Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2016-10-01, 13:06
http://allegro.pl/scan-to...5769198924.html
Renolink is a commercial product from a Romanian programmer and always works only with one interface.
For this purpose the individual characteristics of the interface read and integrated into the software.
To communicate with the programmer take place via the email address of the PDF manual in French, English or Romanian language.
The payment of the Software take place through a Paypal account.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-10-01, 16:47
Ten renolink to program na bazie ddt 2000. Czy to calkim cos innego? Czy to dtt 2000 z jakas wtyczka? Moze mnie ktos oswiecic?
Napisze do goscie meila i zapytamy ile zlota chce za to.
Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2016-10-01, 18:00
If you want to connect ddt with canbus ecu, you need derelek interface.
Reno Link was developed as an alternative, because original Derelek interface difficult available, expensive and also no Chinese clones.
Opening offer was 130e.
Ostatnio zmieniony przez eastcowboy 2016-10-01, 18:00, w całości zmieniany 1 raz
Witam wszystkich zacząłem się interesować programem DDT2000 light.Dlaczego ? ano właśnie niedawno zapaliła mi się kontrola ABS postanowiłem zagłębić temat poczytałem wasze posty i do dzieła zainstalowałem program odpaliłem i ....No właśnie huraaa działa ale tylko tak jak u was w wersji light na porcie com1.W drugiej wersji czyli DDT2000 ni hu hu nie widzi kabelka ani żadnego portu czyli lipa nie wiem co jest grane ale najważniejsze że light działa .Zczytałem dane z kompa i oto efekt może ktoś z was wie co to za usterki wyszły ja na razie nie kumam.Choć wykasowałem błedy to po przejechaniu kilkunastu metrów znowu zapaliła się kontrolka ABS.proszę o odpowiedz
Co to znaczy będzie CLIP ?
Czy CAN CLIP już w takim przypadku lodgy jest wymagany by zdiagnozować ABS ?
Bo chociażby ten DDT20004all na pythonie, działa podobno przez ELM327 i podobno łączy też się protokołem CAN HI/LOW
Poza tym jest też PyREN - czyli aplikacja pythona, która też jest zamiennikiem CANa w konsoli i na androidzie m.in. ktora laczy sie przez ELM327. Czy przy okazji juz probowal tej aplikacji ?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-12-19, 08:08
corrado napisał/a:
Co to znaczy będzie CLIP ?
Czy CAN CLIP już w takim przypadku lodgy jest wymagany by zdiagnozować ABS ?
Bo chociażby ten DDT20004all na pythonie, działa podobno przez ELM327 i podobno łączy też się protokołem CAN HI/LOW
Poza tym jest też PyREN - czyli aplikacja pythona, która też jest zamiennikiem CANa w konsoli i na androidzie m.in. ktora laczy sie przez ELM327. Czy przy okazji juz probowal tej aplikacji ?
Podobno daje duże możliwości ( wg opisów z innyc stron) prawie jak CLIP
Uwagi.
CAN 2 Diagnostyka sieci możliwa tylko przy v0.998 Pyren.
Trzeba uruchomić skrypt pyren_4a_launcher.py z następującymi parametrami:
jeśli CAN2 diagnozujemy (ULC)
Kod:
sys.argv.append('--can2')
Jeśli diagnoza CAN (ING, ABS, ESC, UCH_BCM, et.c.)
Kod:
#sys.argv.append('--can2')
Z Pyren trzeba potępować szczególnie ostrożnie bo to wersja Beta.
mod_ddt skrypt dodaje element menu DDT2000.
W DDT będzie więcej opcji medianav
No dokladnie, ja poki co to ESP skonfiguruje pod DDT2000 2.6.0 light, bo mi sie laczyl z nowym sterownikiem i bylby ostrozny z ta aplikacja na pythonie ... bo nie ufam do konca programistom
a polaczenie do "table de boarde" (czy jakos tak po franc. ) czyli " zegarami ", zrobie jak nie bedzie dzialac ESP nowy i wtedy cos pomysle , moze pozycze od kogos CAN CLIPa
Ja rozmawiam z twórcą tego programu i kosztuje on ok. 800 zł, dożywotnia licencja, trzeba dokupić interfejs. Z tego co pisze to moją Lodgy 09.2016 r. też obsłuży i wszystko można poustawiać co się chce. A mam tego duuużo.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
Siema.
Dlaczego uruchamiacie ddt w przeglądarce, a nie przez "C:\Program Files\DDT2000\exe\ddt2000_light.exe" ?
Żeby program działał mam odpalać "C:/Program Files/DDT2000/default.htm" ?
Mam problem, bo włączając program "ddt2000_light.exe" w "interfejs diagnostyczny" mam "Port COM:COM 4". Czyli program widzi zainstalowany kabel. Ale wchodzą przez przeglądarkę w "Diag Port" mam puste pole. Co jest nie tak?
Do tego w programie "ddt2000_light.exe" wybiorę "select by vehicle" pokazuje mi się lista pojazdów, a przy wejściu przez przeglądarkę w "vehicles" mam puste pola. Co jest nie tak?
Dodam, że kabel vag kkl działa z vagcomem w volkswagenach.
Pomóżcie, proszę.
vehicles_empty.jpg
Plik ściągnięto 72 raz(y) 72,98 KB
ddt4.jpg
Plik ściągnięto 74 raz(y) 127,31 KB
ddt3.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 254,72 KB
ddt2.jpg
Plik ściągnięto 87 raz(y) 120,44 KB
ddt1.jpg
Plik ściągnięto 130 raz(y) 172,42 KB
Ostatnio zmieniony przez dawode 2017-01-24, 10:31, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: był Logan MCV, jest Lodgy
Silnik: był 1.2 75 GPL, jest 1.6 Sce 100
Rocznik: był 2013, jest 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 447 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2017-01-24, 10:50
Do tego programu na CAN do nowszych Renault/Dacia potrzebujesz przewód Renault, który jest nieosiągalny dla ogółu. DDT nie podziałasz w nowszych autach. Potrzeba innego rozwiązania.
_________________ Programowanie nowszych Dacia/Renault po CAN (np. wyłączanie czujników ciśnienia w oponach, Start Stop, itd.). Moje auto: http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1714641 Instalacja gazowa BRC Sequent 32
@dacialoganmcv, ale ja próbowałem na Megane1ph2 z 2001, to chyba nie ma jeszcze can'a, bo gdzieś czytałem że da się z tym samochodem połączyć kkl'em. A ja nawet nie dam rady się podłączyć
A może winnym tego, że nie mogę się podłączyć jest chip zastosowany w kablu?
Są 2 rodzaje w tych tanich interfejsach; FT232 lub ch340. Większość ma ft232, ja kupiłem najtańszy i okazało się że w środku jest ch340.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum