A czy coś takiego jest mozliwe w stosunku do biegu "6" w skrzyni TL8-00X ?
Chętnie bym dokonał zmiany dla tego biegu aby obniżyć spalanie przy prędkościach autostradowych
ooo dzięki :).
Myślicie że będzie pasowała do mojego maluszka, loganika 1.5dci 68 bez przeróbek? Tą skrzynię szukać razem z półosiami czy moje półośki będą pasowały?
Nie wiem jak jest w daci ale w VW skrzynie od silników 1.4 były dłuższe od 1.6 W polo III .
Mimo dużej gamy silnikowej 1.0 -1.4.-1.6 wszystkie skrzynie od wersji 8 zaworowej pasowały
czyli nie pozostaje mi nic innego jak tylko próbować, kurcze :P
A jeszcze jedno pytanko. Jeżeli wierzyć tej tabelce moja skrzynia i ta o symbolu podanym przez kolegę się niewiele różnią. Czy chodzi o to że na przekładni głównej są trochę inne wartości i to ją wydłuża? :I
Ostatnio zmieniony przez lubiebajaderki 2014-08-29, 06:32, w całości zmieniany 4 razy
Ja po długiej walce w myślach uznałem że jednak rezygnuje z tego pomysłu .
Główną moją motywacją była chęć ograniczenia hałasu silnika ale...
po moich przeliczeniach i próbach wychodzi jasno że na 5 biegu niżej zejść się nie da .
Niestety obawiam się iż po modyfikacji w ogóle samochód w przedziale 100-120 nie będzie się rozpędzał .
W tym momencie jest z tym kiepsko właśnie miedzy 100-120 , po modyfikacji dolotu po 120 do 160 leci naprawdę fajnie .
Właśnie na tych pechowych 100-120 auto jest tak słabe że potrafi zwolnić pod górę ...
na 120+ tak się nie dzieje
Zamiast czarować ze skrzynią wylepię grodź i będzie lepszy efekt
po modyfikacji w ogóle samochód w przedziale 100-120 nie będzie się rozpędzał
Magiczne zaklęcie na tę przypadłość brzmi: "redukcja!".
A bardziej serio, to od początku mówiłem, że taka modyfikacja nie jest idealnym rozwiązaniem dla każdego - trzeba dobrze rozważyć wszystkie konsekwencje.
po modyfikacji w ogóle samochód w przedziale 100-120 nie będzie się rozpędzał
taka modyfikacja nie jest idealnym rozwiązaniem dla każdego - trzeba dobrze rozważyć wszystkie konsekwencje.
ale ja napisałem całkowicie serio że może przestać się rozpędzać powyżej 100 km/h przy np wietrze czołowym
co do redukcji to nikt normalny nie będzie ciągnął czwórki do 120
bo to jest już 4,2 tyś obr
Inna opcja to chip tunig aby w newralgicznym przedziale 2500-3000 ten wyższy moment uzyskać odrobinę wcześniej , jeżeli udało by się wyszarpać np 10 NM około 2,5 tyś obr to można śmiało robić taką operacje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum