Dziwna sprawa, ja nie mam tak wygladajacego DDT4al
Ja go ściągałem około 2 miechy temu , ( ciągle coś w nim dłubią , zmienia się jak kameleon ) chociaż obecnie chyba priorytetem dla nich jest program na antka-droida.
960.jpg
Plik ściągnięto 386 raz(y) 60,8 KB
Ostatnio zmieniony przez anples 2017-06-16, 07:34, w całości zmieniany 2 razy
Ale Ty anples , masz w Duster 1 a nie Duster PHII te Clustery ...
Druga sprawa że tak jak na Twojej fotce jest, to są CLustery x52/.../x67/x79 ( wiec dotycza tez SANDERO/DUSTER1 itd ) bo x52 wlasnie oznacza te samochody do 2010/2011 r
wiec nie wiem czemu u mnie nie ma. Jakas stara baza danych i chyba te pliki z katalogu vehicles sa zle / stare ...
Kolejna sprawa to ten moj ELM327 jest mega stary chyba mnoze nawet 1.4 wiec nie taki jak ma shrek i inni . No i to polaczenie tez moze inne jest. ..
Ale nie wiem czy nie zarzutuje tej sprawy z CLUSTERami , bo do zalozenia ESP/ASR u mnie chyba bedzie on dzialac nawet bez konfiguracji CLUSTERow ( sadzac po roznicach w okablowaniu ) :)
Ściągnąłem niby najnowsze i teraz mam podobnie jak ty.
corrado napisał/a:
Druga sprawa że tak jak na Twojej fotce jest, to są CLustery x52/.../x67/x79 ( wiec dotycza tez SANDERO/DUSTER1 itd ) bo x52 wlasnie oznacza te samochody do 2010/2011 r
Np w Masterach po 2003 można było spotka liczniki z canem jak i bez , mimo że wyglądały tak samo .
corrado napisał/a:
Kolejna sprawa to ten moj ELM327 jest mega stary chyba mnoze nawet 1.4
Gdybyś miał 1.4 (prawdziwy) to by był w zasadzie najnowszy. ddt4all współpracuje na100% z wersją bodajże 1.3 lub 1.4 orginał (nie pamiętam) ,
chińczyki wymyślają sobie numerki marketing, tak naprawdę tylko niektóre są v 1.3
v1.3 oryginał jest dostępna 5-6 lat
v1.3 musi obsługiwać 97 komend AT
v 1.4 - 119 komend.
Kolejna sprawa to ten moj ELM327 jest mega stary chyba mnoze nawet 1.4
Gdybyś miał 1.4 (prawdziwy) to by był w zasadzie najnowszy. ddt4all współpracuje na100% z wersją bodajże 1.3 lub 1.4 orginał (nie pamiętam) ,
chińczyki wymyślają sobie numerki marketing, tak naprawdę tylko niektóre są v 1.3
v1.3 oryginał jest dostępna 5-6 lat
v1.3 musi obsługiwać 97 komend AT
v 1.4 - 119 komend.
Nie sadze , ze moj jest OK i wspolpracuje , bo gdziekolwiek nie kliknalem na UCH czy ABS to bylo ERROR w polach na formatkach działu SCREEN na
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-06-16, 21:00
swissman napisał/a:
a jest jakis program diagnostyczny do Dokkera na to ustrojstwo?
A po co sie pytasz? Ostatnio pisales, ze wylaczenie czujnikow cisnienia opon grozi nie wyplacaniem odszkodowania przez ubezpieczyciela. To po co chcesz cos zmieniac? Ubezpieczyciel nie wyplaci Ci kasy jak cos pozmieniasz.
Uruchomiłem iCar3 dla win8.1 z usługa BING (BT w kompie).
Trochę było problemów ze znalezieniem urządzeń zewnętrznych ale potem ddt4 ruszył bez problemu po wybraniu COM-a i BT. U mnie poszedł na COM4 zamiast COM3
Sprawdziłem starego EL327 Vgate Scan i też działa z ddt4. Nie trzeba zmieniać żadnych prędkości na potach COM, wybrać tylko odpowiedni, jeden z dwóch.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-06-21, 19:57
corrado napisał/a:
anples napisał/a:
.
corrado napisał/a:
Kolejna sprawa to ten moj ELM327 jest mega stary chyba mnoze nawet 1.4
Gdybyś miał 1.4 (prawdziwy) to by był w zasadzie najnowszy. ddt4all współpracuje na100% z wersją bodajże 1.3 lub 1.4 orginał (nie pamiętam) ,
chińczyki wymyślają sobie numerki marketing, tak naprawdę tylko niektóre są v 1.3
v1.3 oryginał jest dostępna 5-6 lat
v1.3 musi obsługiwać 97 komend AT
v 1.4 - 119 komend.
Nie sadze , ze moj jest OK i wspolpracuje , bo gdziekolwiek nie kliknalem na UCH czy ABS to bylo ERROR w polach na formatkach działu SCREEN na
Nakładka, ddt4 bez bazy ecu ,około 1Mb , jest to bez instalacyjne
Klikasz w zielone (clone of download) ściągnie ci zipa , rozpakowujesz , masz katalog ddt4all-master
,w zasadzie można już odpalać z tego katalogu lub podmienić w poprzedniej instalce (wcześniej robiąc kopię w razie w,)
Klikasz w zielone (clone of download) ściągnie ci zipa , rozpakowujesz , masz katalog ddt4all-master
Coś tam o programowaniu wiem , ale tego co napisałeś nie zrozumiałem.
Możesz to wyjasnić krok po kroku ?
Nie tylko ja będe Ci wdzięczny ( bo ja opisując swoje dokonania starałem sie wszystko wyjasnić prostym językiem ale i tak miałem wiele telefonow aby wyjaśniiac to jeszcze raz )
Trochę jaśniej: Jeśli posiadamy już zainstalowany program ddt4all bez j.Polskiego.
Po ściągnięciu pliku ddt4all-master.zip , rozpakowujemy go , mamy wtedy katalog ddt4all-master
który kopiujemy: zależy jaką kto ma jaką wersję dd4all i gdzie zainstalowaną ( w moim przypadku C:\Python27\Scriypts )
pozwalając na nadpisanie istniejących plików (wcześniej warto zrobić kopię katalogu który będziemy nadpisywać)
Cieszymy się j.Polskim programu i ostatnimi poprawkami .
@2j.jpg
Plik ściągnięto 298 raz(y) 121,74 KB
@1).jpg
Plik ściągnięto 270 raz(y) 180,77 KB
Ostatnio zmieniony przez anples 2017-06-23, 22:56, w całości zmieniany 1 raz
Marek 1603 podobno wszystko chodzi na win 7 starter (testowane)i teraz nie wiem czy my cos zle robimy.
Niektóre WIN7 starter mają lub nie mają kodeków do współpracy z ELM (brakujące kodeki można doinstalować do startera).
Nie umie tego znales. Jak wiesz lub Twoj syn to podeslij.
Edit:
Pytanie do madrzejszych.
Dlaczego ddt4att widzi Media nav, a nie mozna zmienic zadnego parametru np. Aktywacja kamery cofania, widac opcje blutut na odtwarzanie rozmowy w dwoch glosnikach. itd wszedzie widze error. Moge zmieniac polecenie ale nie zapamiatuje tego.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2017-06-25, 06:27, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault
Model: Megane 3
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-08-09, 07:47
Cześć,
mam pytanie czy zmienialiście konfigurację w waszych samochodach przy pomocy DDT4ALL ? Chciałbym włączyć pulsujące kierunkowskazy, wyłączyć sygnał dźwiękowy niezapiętych pasów i zmniejszyć okres pomiędzy przeglądami. Czy da się to bez problemu zrobić, czy raczej ryzyko uszkodzenia softu duże i lepiej podjechać na programowanie CLIP'em ?
Zmieniałem na regulację wycieraczek i wyłączenie tylnych wycieraczek po włączeniu wstecznego i nic narazie poza tym.
Jak znasz się na diagnostyce to uważaj, by za daleko się nie posuwać w dtt4all, a jak nie to lepiej zostaw to, bo inaczej możesz uceglisz auto.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum