Wysłany: 2014-11-26, 14:25 Alternator w loganie 0,9TCE
Czy ktoś zna parametry alternatora wkładanego d do Logana z silnikiem 0,9 TCE? Chodzi mi po głowie dołożenie nagrzewnicy elektrycznej i zastanawiam się czy alternator to uciągnie. Z góry dziękuję za pomoc.
Wygląda na to, że są trzy modele: 90, 95 lub 110 A - ale w dokumentacji nie raczyli podać, od czego zależy wybór.
Zajrzyj po prostu pod maskę - powinno się dać odczytać markę i model alternatora. Albo przynajmniej włożyć w jego pobliże rękę z aparatem i zrobić fotkę... (;
Zajrzyj po prostu pod maskę - powinno się dać odczytać markę i model alternatora. Albo przynajmniej włożyć w jego pobliże rękę z aparatem i zrobić fotkę... (;
Nie bardzo jest właśnie miejsce- pokombinuję może z jakimś małym lusterkiem.
Laisar, a msz może dostęp do grafiki obudowy nagrzewnicy i miejsca montażu elektrycznej nagrzewnicy w wersji z silnikiem diesla i benzynowym? Ciekaw jestem czy są identyczne czy trzeba cos rzeźbić.
Ostatnio zmieniony przez cookie 2014-11-27, 08:44, w całości zmieniany 1 raz
Tematy i obrazki stare, ale wg dokumentacji w nowych modelach jest analogicznie.
O - dzięki wielkie. To teraz musze wymyślić tylko jak przeciągnąć gruby kabel z prądem z pod maski i czym wysterować grzałkę. Standardowo chyba każda sekcja ma swój przekaźnik i zapewne ilość załączanych sekcji zależy od temp chłodziwa, napięcia w instalacji i temperatury zewnętrznej. Ja zrobię to trochę prościej zasilając tylko przez przekaźnik włączający układ powyżej napięcia ładowania ale tylko na 4 biegu dmuchawy i wyłączany temp. zasilania nagrzewnicy w okolicy 50C.
Bez przesady - hydraulika to faktycznie nie jest najprostsza z dziedzin techniki, ale na tym poziomie ludzkość radzi sobie z tym wystarczająco dobrze [:
Akurat z hydraulika to ma niewiele wspólnego;-) Chodzi o to, ze przewody tam są bardzo krótkie i mocno powyginane, żeby kompensować ruchy silnika względem reszty samochodu. Wpakowanie w takim miejscu podgrzewacza to na dłuższa metę jakieś kłopoty. Do tego trzeba doprowadzić jeszcze kilka solidnych kabli, tak aby nie były narażone na przetarcie, czy ułamanie. Wole nie ryzykować. Poza tym taki mod. od razu rzuca się w oczy w ASO przy głupiej zmianie oleju, a do kanałów nawiewu raczej przy przeglądzie nikt nie zagląda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum