Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-30, 18:48 Batonik w kanałach wentylacyjnych - jak go wydłubac ?
Stalo sie, wpadl mały podluzny batonik kinder bueno do kratki nawiewu. Przy przestawianiu pokretla wyboru miejsca wentylacji wyczulem, ze cos szelesci i chyba spadl gdzies na dol. Nie wiem czy opakowanie jest nadal szczelne - grozi wylaniem ! Pilna prosba do Kolegow o instrukcje demontazu - jak sie dostac do tych kanalow by wyjac usrojstwo. W ostatecznosci czeka mnie wizyta w ASO ale chcialbym sam wydobyc intruza.
Gdyby nie klima, to można by myśleć o próbie dostania się przez komorę filtra kabiny - ale zdaje się, że parownik skutecznie to uniemożliwia.
Szczęście w nieszczęściu - masz diesla, a on ma zamontowany w układzie wentylacji... grzejnik elektryczny - przypuszczam, że po jego usunięciu uda się wydostać ciało obce w postaci batonika.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-30, 20:15
laisar napisał/a:
Uuu, jest źle... ale nie tragicznie (;
Gdyby nie klima, to można by myśleć o próbie dostania się przez komorę filtra kabiny - ale zdaje się, że parownik skutecznie to uniemożliwia.
Szczęście w nieszczęściu - masz diesla, a on ma zamontowany w układzie wentylacji... grzejnik elektryczny - przypuszczam, że po jego usunięciu uda się wydostać ciało obce w postaci batonika.
(Instrukcja - za moment).
Myslalem tez o tym ale jest przed filtrem parownik... zatem licze na grzalke ...
Instrukcji jednak nie będzie ): - dokumentacja nakazuje tak samo wyjmować deskę i resztę...
(Inna rzecz, że nie jest to aż takie znowu wielkie halo (; ).
...Ale jest jeszcze okruch nadziei: nie mam pod ręką sandero, więc nie jestem w stanie obejrzeć jak to jest w nim, jednak w mojej MCV-ce wygląda na to, że grzejnik udało by się usunąć bez wymontowywania całej deski. Jest tam co prawda bardzo ciasno i sukces nie jest pewny, ale warto by było spróbować. Tylko czy tak samo jest w heczbeku??? Musiałbyś to dokładnie sam obejrzeć...
dogrzewanie_diesel_duster.jpg (Ilustracja z dustera, ale w sandero wszystko wygląda niemal identycznie).
Plik ściągnięto 13169 raz(y) 76,43 KB
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-05-30, 21:21, w całości zmieniany 1 raz
Proponuję znależć mechanika z endoskopem i z szczypcami, mozna wprowadzić ustrojstwo w bebechy kanału, poświecić sobie do woli, chwycic co trzeba i wyciągnąć bez bólu i stresu.
wstawiam wycinek z serwisówki, tak jak koleżanka powiedziała zaczynasz od dołu, tylko, że to jest od ph1 i masz na górze jeszcze 2 spinki po bokach przy nawiewach
mekintosz, mam taki chwytak, jak chcesz powalczyć, to wpadnij wieczorem na Służew i zabierz. Ale czarno to widzę, bo ten chwytak jest raczej sztywny i nie wiem, czy aby Twarde Plastiki™ w Dacii są wystarczająco twarde, żeby ich nie zdewastował, no i nadal nie rozwiązuje problemu widoczności tego, co chce się chwycić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum