powiem wam, że montują ten filtr (kabinowy) fabrycznie. A najśmieszniejsze jest to, że jak pytałem przy odbiorze to pan z serwisu powiedział, że nie montują i że on się jeszcze z tym nie spotkał... normalnie poracha na całego...
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-16, 19:31
Pawlo napisał/a:
Podobno jest montowany w autach z klimą.
Nie. W autach z klimą nie jest montowany - a na pewno nie jest montowany w Sandero.
Mam klimę a filtra nie miałem. Sam niestety musiałem sobie filtr przeciwpyłkowy/kabinowy zamontować.
Przypadek kolegi, u którego fabrycznie był filtr jest jakiś bardzo odosobniony - pierwsze słyszę o fabrycznym filtrze kabinowym - dlatego nie miej pretensji do pracowników ASO, bo faktycznie nie jest montowany filtr kabinowy, chyba że od niedawna w nowych modelach z 2009 roku.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-12-16, 20:04, w całości zmieniany 2 razy
...dlatego nie miej pretensji do pracowników ASO, bo faktycznie nie jest montowany filtr kabinowy, chyba że od niedawna w nowych modelach z 2009 roku.
uuu pojechałeś szeroko kolego z tymi pretensjami... ;) zdziwił mnie tylko fakt że serwisanty nie wiedzą...no ale nie wiedzą bo daćki się nie psują :P
A kolega laisar ma chyba rację...moje auto odebrałem w listopadzie więc widać w nowych już montują filtry...
Ostatnio zmieniony przez eMCeV 2009-12-21, 12:13, w całości zmieniany 1 raz
o, dzieki po tym zdjeciu wiem czego szukac .) Bo srubke z plastikiem zobaczylem ( na zdjeciu po lewej), a ze pozno juz bylo i ciemnica straszna to sobie odpuscilem.
Mam model z wrzesnia, to sprawdzimy czy to prawda, ze od wrzesnia montowali .)
Ok, potwierdzam w mojej rumunce jest filtr przeciwpylkowy. Nie wyjmowalem calego, ale odpialem zaczep i lekko otworzylem klapke. Produkcja, chyba wrzesien 2k9.
Ostatnio zmieniony przez Domel 2009-12-24, 12:12, w całości zmieniany 2 razy
2009-01-26, 10:47
Jeśli temat kogoś wciąż bardzo gnębi, a z drugiej strony nie chce się bawić w samodzielne grzebanie / obawia się o gwarancję / lubi płacić - to uprzejmie informuję, że obecnie można pojechać do ASO na oficjalną instalację, w razie czego powołując się na Notę Techniczną nr 5359A - Montaż filtra kabinowego SANDERO i LOGANA
2009-09-23, 15:50
noty technicznej nt adaptacji filtra w PL nie ma, aczkolwiek ASO i tak może się podjąć takiej pracy - [...] całość ok. 1kzł... (bo procedura dla ASO wymaga wymontowania całej deski rozdzielczej /:
Aktualizacja: nota już jest, a adaptacja "kosztuje" oficjalnie 2,7 roboczogodziny: operacja nr 7467 - czyli właściwa modyfikacja - 1,5 rbg, a wymagana w procedurze operacja nr 5047 - czyli demontaż deski rozdzielczej - 1,2 rbg.
Stawki oczywiście zmienne lokalnie, np w Renault Warszawa: 134 zł brutto - czyli w sumie byłoby to ok. 360 zł...
Chyba trochę dużo jak na dość prostą w sumie operację, ale z drugiej strony można też zrozumieć, że mechanicy nie chcą się jednak niepotrzebnie wyginać i wciskać w ciasne miejsca, jeśli można do nich dotrzeć wygodniej po zdemontowaniu jakichś innych części.
Jeśli więc ktoś był zainteresowany instalacją w ASO - musi sobie sam skalkulować opłacalność tej "zabawy"...
(No i to jednak sporo mniej niż początkowy "nieoficjalny" 1 kzł (; ).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-03-30, 23:19, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum