Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Doświetlanie zakrętów przecimgielnymi
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 302 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15792
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-15, 20:59   

http://www.daciaklub.pl/f...1782484#1782484
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1026
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-15, 21:07   

Masakra...kilka postów niżej. :oops: Dzięki laisar.

Teraz muszę rozszyfrować różnicę pomiędzy A1, a A2 i inne drobiazgi z opisów tych okienek. Same skróty... ;-)
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Ostatnio zmieniony przez Belphegor 2019-04-15, 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 610
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2019-04-16, 10:05   

Czekam na efekt twojej pracy :-) myślę , że jak już to ogarniesz , to pochwalisz się tu kolegom. Sam zwróciłem uwagę u siebie, że te ruchy kierownicy nie są za wielkie przy włączaniu się doświetlania.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1026
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-16, 10:15   

marcinch napisał/a:
U mnie działa włączyłem według przepisu i doświetlanie zakrętów też :). Trochę mnie to denerwuje, że opcje są tylko wyłączone. Co więcej parametry doświetlania w komputerze były ustawione tylko należało włączyć opcję doświetlania


Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale uważam, że następujące oznaczenia odpowiadają następującym ustawieniom:

Cxx A1 angle CF - wychylenie kierownicy do skrętu z kierunkowskazami
Cxx A2 angle CF - wychylenie kierownicy do skrętu bez kierunkowskazów
Cxx Cornering Speed - maksymalna prędkość przy jakiej włącza się doświetlanie. Powyżej niej nie działa
Cxx dimming time CF - czas po jakim gasną halogeny po wyprostowaniu kierownicy
Cxx max power PWM ratio - maksymalna siła świecenia halogenów?
Cxx min power PWM ratio - minimalna siła świecenia halogenów? Ale od czego zależy min. i max.?
Cxx UFOGLeft offset CF - jasność palenia się lewego halogenu podczas skrętu w lewo
Cxx UFOGRight offset CF - jasność palenia się prawego halogenu podczas skrętu w prawo

Co to jest fog parking light? Czyżby zapalanie się obu halogenów podczas cofania? Bo np. Renault tak maja, że jak wrzucasz wsteczny, to oba halogeny się zapalają.

parametry_doswietlania_pm.jpg
Plik ściągnięto 48 raz(y) 93,07 KB

_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1026
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-18, 12:44   

Jestem aż tak inteligentny, że to rozszyfrowałem? :shock: :mrgreen: Czy może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć, nim zabiorę się za próby? ;-)
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
 
jas_pik 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110KM
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-18, 13:32   

Wygląda na to że jesteś odkrywcą- teraz musisz to potwierdzić doświadczalnie.
Nie zapomnij robić zdjęć i przygotuj opis :)
_________________
Podoba Ci się to co robię ?
Daj mi like na FB :)
www.facebook.com/mediapik/
 
rob_plk 


Marka: Dacia
Model: D
Silnik: 1.6SCE
Dołączył: 16 Gru 2018
Posty: 16
Skąd: skąd
Wysłany: 2019-04-19, 14:43   

Belphegor napisał/a:

Cxx dimming time CF - czas po jakim gasną halogeny po wyprostowaniu kierownicy
Cxx max power PWM ratio - maksymalna siła świecenia halogenów?
Cxx min power PWM ratio - minimalna siła świecenia halogenów? Ale od czego zależy min. i max.?
Cxx UFOGLeft offset CF - jasność palenia się lewego halogenu podczas skrętu w lewo
Cxx UFOGRight offset CF - jasność palenia się prawego halogenu podczas skrętu w prawo


Cxx dimming time CF - coś długi ten czas może ma być w ms, może być też czas rozjaśniania się żarówek od min_ratio_pwm do max_ratio_pwm w ms ( i odpowiednio wygaszania);
Cxx max power PWM ratio i Cxx min power PWM ratio to jasność - moc używana przy rozjaśnianiu żarówek, możesz zmienić max na np. 80% nie będzie używał pełnej mocy a startuje od 46% bo i tak żarówka poniżej już się tylko grzeje a nie świeci.

offset wygląda mi na korekcje napięcia lewo-prawo

X i Y na początku to korekcja mocy wg. napięcia w instalacji
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1026
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-19, 15:10   

rob_plk napisał/a:
Cxx dimming time CF - coś długi ten czas może ma być w ms


No właśnie też mnie to zastanawia. Zwłaszcza, że halogeny gasną praktycznie natychmiast po wyprostowaniu kierownicy.

rob_plk napisał/a:
Cxx max power PWM ratio i Cxx min power PWM ratio to jasność - moc używana przy rozjaśnianiu żarówek, możesz zmienić max na np. 80% nie będzie używał pełnej mocy a startuje od 46% bo i tak żarówka poniżej już się tylko grzeje a nie świeci.


Czyli np. to na screenie od 40 do 100 to jest zakres w procentach? Taka podpowiedź ile można ustawić od-do?

rob_plk napisał/a:
offset wygląda mi na korekcje napięcia lewo-prawo


Czy to oznacza, że lewy halogen będzie się palił słabiej, niż prawy? Czy w inny sposób będzie się wygaszał?


A fog parking light? Czy uważasz, że to jednoczesne zapalenie się obu halogenów po włączeniu wstecznego?
Będę to pewnie w Święta ogarniał, ale każda podpowiedź jest dobra, żebym wiedział czego mam nie ruszać jak by co. ;-)
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Ostatnio zmieniony przez Belphegor 2019-04-19, 15:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
rob_plk 


Marka: Dacia
Model: D
Silnik: 1.6SCE
Dołączył: 16 Gru 2018
Posty: 16
Skąd: skąd
Wysłany: 2019-04-19, 15:37   

PWM od 0 do 100 wpisujesz, procentowo. Zobacz w googlu hasło "sterowanie PWM" wyjaśni Ci o co chodzi.
Offset myślę, że korekcja na spadek napięcia na wiązce, do prawego dłuższy przewód - głupi parametr ale widziałem głupsze :), a jak są dwa sterowania oddzielne z kompa to można i tak się bawić (w dobie cieniutkich przewodów jakie teraz dają w instalacjach samochodowych wszystko można nadrobić kompem).

"fog parking" cholera wie, opisy w sofcie są tak enigmantyczne... i często błędne, mylące.
Włącz i testuj może nic nie wybuchnie :)
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1026
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-19, 15:39   

rob_plk napisał/a:
Włącz i testuj może nic nie wybuchnie :)


Na wszelki wypadek będę to robił przy otwartych drzwiach, żeby zdążyć zwiać. :mrgreen:
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne